در خريد هديه چه چيزهايي رو در نظر بگيريم؟

کادو تولد چي بخريم؟ چگونه يک سوپرايز خاص را برنامه ريزي کنيم؟ يا چگونه يک سورپرايز خاص را اجرا کنم؟ چه اينها سوالاتي هستند کـه وقتي بـه جشن تولدي دعوت ميشويم بـه ذهنمان مي‌رسد. حتي اگر سليقه دوستان و اطرافيان مان را هم بدانيم باز هم درباره خريد يک کادو ماندگار و منحصر بـه فرد بـه دو راهي بر ميخوريم. دراين پست راهنماي خريد کادو تولد و ايده هايي براي خريد کادوي تولد براي مرد يا خريد کادو تولد براي دختر را مرور ميکنيم. با مجله پارس ناز همراه باشيد.

 يک هديه را چند بار نخريد

همه ي مـا اين اشتباه را مرتکب شده ايم. وقتي يک هديه مورد پسند شخصي قرار ميگيرد، وسوسه مي‌شويم تا باز هم آنرا بخريم. کادو هاي تکراري خيلي سريع قابل پيش بيني و خسته کننده ميشوند.

مگر آن کـه خريد آن کادوي تکراري، يک قرار از پيش تعيين شده با شخص کادو گيرنده بوده و او هم آنرا دوست داشته باشد «مثلاً خريد يک شاخه گل رز در اول هر هفته». خريد کادوي تکراري ممکن اسـت شـما را در نگاه هديه گيرنده، فردي تنبل يا خودخواه جلوه دهد. پس سعي کنيد ايده هاي قديمي را ترکيب کرده و يا يک ايده ي کاملا جديد پيدا کنيد.

 

هديه نقدي ندهيد

کارت هديه، وجه نقد، سکه و … در دسته ي کادو هاي نقدي قرار مي‌گيرند. اين کادوها دو جنبه کاملا متفاوت دارند؛ از طرفي براي مراسمي مانند عروسي، فارغ التحصيلي يا پاگشا بسيار مناسب بوده و بـه هديه گيرنده اجازه ميدهد هر انچه بيشتر نياز دارد را خودش انتخاب کند.

0qnu_c5.jpg

از طرف ديگر، با دادن کادوي نقدي، اين طور بنظر مي‌رسد کـه وقت کافي براي پيدا کردن هديه صرف نکرده ايد يا در خريد کادوي مناسب تنبلي کرده‌ايد. محض احتياط، فقط زماني کادوي نقدي بدهيد کـه اينکار شـما، پيام خاصي را در خود داشته باشد. مثلاً خريدن کارت اعتباري استفاده از اسپا يا تور گردشگري، و يا بليط باشگاه گلف براي يک دوست پر مشغله، ايده هاي بسيار خوبي هستند.

 

معقولانه هزينه کنيد

سخت اسـت بگوييم هزينه ي معقولانه چـه قدر اسـت، زيرا بـه فرد و شرايط بستگي دارد. اگر بسيار بيشتر يا کمتر از نرم اجتماعي هزينه کنيد، اين سوال را در فکر هديه گيرنده بـه وجود مي آوريد کـه چـه قصد و نيتي پشت آن هديه اسـت. علاوه بر اين، اگر در جمع بـه کسي هديه ميدهيد، هزينه زياد انجام شده، شـما را انگشت نما مي‌کند.

 

بعنوان مثال اگر هزينه ي معقول و نرمال براي هديه، ??? هزار تومان باشد و شـما ،در دو حالت مختلف، ? ميليون تومان و يا ?? هزار تومان هزينه کنيد، اين فکر در ذهن ديگران ايجاد مي‌شود کـه شـما، در حالت اول، فخر فروش و يا ،در حالت دوم، خسيس هستيد. با اين حال، اگر در شرايط مالي مناسب نيستيد، هر چـه قدر کـه در توانتان اسـت هزينه کنيد.

 

لازم نيست حتما کادو را بخريد

اين موضوع بـه نحوه کادو دادن شـما بستگي دارد. يک سبد کادو کـه خودتان تزئين کرده‌ايد، آماده کردن غذاي مورد علاقه ي آن شخص، يا يک قاب عکس دوست داشتني، همگي ايده هايي هستند کـه بـه کمي فکر و تلاش شـما نياز دارند. مزيت اين نوع کادوها اين اسـت کـه فرد مقابل حس مي‌کند يک کادوي کاملا اختصاصي دريافت نموده.

 

هديه را به زيبايي کادو کنيد

حتماً شـما هم اين موضوع را ديده و يا خودتان انجام داده ايد؛ کادو براي پسر يا کادوي روز دختر کـه با کاغذ کادوي عيد کادو شده، يا هديه ي پا گشايي کـه با همان ساک دستي فروشگاه بـه هديه گيرنده داده شده اسـت. اين ظاهر شلخته نشان ميدهد کـه، فارغ از آنچه درون آن اسـت، روي محتويات آن کادو نيز زياد فکر نشده اسـت.

شـما بچه نيستيد، پس بهانه اي هم براي خوب کادو نکردن هديه تان وجود ندارد. قرار نيست روي کادوي خود کوهي از روبان بچسبانيد، و يا کارت پستالتان رابا دستان خود نقاشي کنيد؛ فقط کافيست يک کاغذ کادوي درخور و مناسب تهيه کرده و هديه را مرتب و تميز کادو کنيد.

 

کسي که همه چيز دارد

در زندگي همه ي ي مـا افرادي وجود دارند کـه خريد کادو براي آنها بسيار دشوار اسـت. آنها همه ي چيز دارند، وسيله خاصي نياز ندارند و هر چـه لازم داشته باشند را خودشان مي‌خرند. بدتر آنکه، اگر از خودشان هم بپرسيد، ايده ي خاصي بشما نمي‌دهند. آسان ترين کادو براي اين دسته از افراد، خريد کادوهاي مصرفي اسـت.

يک بطري نوشيدني اعلا، يک ادويه ي خاص و عجيب، يا يک شيشه روغن زيتون مرغوب ميتواند گزينه هاي مصرفي خوبي باشد، زيرا کادو گيرنده در هر صورت انها را مصرف مي‌کند. اين کادو ها آسان ترين گزينه براي افراد اهل شکم اسـت، اما اگر در شرايطي تحت فشار بوديد، گزينه ي کارت هديه هم بد نيست.

 

همسر

در بعضي شرايط همسر يا شريک زندگي شـما همان کسي اسـت کـه خريد کادو براي او بسيار سخت اسـت. بعلاوه ممکن اسـت همسرتان همان کسي باشد کـه همه ي چيز دارد، يا همان کسيکه ترجيح ميدهد خودش هديه را انتخاب کند. بهترين روش هديه دادن بـه چنين فردي اين اسـت کـه با او درباره ي علايق و آنچه نمي پسندد صحبت کنيد.

بعد از هديه دادن هم بررسي کنيد کـه آيا هديه شـما را دوست داشته اسـت؟ يک تاکتيک خوب براي شرايط بحراني، خريد چيزي اسـت کـه دوستش دارد، اما خودش حاضر نيست آنرا بخرد. يک سانس اسپا، يک وسيله گرانقيمت، و يا هر چيزي کـه قدر داني وي را بر انگيزد.

 

رئيس، همکار يا مشتري

خريد هداياي کاري کمي سخت اسـت، زيرا ممکن اسـت بنظر برسد کـه براي اعمال نفوذ يا رسيدن بـه هدف خاصي هديه داده ايد. تا جاي ممکن از دادن هداياي کاري اجتناب کنيد، مگر آنکه جزئي از فرهنگ شرکت يا کشور شـما باشد؛ پس لازم اسـت تا دراين مورد پرس و جو کنيد.

درنظر داشته باشيد کـه عده اي از کارکنان دولتي نمي‌توانند از همکاران، زير دستان يا فروشندگان هديه دريافت کنند، زيرا اينکار ممکن اسـت اصول کاري انها مغايرت داشته باشد. سراغ هداياي ساده، متعادل در قيمت، و غير شخصي بگرديد. وسايل کاري، مانند جاي کارت ويزيت، گزينه هاي بسيار مناسبي هستند.

 

افرادي کـه شناخت کافي از آنها نداريد

شايد هنگام رفتن بـه يک مهماني خانوادگي وادار شويد براي داماد خاله خود کـه يک فرد کاملا تازه وارد اسـت هديه بخريد. انتخاب سختي اسـت؟ حتي اگر کمي هم در مورد او اطلاعات کسب کنيد، بسيار بعيد اسـت کـه بتوانيد کادوي شخصي خوبي براي او بخريد. از نزديکان او بخواهيد تا يک کادوي خوب بشما پشنهاد دهند، و يا سراغ کارت هديه برويد و خودرا آسان کنيد.

 

ميزبان يک مهماني

هديه اي کـه براي ميزبان يک مهماني مي‌خريد، روشي مناسب اسـت براي نشان دادن قدرداني شـما از فراهم کردن شرايط مهماني در منزل او، و يا غذايي کـه براي شـما تهيه کرده اسـت. ميتوانيد براي ميزبان خود يک نوشيدني يا خوراکي بخريد کـه مکمل شام آنها باشد؛ و يا چيزي براي صبحانه بخريد تا فردا صبح، خستگي مهماني را از تن آنها خارج کند.

 

مواردي که در هنگام خريد کادو نبايد انجام دهيد

اگر تولد، سالگرد ازدواج، يا ساير جشن هاي يک فرد بدشانس، نزديک سال نو يا ولنتاين بود، براي هردو مناسبت يک کادوي مشترک نخريد. اگر لباسي را ميخريد کـه سايز بندي دارد، بسيار حواس تان را جمع کنيد. اگر سايز شخص را ندانيد و لباس خريداري شده بـه او نخورد، ممکن اسـت از دست شـما دلخور شود. چيزي کـه هديه گرفتيد رابه شخص ديگري هديه ندهيد؛ چون ممکن اسـت بفهمد و ناراحت شود.

از کادو براي رساندن يک منظور خاص استفاده نکنيد. بحث ثبت نام باشگاه يا کرم ضد چروک صورت بـه کنار؛ مثلاً اگر براي خواهرزاده ي مورد علاقتان ايکس باکس هديه بگيريد، در حالي‌کـه براي ديگر خواهرزاده ها کتاب رنگ آميزي خريده بوديد، تنها تبعيض قائل شدن خودرا نشان خواهيد داد. اگر شخصي، تا بحال، نسبت بـه يک فعاليت علاقه اي نشان نداده اسـت، هديه هاي مربوط بـه آن فعاليت را برايش نخريد.

 

مثلاً خريدن کتاب آشپزي براي فردي کـه بـه آشپزي علاقه ندارد، باعث نمي‌شود او بـه پخت و پز روي بياورد؛ بلکه احتمالا پيش خودش مي‌گويد کاش کارت هديه برايم خريده بود. هديه دست دوم ندهيد؛ مگر آن کـه هديه شـما يک عتيقه ارزشمند بوده، و شخص هديه گيرنده عاشق عتيقه باشد. هدايا و وسايلي با کاربرد روزمره، مثل جوراب، مخلوط کن يا جارو برقي، رابه کسي ندهيد

 

برچسب ها: در,خرید,هدیه,چه,چیزهایی,رو,در,نظر,بگیریم؟,
[ يکشنبه 25 آبان 1399 ] [ 10:18 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

چطور از ارسال sms زمان بندي شده، براي بهبود ارتباط با مخاطبان استفاده کنيم؟ (زمان بندي ارسال sms هاي تبليغاتي و تأثير آن در توسعه کسب و کار)

چطور از ارسال sms زمان بندي شده، براي بهبود ارتباط با مخاطبان استفاده کنيم؟ (زمان بندي ارسال sms هاي تبليغاتي و تأثير آن در توسعه کسب و کار)

g5m9_z6.jpg

پيام هاي متني يک راه عالي براي ارتباط با مشتريان فعلي شما هستند.

تصور کنيد براي يادآوري قرار ملاقات ها، به جاي اينکه بخواهيد با مشتريان تماس حاصل کنيد، بتوانيد اين امر مهم را به يک سامانه ارسال خودکار پيامک بسپاريد.

اين کار باعث ميشود تا مخاطب شما احساس کند که به حريم خصوصي او احترام گذاشته ايد.

بعد از دريافت پيامک، مخاطب احساس ميکند که، ارسال کننده به من اين فرصت را داده تا در زمان مناسب پيامش را بخوانم، و همين امر باعث ايجاد حس خوب در مخاطب خواهد شد.

پيام هاي متني اتوماتيک چيست؟

پيام هاي متني خودکار،  پيام هايي هستند که در پنل ارسال sms ايجاد شده و با مشخص کردن زمام خاص براي ارسال آماده ميشوند.

ارسال قرار ملاقات، اطلاع مشتريان در مورد تحويل محصول، اطلاع از تخفيفات، اطلاع از وجود محصولات جديد، اطلاع رساني در مورد قرعه کشي و … از طريق پنل اس ام اس، قابل اجرا مي باشد.

مي توانيد پيام هاي متني را، بدون نياز به اينکه تا رسيدن زمان مناسب براي ارسال  منتظر بمانيد، از داشبورد سامانه پيامک ارسال کنيد. .

همه ي اين موارد قطعا با سامانه ارسال sms امکان پذير است. با اين قابليت، مي توانيد همه متون مهم را در تقويم خود يک بار براي هميشه ايجاد کنيد.

تبريکات، تسليت، اخطاريه و اقساط و نوبت دهي از انواع قابليت هاي اين نوع ارسال ميباشد.

پيام هاي دقيقه آخر:

در بعضي از موقعيت ها لازم است که يک مساله مهم و حياتي، در آخرين لحظات به اطلاع مخاطبان و مشتريان برسد.

استفاده از ابزارهايي مثل ايميل و … در اين موقعيت ها کارامد نيست، پس بايد به راه حل بهتري فکر کرد.

سامانه ارسال sms بهترين راه حل در اين موارد ميباشد. سرعت بالاي ارسال، در دسترس بودن گوشي موبايل و درصد بالاي احتمال ديده شدن پيامک دلايلي است که باعث ميشود بهترين جايگزين باشد.

هرگز ارسال يک يادآوري مهم را فراموش نکنيد!!!

يکي از ويژگي هاي مهم و منحصر به فرد سامانه ارسال sms، زمان بندي کردن ارسال ها براي ارسال در مناسب ترين زمان مي باشد.

اين نوع ارسال، اين امکان را به شما خواهد داد که بتوانيد اس ام اس هاي خود را، در تاريخ و ساعت مورد نظر، به فاصله ي چند روز، چند ماه و حتي چند سال آينده تنظيم نماييد.

براي مثال ميتوانيد تاريخ تولد مشتريان خود را ثبت کنيد، سپس تنظيمات ارسال سالانه را انجام دهيد تا هر سال يک پيام تبريک تولد، براي مشتريان ارسال شود.

اين پيامک ها به صورت خودکار از طرف پنل پيامک، ارسال مي شود و نياز به دسترسي شما در زمان ارسال sms  نيست.

با کمک سامانه ارسال اس ام اس، زمان بندي پيام هاي متني شما به دقت انجام شده و در زمان مناسب ارسال مي شود.

تاريخ هاي مهم را فراموش نکنيد !

ارسال sms از طريق پنل پيامکي براي افراد و سازمان هاي دولتي و خصوصي متفاوت است.

افراد عادي مي توانند براي يادآوري يک قرار ملاقات دوستانه يا تبريک تولد از سامانه ارسال و دريافت پيامک استفاده کنند، اما سازمان هاي دولتي و خصوصي براي يادآوري جلسات، پرداخت حق بيمه، سر رسيد چک و يا تبريک تولد به همکاران، ارسال پيشنهادات و… از پنل پيامک استفاده مي کنند.

ارسال زمان بندي شده در کمپين هاي بازاريابي  چه مزيتي دارد؟

در کمپين هاي بازاريابي ، ممکن است نياز باشد حجم تبليغات پيامکي در روز هاي مختلف متغير باشد، براي مثال نياز است که دريک روز 1000 پيامک و در روز بعد 3 يا 4 برابر اين ميزان، پيامک  ارسال شود.

در پنل پيامک ميتوانيد به راحتي اين موضوع را برنامه ريزي کنيد و براي هر روز ميزان مشخصي از ارسال را مشخص کنيد.

براي استفاده از يک پنل پيامکي حرفه اي، ابتدا ميبايست يک سامانه مورد اطمينان و حرفه اي را انتخاب کنيد.

پشتيباني سريع و 24 ساعته، ارائه گزارشات ارسال دقيق و  پاسخگويي سريع توسط افراد متخصص، از مهمترين مشخصه هاي يک سامانه اس ام اس مناسب ميباشد.

براي مطالعه مطالب بيشتر در اين زمينه به سايت https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

برچسب ها: چطور,از,ارسال,sms,زمان,بندی,شده،,برای,بهبود,ارتباط,با,مخاطبان,استفاده,کنیم؟,(زمان,بندی,ارسال,sms,های,تبلیغاتی,و,تأثیر,آن,در,توسعه,کسب,و,کار),
[ يکشنبه 25 آبان 1399 ] [ 7:59 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

پنل پيامک براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يک عضو جدانشدني!

پنل پيامک براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يک عضو جدانشدني!

jff6_z4.jpg

اگر صاحب آژانس مسافرتي هستيد بايد بدانيد که براي جذب مشتري جديد و ارتباط با مشتري هاي قديمي داشتن پنل اس ام اس از واجبات کار شما به شمار ميرود و اگر از آن استفاده نکنيد يا به درستي استفاده نکنيد نميتوانيد با رقيبان خود رقابت کنيد. شما علاوه بر استفاده از پنل پيامکي براي آزانس مسافرتي به عنوان يک ابزار اطلاع رساني در زمينه فروش تور و پرواز، ميتوانيد بازرايابي پيامکيداشته باشيد و تبليغات خود را در طول سال با کمترين هزينه و بيشترين بازدهي انجام دهيد.

بهترين راه براي ارتباط و حفظ مشتري هاي قديمي:

اولين اقدام شما بايد ذخيره اطلاعات مشتريان سال هاي گذشته باشد، بهترين گزينه براي برنامه هاي پيش روي شما همين مشتري هاي سابق شما هستن که اگر از شما خاطره اي خوش داشته باشند ميتوانيد با يک تخفيف خوب، آفر جديد خود را براي آنها پيامک کنيد و منتظر بازگشت آنها باشيد، فراموش نکنيد که حتما نام مخاطب را در متن پيام خود بگنجانيد و لينک سايت يا شبکه اجتماعي خود را براي اطلاعات بيشتر در متن پيام قرار دهيد.

جذب مشتري جديد با سامانه پيامکي:

شما به عنوان يک آژانس مسافرتي براي برگزاري تورهاي مسافرتي خود بايد مشترياني رو جذب کنيد که محل سکونت آنها با محل آژانس شما در يک استان باشد، زيرا احتمال اينکه مشتري شما مبدا تور خود را استاني ديگر در نظر بگيرد بسيار بسيار کم است! با اين تفاسير براي پيدا کردن مشتري هاي جديد براحتي ميتوانيد از پنل پيامک

کمک بگيريد و با هزينه اندک مخاطب هدف خود را جذب کنيد.براي آشنايي کامل با ارسال پيامک به استان هاي مختلف اينجا کليک کنيد.

مزيت سامانه پيامکي براي مشتريان شما:

يکي از مهم ترين ويژگي هاي پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين است که لازم نيست مشتريان شما براي اطلاع از تغيير زمان پرواز يا اطلاعات مربوطه به کامپيوتر يا اينترنت دسترسي داشته باشند.

پيامک هاي ارسال شده شما از طريق پنل اس ام اس، مستقيم به دست مشتري شما خواهد رسيد و اين پيام در جاي امني از گوشي او ذخيره ميشود و ميتواند دوباره براي يادآوري به آن مراجعه کند. زماني که مشتريان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را بر روي موبايل خود دريافت کنند مي توانند تجربه مسافرتي شيرين و لذت بخش با آژانس مسافرتي شما داشته باشند و با اين کار شما مجموعه اي منظم و حرفه اي در ذهن مشتري جلوه خواهيد کرد. براي موفقيت در ارتباط هاي پيامکي، فقط ارسال پيامک تبليغاتي و داشتن مشتري کافي نيست، بايد براي مشتري رضايت ايجاد شود تا منجر به وفاداري مشتري شود. ايجاد رضايت مشتري وتبديل آنها به مشتري وفادار، يکي از بهترين کانال هاي تبليغاتي است.

خدمات ويژه آژانس هاي مسافرتي با کمک سامانه پيامکي به مشتريان :

استفاده از سامانه پيامکي علاوه بر تمام مزايايي که براي شما دارد و در ادامه خواهيم گفت، باعث صرفه جويي در انرژي کارکنان شما ميشود و ديگر نيازي نيست تا مسئولان آژانس با مشتريان تماس گرفته و آن ها را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات اين چنيني مطلع کنند.

ارسال پيام کوتاه پس از رزرو:

بعد از رزرو خدماتي که شما ارائه ميدهيد بايد با استفاده از پيامک، مشتري را از جزئيات آن با خبر کنيد. اگر سايت داشته باشيد پنل اس ام اس مديانا از طريق وب سرويس به آن متصل ميشود و بعد از هر ثبت سفارش به صورت خودکار پيامک به دست مشتري شما خواهد رسيد.

"(نام مشتري) عزيز

رزرو بليط شما با کد تاييد 58652 با موفقيت انجام شد

براي مشاهده اطلاعات بيشتر لينک زير را کليک کنيد

يادآوري زمان و اطلاعات سفر:

قبل از شروع سفر بهترين زمان براي اين است که نشان دهيد همه چيز تحت کنترل شماست و چيزي از قلم نيفتاده است، وقت اين است که زمان و اطلاعات دقيق سفر يا پرواز را براي مشتري خود پيامک و در واقع يادآوري کنيد، همچنين تغييرات ناگهاني پيش آمده مثل عوض شدن هتل يا ساعت را هم ميتوانيد از اين طريق اعلام کنيد.

"(نام مشتري) عزيز

تور 3 روزه کوير مصر، حرکت از تهران ميدان آرژانتين در تاريخ 09/01/99 در ساعت 06 بامداد انجام خواهد شد.

لطفا نيم ساعت زودتر از حرکت در مکان حضور يابيد.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

اطلاعات گردشگري در پيامک:

پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين مزيت را دارد که در سفرهاي مشتريان، از شما يک همسفر و ليدر ميسازد، با دادن اطلاعاتي در رابطه با مکان هاي ديدني و تاريخچه مقصد مخاطب خود، ميتوانيد احساس خوبي به مشتريان منتقل کنيد، البته که بايد مراقب باشيد در اين زمينه زياده روي نکنيد چون نتيجه عکس دارد. همچنين در روز آخر اقامت مسافران نيز مي توانيد زمان پرواز برگشت و تحويل هتل و هرگونه تغيير در زمان حرکت را به آنها يادآوري کنيد.

"(نام مشتري) عزيزهواي کوير مصر در پاييز به نحوي است که حتي پوشيدن يک تيشرت براي شما کافي هست البته براي روز و در شب حتما به يک ژاکت نياز پيدا خواهيد کرد، معمولا بيشتر تورهاي گردشگري در شب آتش روشن مي‌کنند و به شب نشيني کنار آتش مي‌پردازند که بسيار لذت‌بخش است و خاطره‌اي خوش را براي شما رقم خواهم زد که هيچوقت فراموش نخواهيد کرد.

اميدواريم خاطرات خوبي را در سفر ما با تجربه کنيد.

آژانس(نام آژانس)"

نظرسنجي از مشتريان:

بعد از اتمام سفر ميتوانيد پيامکي مبني بر رضايت و انتقاد و پيشنهاد از سفر براي مشتريان ارسال کنيد و از نظرات آنها استفاده کنيد و از آنها بخواهيد کم و کاستي ها را به اطلاع شما برسانند. هم چنين ميتوانيد در پايان سفر از آنها بخواهيد عضو باشگاه مشتريان شما شوند و از تخفيفات ويژه اي که براي اعضاي باشگاه در نظر ميگيريد بهره مند شوند.

"(نام مشتري) عزيز

از اينکه (نام آژانس) را براي سفرخود انتخاب کرديد از شما متشکريم.

در راستاي بهبود خدمات گردشگري به شدت مشتاق نظرات شما هستيم.

در صورت تمايل با کليک بر روي لينک زير نظرتان را با ما در ميان بگذاريد.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

پيامک تبريک مناسبت ها و اعلام تخفيف ها:

شما مي توانيد با ارسال پيامک تبليغاتي آژانس و دفتر گردشگري خود را به مشتريان، جهت استفاده از تور ها و تخفيف هاي ويژه و بسته هاي تور ويژه براي فصول مختلف آگاه کنيد. مشتريان قديم و جديد خود را براي شرکت در اين تور ها تشويق کنيد؛ و برايشان تخفيف ويژه در نظر بگيريد.

تور 7 روزه ترکيه براي مشتريان قبلي با 20 درصد تخفيف و براي مشتريان جديد با 10 درصد تخفيف ارائه مي شود.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

امروزه تمامي مشاغل بايد براي برتري در کسب و کار و نگه داشتن مشتري هاي قبلي ، از پنل اس ام اس استفاده کنند و اگر از پيامک تبليغاتي استفاده نکنند به احتمال زياد مشتريان خود را از دست ميدهند.

پنل اس ام اس مديانا با برخورداري از قابليت هاي بي شماري از قبيل

ارائه خدمات ارسال و دريافت پيام کوتاه در بستر اپليکيشن ها و وبسايت ها

ارائه SLA در زمينه سرعت و کيفيت پيامدهي

ارائه تعهد محرمانگي اطلاعات (NDA)

ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارسال بيش از 6 ميليون پيامک روزانه

ارائه تعرفه ارسال رقابتي و...

مي تواند آژانس گردشگري شما را براي ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمينه مسافرتي و گردشگري ياري نمايد.

براي دريافت پنل پيامک مديانا کليک کنيد.

 

برچسب ها: پنل,پیامک,برای,آژانس,های,مسافرتی,و,گردشگری،,یک,عضو,جدانشدنی!,
[ يکشنبه 25 آبان 1399 ] [ 7:42 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مواردي که بايد در مورد يک سامانه پيامکي و نحوه کار با آن بدانيد چيست؟

مواردي که بايد در مورد يک سامانه پيامکي و نحوه کار با آن بدانيد چيست؟

09uy_b2.jpg

در اين مقاله قصد داريم درباره بازاريابي از طريق سامانه ارسال پيامک اطلاعاتي را در اختيار شما بگذاريم و  بگوييم چرا براي رونق کسب و کار خود به سامانه پيامک  نياز داريد. اگر مايليد در زمينه شغل و خدماتي که در حال ارائه آن هستيد، به کمک شيوه هاي جديد خدمات تان را بالاتر ببريد، اين مقاله را با دقت بخوانيد.

حتما گزينه بازاريابي پيامکي يا بهتر است بگوييم بازاريابي از طريق سامانه ارسال اس ام اس به گوش تان خورده است. بازاريابي پيامکي در نظرسنجي ها يکي از مدرن ترين و کار آمدترين شيوه هاي تبليغات پربازده در سال هاي اخير معرفي شده است. امروزه بسياري از اهالي کسب وکار در دنيا، با خريد سامانه ارسال پيامک کسب و کارشان را توسعه مي دهند.

براي بررسي جزئي تر و دقيق تر سامانه ارسال پيامک ، بهتر است ابتدا با هم ماهيت اس ام اس مارکتينگ را مورد بررسي قرار دهيم.

اس ام اس مارکتينگ چيست؟

اين نوع بازاريابي که با کاهش درگيري نيروي انساني و کاهش هزينه همراه است، به منظور تبليغات شما و همچنين معرفي خدمات يا محصولاتي که ارائه مي دهيد به مخاطبانتان مورد استفاده قرار ميگيرد.

عوامل مهم ديگري مانند صرفه جويي در زمان نيز، از مواردي هست که در نتيجه استفاده از اين نوع بازاريابي به دست خواهد آمد.

جالب است بدانيد که يکي از موثرترين اثر گذاري هاي خريد سامانه ارسال پيامک اين است که شما با اين روش، مي توانيد کاملا هوشمندانه اقدام به جلب مشتري و مخاطب جديد براي اهداف کسب و کارتان داشته باشيد. علاوه بر آن ميتوانيد ارتباطي مثبت و موثر نيز با مخاطبينتان برقرار کنيد.

چرا اس ام اس مارکتينگ:

تمامي کسب و کارها نياز به فروش بيشتر دارند، براي رسيدن به اين هدف 2 کار را نبايد فراموش کنيد:

1_ مشتريان فعلي خود را دريابيد و وفادار کنيد. شايد جالب باشد بدانيد آمارها نشان داده‌اند

که ??% از درآمد ثابت ماهيان? شما توسط مشتريان وفادارتان تامين مي‌شود.

2_ همواره در حال جذب مشتريان جديد براي خود باشيد. بدون جذب مشتريان جديد، شما هيچوقت نمي‌توانيد کسب و کار خود را گسترش دهيد.

بازاريابي پيامکي يا همان اس ‌ام‌ اس مارکتينگ ، راهکاري است که مي‌تواند در هر دو مورد به شما کمک کند. با پيروي از اصول درست ، پيامک مي‌تواند به يکي از ساده‌ترين ، موثرترين و البته، کم‌هزينه‌ترين روش‌هاي بازاريابي شما تبديل شود

کدام استراتژي اس ام اس مارکتينگ براي شما بهتر است؟

شما مي‌توانيد به دو روش به بازاريابي پيامکي بپردازيد:

تبليغات انبوه با پيامک

در اين روش، شما پيامک تبليغاتي را به بازار هدف خود ارسال مي‌کنيد ، اما نمي‌توانيد مطمئن باشيد که دريافت‌کنندگان اين پيامک ، به محصول يا خدمات شما علاقه‌مند هستند يا خير.

بازاريابي اجازه‌اي با پيامک

در اين روش ، شما پيامک خود را به کساني ارسال مي‌کنيد که در خبرنامه پيامکي يا باشگاه مشتريان شما عضو شده باشند و تمام آنها با ميل خود اقدام به دريافت پيامک‌هاي شما نموده‌اند

در ادامه متن، شما را با ساير خدمات و کاربرد هايي که يک سامانه پيامک به شما ارائه خواهد داد آشنا خواهيم ساخت. همچنين بررسي خواهيم کرد که چرا سامانه پيامکي شيوه اي موثر در بازاريابي شده است.

خدماتي که يک سامانه ارسال اس ام اس در اختيارتان خواهد گذاشت:

_ پروسه تبليغاتي و معرفي محصولات يا خدمات شما به مشتريان و جذب مشتري

_ اطلاع رساني اخبار و اطلاعيه ها و پيشنهادات و انتقادات

_ نظر سنجي از مخاطب

_ برگزاري مسابقات

_ ارائه و اعلام تخفيفات ويژه

_ اعلام مناسبت ها و تاريخ هاي مهم مانند اعياد، انواع تبريکات و تسليت ها

 

اينها چند مورد از کاربري هاي گوناگون استفاده از سامانه ارسال اس ام اس يا سامانه پيامکي بودند. طبيعتا اگر شما نيز بنا بر شغل و اهداف کاري تان به استفاده از سامانه پيامکي نياز داشته باشيد، حتما متوجه بازدهي قابل توجه و استفاده هاي مفيد سامانه پيامکي در کسب و کار و کاربري مورد نظر تان خواهيد شد.

اما براي استفاده از سامانه ارسال پيامک دلايل قانع کننده ي بيشتري وجود دارد. همين دلايل باعث شده صاحبين مشاغل و بيزينس ها تاکنون از سامانه اس ام اس استقبال چشمگيري کنند و آن را عضو جدانشدني کار خود بدانند.

در ادامه ي متن حتما برايتان دلايل مهم استفاده از سامانه پيامکي را به تفکيک نام خواهيم برد.

چرا با هر کسب و کاري بايد سامانه پيامکي داشته باشيم؟

با توجه به تغيير شکل مسير تبليغات و بازاريابي در دنياي اقتصاد امروزي، دلايل بسياري وجود خواهد داشت که شما را به سمت بازاريابي ديجيتال يا اصطلاح بسيار معروف ” بازاريابي پيامکي” هدايت مي کنند، اما شايد بخواهيد مهم ترين اين دلايل را براي استفاده و خريداري سامانه ارسال پيامک بدانيد. به همين منظور توجه شما را به موارد ذکر شده در بخش زير جلب مي نماييم:

_ در بر داشتن هزينه کمتر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ سرعت بالا در تبليغات

_ ارائه تبليغاتي هدفمند و برنامه ريزي شده

_ ايجاد ارتباطي مثبت و موثر با مخاطب

_ بازدهي قابل توجه و مثبت در بازه ي زماني کوتاه تر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ پوشش دهي مخاطبان بيشتر در براببر هزينه کمتر

_دسترسي سريع مخاطبان

_ نداشتن محدوديت در زمان و حجم ارسال

_ صرفه جويي در زمان و هزينه

_ صرفه جويي در نيروي انساني براي تبليغات

_ مديريت آنلاين

 

اگر به موارد اشاره شده در بالا توجه کافي را کرده باشيد مسلما متوجه خواهيد شد که در بر داشتن چنين مزايايي يکي از خواسته ها و انتظارات بزرگ هر کارفرما و کار آفريني براي تبليغات و معرفي محصول، خدمات و کسب و کارش مي باشد که اين امکان فقط با استفاده از خريد سامانه پيامک امکان پذير است.

روشي که به آساني و با کمترين نياز به دخالت نيروي انساني بتواند از پس تبليغاتي هدفمند و پر سود برآيد و نتيجه کار و سود پاياني را دچار وضعيتي صعودي کند، تمام اين موارد چيزي ست که سامانه پيامکي در اختيار شما خواهد گذاشت.

بنابراين اگر به صورت هدفمند و برنامه ريزي شده اقدام به خريد سامانه ارسال پيامک براي اهداف کاري تان نماييد، خواهيد ديد که چطور  مي تواند نياز هاي شما و مخاطب را به طور همزمان پوشش داده و نتيجه مطلوبي را بريتان به ارمغان بياورد.

چرا سامانه ارسال پيامک مديانا :

1 – زيرا  medianasmsشرکتي دانش بنيان است، پس شما با مجموعه اي علمي با روشهاي علمي و فارغ از انديشه هاي صرف بازاري سرو کار داريد.

2 – زيرا  medianasmsداراي نماد اعتماد الکرونيک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و کسب و کار مجازي است و از هر نظر قابل اعتماد است.

3 – زيرا  medianasmsرضايت مشتري ها را سرمايه اصلي خود ميداند و بر اين عقيده است که مشتريان قهرمانان داستان ما هستند، پس کسب درآمد پايان راه نيست.

4 – زيرا medianasms  آماده دريافت نقطه نظر مشتريان خود براي بهبود سامانه و راحتي کاربران خود است.

5 –  زيرا  medianasmsبر اين عقيده است که “مشتريان راضي بهترين تبليغات براي ما هستند” و بيشترين ورودي مشتريان جديد خود را از معرفي مشتريان قديمي خود دارد.

6 – زيرا  medianasms نمايندگان خود را شريک کسب و کار خود ميداند.

در صورتيکه شما هم قصد ثبت نام و دريافت سامانه پيامک medianasms را داريد از لينک زير اقدام نماييد

 

برچسب ها: مواردی,که,باید,در,مورد,یک,سامانه,پیامکی,و,نحوه,کار,با,آن,بدانید,چیست؟,
[ چهارشنبه 14 آبان 1399 ] [ 21:34 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

چگونه ارسال اس ام اس تبليغاتي را به صورت هدفمند انجام دهيم؟

چگونه ارسال اس ام اس تبليغاتي را به صورت هدفمند انجام دهيم؟

70d_b10.jpg

اهميت تفکيک و دسته بندي مخاطب :

امروزه استفاده از پنل پيامکي براي  اس ام اس تبليغاتي يکي از روش هاي تبليغاتي موثر براي صاحبان کسب و کار است.

اما نکته ي حائز اهميت  اين است که آيا هر سامانه پيامکي براي پيامک تبليغاتي ، پاسخگوي نيازهاي کيفي در فروش و تبليغات موثر براي بيزينس ها خواهد بود؟

در دهه هاي ابتدايي که شرکت ها و کسب و کارها اقدام به تبليغات کردند، هنوز تبليغات هدفمند معني خاصي نداشت.

يک شرکت فقط قابليت سفارش تبليغ در يک روزنامه و يا در يک آگهي تبليغاتي تلويزيوني را داشت که مسلما در اين نوع تبليغات امکان هيچ گونه هدف گذاري وجود ندارد.

روزنامه ها فقط از تعداد فروش روزانه قابل بررسي بود و به هيچ عنوان مشخص نبود که تبليغ به چه مخاطبي نمايش داده ميشود.

در دنياي امروز تبليغات، آژانس هاي تبليغاتي با استفاده از Data Mining  يا همان داده کاوي، مخاطبان را حتي تا خيابان محل زندگيشان تفکيک و سپس تبلغ خودشان را به مخاطب ارائه ميدهند.

اين هدفمند سازي باعث ايجاد هرچه بيشتر اعتماد و رضايت در مخاطباني ميشود که تبليغ را دريافت ميکنند.

تبليغات تلويزيوني به نسبت از روزنامه ها بهتر بود، چون برنامه هاي تلويزيوني مختلف براي رده سني و جنسيت هاي مختلف پخش ميشد و کمي هدفمند تر بود.

در ادامه اي اين مقاله قصد داريم به معرفي اقداماتي جهت در بر داشتن يک سامانه ي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند و نظام يافته بپردازيم.

براي انتخاب يک پنل  اس ام اس تبليغاتي بهتر است که با آگاهي کامل انتخاب خود را انجام دهيد.

 اس ام اس تبليغاتي هدفمند داراي چه ويژگي هايي مي باشد؟

براي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند احتياج هست که از ابزار مرتبط با اين کار استفاده شود.

ممکن است اين ابزار را با نام هاي مختلف شنيده باشيد،براي مثال سامانه پيامکي،پنل اس ام اس و يا سامانه  اس ام اس تبليغاتي انبوه، تمام اين اصطلاح ها به ابزار  اس ام اس تبليغاتي اشاره ميکنند.

يک پنل اس ام اس مناسب، حتما ميبايست بانک هاي شماره تفکيک شده در اختيار کاربران قرار دهد.

تفکيک اين شماره ها بايد طوري باشد که براي تمام کساني که قصد  اس ام اس تبليغاتي دارند کاربردي باشد.

براي مثال ممکن است کاربري قصد ارسال به مخاطبان يک شهر را به تفکيک موقعيت مکاني يا منطقه خاصي داشته باشد.

در اين قسمت چند نمونه از تفکيک هاي پر کاررد را بررسي ميکنيم.

1)      تفکيک بر اساس موقعيت مکاني :

در اين بانک شماره ها بر اساس منطقه هاي مختلف يک شهر تفکيک شده و فقط کافي است که براي  ارسال پيامک تبليغاتي منطقه مورد نظر انتخاب شود.

2)      تفکيک بر اساس سن و جنسيت :

در اين بانک شماره ها بر اساس سن و جنسيت مخاطبان تفکيک شده است و قابليت انتخاب رنج سني مخاطبان هدف وجود دارد.

3)      تفکيک بر اساس مشاغل و اصناف :

در اين بانک شماره  اصناف و مشاغل کل کشور جهت  اس ام اس تبليغاتي تفکيک شده است که براي اهداف B2B بسيار مناسب است.

در اختيار داشتن امکاناتي جهت ايجاد چنين تفکيکي در ميان مخاطبان و مشتري هاي احتمالي تبليغات از طريق  اس ام اس تبليغاتي را هدفمند تر مي کند.

چه زماني براي  اس ام اس تبليغاتي مناسب است؟

يکي درگير از عوامل مهمي که بايد هنگام  اس ام اس تبليغاتي مد نظر قرار داده شود، انتخاب زمان مناسب براي ارسال است.

اگر مخاطب احساس کند که مورد احترام تبليغ دهنده هست، احساس رضايت و اطمينان خاصي به برند تبليغ دهنده پيدا خواهد کرد.

با توجه به نوع بيزينس زمان  اس ام اس تبليغاتي را در نظر بگيريد.

اين موضوع هم باعث ايجاد رضايت در مخاطب شده و هم باعث ميشود که ادرصد انگيجمنت مخاطب به طرز باور نکردني بالا تر برود.

قبل از خريد يک پنل  اس ام اس تبليغاتي حتما اين موارد را بررسي کنيد تا از امکانات و قابليت هاي کامل اين ابزار مطلع شويد.

 

برچسب ها: چگونه,ارسال,اس,ام,اس,تبلیغاتی,را,به,صورت,هدفمند,انجام,دهیم؟,
[ چهارشنبه 14 آبان 1399 ] [ 21:15 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

قشم چت ,چت,چت روم

قشم چت ,چت,چت روم

چت روم چيست ؟

f430744_.png

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

قشم چت کجاست ؟  

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

برچسب ها: قشم,چت,,چت,چت,روم,
[ پنجشنبه 8 آبان 1399 ] [ 11:07 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

عسل چت

چت روم

گپ سرا يا چت روم به فضاي مجازي اي گفته مي‌شود که افراد در آن با هم ارتباط برقرار مي‌کنند. نرم‌افزار ياهو مسنجر يکي از نرم‌افزارهاي پرطرفدار براي چت در چت روم‌ها بود که توسط شرکت ياهو طراحي شده بود. ياهو از تاريخ ?? دسامبر ???? چت روم‌هاي خود را تعطيل کرده‌است و ديگر چنين چيزي در ياهو مسنجر ديده نمي‌شود.

j685092_.jpg

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امکانات زياد که فراتر از چت کردن هستند.چت‌روم‌ها اين امکان را به شما مي‌دهند که به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينکه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر کنيد

چت روم فارسي .

اصطلاح "اتاق چت" يا چت روم فارسي، عمدتا براي توصيف هر نوع کنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي کنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح  ميتواند به معناي هر تکنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيکي کاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يک چت روم براي به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از کاربران ديگر است. با عرض سلام خدمت شما بازديد کننده محترم و دوست عزيزم که الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشکر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم کرد و مطالبي چکيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده کامل را ببريد چت روم به زباني ساده همانطور که از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،که در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند که از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر کاربر يا بازديد کننده اي که وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد که، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر کاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو کنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي که معروف به چت روم هستند،مي توان گفت که نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور که ميدانيد محيطي براي چت کردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امکانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شکلک ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود که کاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال که چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم که چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند که به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها کمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي کاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميکند در دوره اي که کشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبکه هاي ماهواره اي بهم ميريزد پرشين چت روم ققنوس چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد

 

عسل چت

عسل چت يکي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده که در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به کاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد که پس از شلوغ بودن و کيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري کرده و استفاده ميکنند ولي کاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته که متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت کامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي کاربران چت روم ها را دارد . 

 

برچسب ها: عسل,چت,
[ پنجشنبه 8 آبان 1399 ] [ 10:45 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

بررسي کامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه کاشت دندان

کاشت ايمپلنت دندان

ifhl_q4.jpg

بررسي کامل قيمت ايمپلنت دندان و عوامل موثر بر هزينه کاشت دندان

امروزه بسياري از افراد براي ترميم دندان از دست رفته خود يا تعدادي از دندان هاي از دست رفته خود روش کاشت ايمپلنت دندان را انتخاب مي کنند. اين روش ترميمي نسبت به ساير روش ها از هزينه بالاتري برخوردار است و قيمت ايمپلنت از ديگر مواد و متريال مصرفي در روش هاي ديگر بالاتر است.

البته براي انجام ايمپلنت دندان ممکن است فرد بيمار شرايط استاندارد بدن را نداشته باشد و پزشک متخصص مجبور باشد جراحي هاي کوچک اما متعددي را انجام دهد و سپس کاشت ايمپلنت انجام شود. براي مثال ممکن است ميزان تراکم استخوان فک فرد کم باشد و حجم کافي را نداشته باشد و پزشک مجبور شود عمل پيوند استخوان انجام دهد.

يا اگر دندان از دست رفته بيمار در فک بالا باشد ممکن است مجبور به عمل جراحي سينوس ليفت باشد ضمن آن که دندان خراب شده يا شکسته را پزشک ابتدا بايد کشيده و سپس بررسي هاي لازم را بدست آورد. همه اين کارها براي پزشک و بيمار هزينه بردار است و شايد به همين علت قيمت ايمپلنت از  ساير روش هاي ترميم بالاتر است.

براي دريافت به روز ترين قيمت هاي ايمپلنت در سال 99 و انواع برند ها به لينک زير مراجعه کنيد

قيمت ايمپلنت دندان

شايد براي شما اين سوال پيش آيد هزينه عمل جراحي سينوس ليفت و پيوند استخوان چقدر است؟ همانطور که مي دانيد هزينه بسياري از مواد و متريال عرصه دندانپزشکي به قيمت ارز بين المللي محاسبه مي شود و ضمن آنکه موقعيت مکاني مرکز ايمپلنت يا مرکز دندانپزشکي تاثير بسيار زيادي در قيمت دارد هزينه اين عمل ‍هاي جراحي در هر مرکز متفاوت است. علاوه بر موقعيت مکاني مرکز و قيمت مواد مصرفي دستمزد هر پزشک متخصص قيمت ثابتي ندارد و مي تواند متغير باشد

به همين دليل براي استعلام قيمت بهتر است ابتدا مرکز ايمپلنت خود را انتخاب کنيد با پزشک خود مشورت کنيد و مدارک معتبر مواردي که بايد بررسي شود را به پزشک تحويل دهيد سپس قيمت نهايي را براي شما برآورد کرده و اعلام مي کنند.

برندهاي متفاتي وجود دارد که توسط شرکت هاي مختلف توليد ميشود. در ادامه نام برخي از برندها را ليست مي کنيم:

  • برند اشترومن
  • برند اس آي سي
  • برند اس پي اي
  • برند آستراتک   
  • برند آنکيلوز
  • برند نوبيل بيو کار
  • برند مگاژن

افرادي هستند که بيشتر از يک دندان خود را از دست داده اند. اين افراد بهتر است کاشت گسترده ايمپلنت انجام دهند. کاشت گسترده ايمپلنت به اصطلاح فول ماوس يا ايمپلنت کامل شناخته ميشود. براي افرادي مي خواهند مجموعه اي از دندان خود را ايمپلنت کنندبايد ترکيبي از ايمپلنت ها و پروتز دندان استفاده شود

افرادي هستند که بيشتر از يک دندان خود را از دست داده اند. اين افراد بهتر است کاشت گسترده ايمپلنت انجام دهند. کاشت گسترده ايمپلنت به اصطلاح فول ماوس يا ايمپلنت کامل شناخته ميشود.

مطالبي که در اين مقاله مطالعه خواهيد کرد طبق سر فصل هاي زير به شما ارائه مي گردد:

  • عواملي که در قيمت ايمپلنت تاثير زيادي دارند.
  • هر آنچه درباره مراقبت ايمپلنت بايد بدانيد

عواملي که در قيمت ايمپلنت تاثير زيادي دارند.

 

به نقل از نمناک، همانطور که بالاتر بيان کرديم ميزان هزينه پرداختي براي هر بيمار با توجه به شرايط بدن او متفاوت است. هر فرد بايد پيش از انجام ايملپنت به متخصص ايمپلنت در  مرکز ايمپلنت مورد نظر مراجعه کرده و شرايط بدني خود را چک کند تا هزينه مورد نظر توسط پزشک برآورد شود. البته که عوامل بسيار زيادي وجود دارد که در هزينه ايمپلنت تاثير گذار است.   يکسري از عوامل از اهميت بالاتري براي قيمت ايمپلنت برخوردار هستند که در ادامه ليستي از آن ها ارائه مي دهيم:

  • پيوندها و جراحي هايي که ممکن است براي لثه بيمار شما بايد انجام شود.
  • پيوند و جراحي هايي که احتمال دارد براي استخوان فک بيمار لازم باشد.
  • ميزان دستمزدي که متخصص ايمپلنت براي معالجه و درمان شما دريافت مي کند که اين مبلغ تاثير مستقيمي با ميزان مهارت و دانش دندانپزشک دارد.
  • تعداد دندان يا دندان هايي که مي خواهيد ايمپلنت کنيد در تعيين قيمت بسيار تاثير گذار است.
  • برند و شرکت سازنده ايمپلنت دنداني که با توجه به شرايط بدن شما و ميزان کيفيت مورد نيازپزشک تعيين و پيشنهاد مي کند.
  • پيش از انجام جراحي، حين انجام جراحي  و پس از انجام جراحي بايد يکسري عکسبرداري از استخوان فک و دندانهاي مجاور انجام شود که خود هزينه بر است.
  • پس ازکاشت ايمپلنت و پيش از کاشت ايمپلنت نياز است با تجويز پزشک برخي داروها را استفاده کنيد که تهيه آن هزينه بردار است.
  • ميزان هزينه اي که بايد جهت استفاده از تجهيزات مرکز ايمپلنت توسط متخصص ايمپلنت و بيمار پرداخت شود.نوع ايمپلنتي که متخصص ايمپلنت براي بيمار استفاده مي کند.
  • تا هنگامي که ايمپلنت شما جوش بخورد نياز است به متخصص ايمپلنت مراجعه کنيد و بررسي هاي لازم را ماهانه انجام دهند و اين معاينات و نگهداري پس از انجام ايمپلنت خود مستلزم صرف هزينه است.

دقت داشته باشيد نشانه اصلي ميتواند ثابت کند که کاشت  ايمپلنت شما با موفقيت انجام شده است و شما توانستيد به بهترين نحو ممکن از ايمپلنت هاي خود مراقبت کنيد  اين است که لثه هاي شما  با رنگ قرمز و صورتي طبيعي نشان داده شود. اين حالت ثابت ميکند در لثه و يا استخوان فک شما هيچگونه عفونتي وجود نداشته و کاشت ايمپلنت و نگهداري از آن موفقت آميز بوده است.

هر آنچه درباره مراقبت ايمپلنت بايد بدانيد

همانطور که مي دانيد طول عمر ايمپلنت بسيار بالا است پس نگهداري از آن هم مستلزم يک نگهداري بسيار قوي است. همانطور که از دندان طبيعي خود مراقبت مي کنيد بهتر است از ايمپلنت کمي بيشتر مراقبت کنيد زيرا آسيب به ايمپلنت باعث ايجاد زيان هايي مي شود که تقريبا پهزينه بسيار زيادي براي شما به همراه خواهد داشت. منظور  از نگهداري ايمپلنت بيشتر رعايت بهداشت دهان و دندان است تا از بروز عفونت در لثه و بيماري هاي مانند آن جلوگيري شود.

در دهان انسان بيش از 100 مدل باکتري و ويروس وجود دارد که اگر دهان و دندان خود را با دهان شويه، نخ دندان يا مسواک تميز و پاک نگه نداريد ممکن است پلاک دور ناحيه ايمپلنت شما ايجاد شود و ضرر زيادي به دندان شما برسانند.

اين نکته صحيح است که ايمپلنت دنداني سوراخ نمي شود و حفره اي نيز در آن ايجاد نمي شود اما متاسفانه ايمپلنت دنداني در مقابل لکه مقاومت کمتري دارد و مانند دندان طبيعي شما ممکن است دچار ساييدگي و فرسايش بشود و زيبايي که روزهاي اول کاشت ايمپلنت شاهد آن بوده ايد از بين برود.. به همين دليل است که تاکيد مي شود سلامت دهان و لثه قبل از انجام جراحي، حين انجام کاشت و بعد از کاشت ايمپلنت بسيار حائز اهميت است.

در ادامه برخي از مراقبت هاي ايمپلنت را نام ميبريم که ضروري است پس از کاشت ايمپلنت دنداني و پايان جراحي به طور مرتب رعايت شود:

  • دهان و دندان خود را حداقل روزي 3 مرتبه مسواک کنيد.

بهتر است جهت ماندگاري و افزايش طول عمر ايمپلنت دندان حداقل روزي 3 بار دندان خود را به صورت اصولي و استاندارد مسواک کنيد زيرا مسواک زدن دندان باعث جلوگيري از رشد باکتري و ايجاد پلاک در ناحيه ايمپلنت مي شود.

پس از آن که هر وعده غذ ايي را ميل کرديد بلافاصله از مسواک براي تميز کردن دندان و ايمپلنت خود استفاده کنيد مخصوصا اگر غذايي که ميل کرديد شيرين، اسيدي يا گازدار بود پس از آن حداقل يکبار دهان خود را آب شست و شو بدهيد که البته بهتر است مسواک کنيد. اگر زمان زيادي براي مسواک زدن نداريد با تهيه مسواک برقي در کمترين زمان ممکن روي دندان ايمپلنت شده خود را تميز کنيد.

مواردي که مي تواند شما را در تميز کردن دندان ايمپلنت کمک کند عبارت است از :

  • دهانشويه هايي که خاصيت  آنتي باکتريال دارند.
  • استفاده از نخ دندان پس از صرف مواد غذايي
  • برخي قرص هايي  که 0اصيت از بين بردن تجمع پلاک ها اطراف دندان را دارند
  • استفاده از مسواک هاي بين دنداني مخصوص افرادي که ايمپلنت کرده اند.
  • استفاده از مسواک هايي با خاصيت نرم و کوچک که هم ميتوان برقي يا دستي آن را تهيه نمود.
  • خميردندان هايي که خاصيت  از بين برنده تارتار و پلاک جمع شده اطراف دندان را دارند.

در دهان انسان بيش از 100 مدل باکتري و ويروس وجود دارد که اگر دهان و دندان خود را با دهان شويه، نخ دندان يا مسواک تميز و پاک نگه نداريد ممکن است پلاک دور ناحيه ايمپلنت دندان شما ايجاد شود و ضرر زيادي به دندان 

 

 

برچسب ها: بررسی,کامل,قیمت,ایمپلنت,دندان,و,عوامل,موثر,بر,هزینه,کاشت,دندان,
[ يکشنبه 20 مهر 1399 ] [ 15:58 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

خريد کنسول هاي بازي

در قزنطينه اوقات خود را چطور سپري کنيم؟

تو اين روزاي کرونايي همه سفارش ميکنن تو خونه بمونيد و تا حد امکان از خونه هاتون بيرون نريد. ولي خوب موندن تو خونه هم کار راحتي نيست و بايد براي خودمون سرگرمي هاي مختلفي پيدا کنيم. يکي از سرگرمي هايي که ميتونيم تو اين روزاي کرونايي داشت باشيم اينه که از بازي هاي فکري و تخته اي استفاده کنيم که قيمت مناسبي دارند و به راحتي ميتونيد با خريد اينترنتي در خونتون تحويل بگيريد.

يکي ديگه از سرگرمي ها ميتونه خريد کنسول هاي بازي باشه. البته اين کنسول ها در انواع مدل ها و قيمت ها در بازار وجود دارند و شما ميتونيد با توجه به بودجتون مناسب ترين کنسول و تجهيزاتش رو پيدا کنيد و خريداري کنيد. ولي خوب بهتر اينه که اين خريد رو به صورت انلاين انجام بديد.  البته با بالا رقتن قيمت دلار اگر بتونيد يه کنسول دست دوم سالم و قيمت مناسب پيدا کنيد که ديگه نور علي نور ميشه.

حتما ميپرسيد چطور؟

خيلي سخت نيست. کافيه يه سر بريد پلي استور و اپليکيشن گيمباز رو از اينجا دانلود کنيد.

حالا گيمباز چي کار ميکنه دقيقا:

گيمباز اپليکيشني مخصوص گيمرها است. در گيمباز شما ميتوانيد بدون واسطه کالاي نو و يا دست دوم خود را براي فروش قرار بديد و يا تجهيزات مورد نياز گيم و آيتم هاي داخلي در گيم ها را بدون واسطه از فروشنده واقعي خريداري کنيد.

در ديوار گيمرها ميتونيد از آخرين تورنمنت ها با خبر بشيد و با تخفيف در آنها شرکت کنيد.
در گيمباز به صورت رايگان به آگهي هاي تجهيزات گيمينگ ، دسترسي خواهيد داشت.
اگه به دنبال اکانت شاخ فورتنايت هستين و يا اکانت بازي هاي ديگه به راحتي و با مناسب ترين قيمت ميتونيد در اپليکيشن گيمباز با فروشنده ها در ارتباط باشيد.
با نصب اين برنامه از پلي استور مي تونيد کنسول بازي هايي مثل مثل ps4، ايکس باکس(xbox)  و نينتندو(Nintendo)  و بازي هاي پلي استيشن و... را براي فروش بگذاريد و يا با مقايسه قيمت ها، بهترين قيمت را انتخاب کنيد.
استفاده از خدمات گيمباز، مانند قرار دادن آگهي کاملا رايگان هست.
در گيمباز شما ميتونيد به راحتي گيفت کارت (Gift Card) براي اکانت پلي استيشن (PlayStation)، ايکس باکس (XBox) يا نينتندو(Nintendo) يا بازي هاي موبايل مثل کال آف ديوتي(call of duty)، کلش و يا فورتنايت(fortnite) را خريد و فروش کنيد.

شما ميتوانيد جديدترين اخبار دنياي بازي و تورنمنت هاي گيم را از صفحه اينستاگرام گيمباز به آدرس @gamebuzz.official  دنبال کنيد.
اين برنامه به شما کمک ميکنيد تا با کمترين هزينه هميشه به روز باشيد.
اگر ميخوايد به قيمت کنسول بازي، قيمت ps4، قيمت پلي استيشن و قيمت ايکس باکس دسترسي داشته باشيد و مطابق نياز و هزينه خود بهترين کالا را انتخاب کنيد دانلود اين برنامه از پلي استور رو به شما پيشنهاد ميکنم.
در بخش روبداد بازي از آخرين تورنمنت ها و مسابقات بازي هاي آنلاين با خبر بشيد و يا از تخفيفات قرار داده شده در اين دسته استفاده کنيد.
اگر به تازگي وارد دنياي بازي هاي آنلاين شديد و ميخوايد به مراحل بالاتر دسترسي داشته باشين، ميتونيد از اکانت هاي بازي قرار داده شده براي فروش استفاده کنيد و يا آيتم هاي درون برنامه ها مثل جم(gem) ، اسکين(skin)  و يا سکه را خريداري کنيد و يا براي فروش بگذاريد.
گيمباز، ديوار بازي و کنسول ويژه گيمرها است.
در گيمباز خريد و فروش آسان و با امنيت را تجربه کنيد. راستي يه خبر ديگه اينکه اگر کار با گوشي براي شما دشوار هست ميتونيد به سايت گيمباز به آدرس بريد و از اين طريق به امکانات اپليکيشن دسترسي داشته باشيد.
شما ميتونيد با استفاده از اشتراک گذاري، آگهي خود و يا آگهي هاي ديگر را در شبکه هاي اجتماعي براي دوستان خودتون ارسال کنيد.
 

برخي مزاياي گيمباز:
درج رايگان آگهي
داراي دسته بندي هاي متنوع
راحتي و سادگي استفاده از برنامه
بک برنامه تخصصي براي گيمرها
پرطرفدارترين برنامه خريد و فروش بي‌واسطه گيمينگ در ايران
شما ميتوانيد از طريق زير به گيمباز دسترسي داشته باشيد.
پيج اينستاگرام:@gamebuzz.official
لينک ديسکورد:https://discord.gg/dReKuuh
آدرس سايت:https://gamebuzz.app

لينک دانلود پلي استور: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mnegar.gamebuzz&hl=fa

 

برچسب ها: خرید,کنسول,های,بازی,,
[ سه شنبه 15 مهر 1399 ] [ 15:42 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

اندرويد باکس چيست ؟

اندرويد باکس چيست ؟

فيليمو باکس يکي از بهترين اندرويد باکس‌هاي در بازار است که براي قيمت اين اندرويد باکس ميتوانيد به سايت ديجيکالا مراجعه کنيد. FB-101 با جديدترين فناوري 4K HDR براي پخش تصاوير با کيفيت و با وضوح بالا با کيفيت 4K براي پخش تا 60 فريم در ثانيه ارائه شده است. در طراحي فيليمو باکس FB-101 از پردازنده ي چهار هسته اي و 64 بيتي AML S905X2 Quad-Core ARM Cortex-A53 2.0GHz به همراه پردازنده گرافيکي ARM Dvalin MP2، 2GB حافظه RAM از نوع DDR4 و 16GB حافظه داخلي EMMC جهت بهره بردن از عملکردي سريع و با ثبات استفاده شده است. فيليمو باکس FB-101 از درگاه ها و اتصالات USB، کارت حافظه Micro-SD، بلوتوث نسخه 4.2، Dual-band 2.4GHz/5GHz WIFIبا سرعت انتقال بسيار سريع و فوق العاده و همچنين رابط HDMI 2.1 از پخش ويدئو با وضوح بالا و پخش صداي با کيفيت بالا پشتيباني مي نمايد. سيستم عامل اين محصولAndroid TV 8.1 مي باشد که از رابط کاربري بسيار ساده اي برخوردار است و امکان استفاده از Google Assistance و همچنين Google Play Store را براي کاربران فراهم مي نمايد. پس از اتصال دستگاه به تلويزيون به سادگي مي توانيد از هزاران فيلم و سريال ارائه شده توسط فيليمو که اپليکيشن آن بصورت پيش فرض بر روي دستگاه نصب شده است لذت ببريد. به همراه فيليمو باکس، سه ماه اشتراک رايگان فيليمو دريافت خواهيد نمود.

اندرويد باکس ها يا اسمارت تي وي ها به دستگاه هاي هوشمند ساز تلويزيون و ويدئو پروژکتور يا مانيتور گفته ميشود اين گجت ها شامل يک سي پي يو – جي پي يو – خروجي و ورودي هاي متعدد و نرم افزار اندرويد ميباشد.

کارايي اسمارت باکس ها يا کامپيوترهاي کوچک اندرويدي در داشتن يک مغز اندرويدي مانند گوشي و تبلت اندرويدي است که ميتوان روي آن برنامه هاي اندرويدي مانند تلگرام و واتس آپ و بازي هاي اندرويدي را اجرا نمود.

تفاوت اندرويد باکس با گوشي اتصالات ورودي و خروجي مانند پورت يو اس بي و اچ دي ام آي ورودي شبکه و قابليت کارکرد براي هوشمند کردن تلويزيون و يا مانيتور ميباشد

انواع اندرويد باکس ها توانايي پخش فيلمها و اتصال به اينترنت و پخش شبکه هاي تلويزيوني اينترنتي را نيز دارا هستند لذا به آنها تي وي باکس هم ميگويند .

کاربردهاي اسمارت تي وي باکس SMART BOX  مختصرا به شرح زير ميباشد :

?- استفاده در محيط کار براي مانيتور و ارائه پرزنت .

?- استفاده براي اجراي بازي هاي اندرويدي در روي مانيتور .

?- استفاده براي فيلم ديدن از شبکه هاي اينترنتي فيليمو آپارات فيلم نت و

?- استفاده براي کنترل دوربين هاي مدار بسته و  سيستم هاي IPTV .

?- قابل استفاده در مراکز تفريحي و براي اتصال به منظور هوشمند سازي ويدئو پروژکتور ها و مانيتور ها (تلويزيونها).

?- استفاده در دانشگاه ها و کلاس درس با توجه به قابليت پرتابل بودن آن . ديگر لازم نيست براي مدارس و کلاسهاي درستان هزينه زيادي کنيد و لپ تاپ بخريد ميتوانيد با اندرويد باکس تمام نيازتان را برآورده کنيد … همانطور که ميدانيد ويروسي شدن کامپيوترها عدم کارکرد لپ تاپ ها سنگين بودن آنها استهلاک و … همه و همه کار را براي معلمان و اساتيد و مديران مدرسه مشکل کرده با اين وسيله کوچک مدرسه تان را هوشمند کنيد(هوشمند سازي مدارس)

خريد انواع اندرويد باکس

 انواع اندرويد باکس در بازار

ميني کامپيوترهاي اندرويدي که با سايز کوچک همه جا از آنها ميتوان استفاده کرد همگي قابل حمل و نقل هستند چون سايز و وزن کمي دارند بعضي هم بصورت دانگل مستقيما به مانيتور متصل ميشوند

به چند صورت کلي ميتوان آنها را دسته بندي نمود :

?- بر اساس نحوه اتصال : بعضي از اندرويد باکس ها استيک بوده و مانند دانگل هاي HDMI  به پشت TV يا VIDEO PROJECTOR وصل ميگردند يا باکس هستن و با کابل HDMI  وصل ميشوند ..پيشنهاد گجت سنتر با توجه به ابعاد کم باکس استفاده از اندرويد باکس (نه استيک) است چون هم درگاه هاي بيشتري دارد و هم معمولا سخت افزار قوي تري دارند و کمتر داغ ميکنند

?- براساس قيمت : نحوه قيمت گذاري روي اسمارت تي وي ها يا کامپيوترهاي کوچک اندرويدي براساس RAM  وCPU  پشتيباني از فرمت ?و نسخه اندرويد آنهاست بعد از آن نيز برند و گارانتي در بالابردن قيمت تاثير دارد که گجت سنتر پيشنهاد ميکند دستگاهي تهيه بفرماييد که براي ديدن فيلم ?K را ساپورت نمايد و براي اجراي برنامه ها CPU  قدرتمندي داشته باشد ( ?هسته اي به بالا) رم نيز در سرعت انجام امور موثر است رم DDR3  سرعت بسيار بالاتري نسبت به رم معمولي دارد همينطور حتما رم ? گيگ به بالا توصيه ميگردد.

?- خروجي و  ورودي ها – اتصالات : اينکه اندرويد باکس شما کابل شبکه ميخورد يا فقط با واي فاي وصل ميشود يا بلوتوث کانکشن دارد و چند تا ورودي USB  دارد براي بسياري حائز اهميت است و بايستي مورد استفاده خود را شناسايي فرماييد. پيشنهاد گجت سنتر انتخاب اندرويد باکسي با حداقل ? USB  و خروجي HDMI  و بلوتوث ميباشد .

?- داراي تيونر داخلي و IPTV : بعضي از انواع اندرويد باکس ها که اصطلاحا هيبريدي گفته ميشود قابليت گرفتن شبکه ديجيتال صدا و سيماي ايران را نيز دارا هستند و برخي ديگر نيز با داشتن ورودي کابل شبکه LAN امکان استفاده از اتصالات آي پي تي وي را در مراکز علمي و تفريحي فراهم ميکنند .

اندرويد باکس ارزان با قابليت پخش ?K بلوتوثي

 

 

برچسب ها: اندروید,باکس,چیست,؟,
[ يکشنبه 13 مهر 1399 ] [ 18:05 ] [ کاووسی فر ]
[ ]