مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

برچسب ها: مزایای,ارسال,آگهی,اینترنتی,در,مقابل,تبلیغات,سنتی,,
[ چهارشنبه 22 آبان 1398 ] [ 16:28 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

برچسب ها: مزایای,ارسال,آگهی,اینترنتی,در,مقابل,تبلیغات,سنتی,,
[ چهارشنبه 22 آبان 1398 ] [ 18:32 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

چگونه ارسال اس ام اس تبليغاتي را به صورت هدفمند انجام دهيم؟

چگونه ارسال اس ام اس تبليغاتي را به صورت هدفمند انجام دهيم؟

70d_b10.jpg

اهميت تفکيک و دسته بندي مخاطب :

امروزه استفاده از پنل پيامکي براي  اس ام اس تبليغاتي يکي از روش هاي تبليغاتي موثر براي صاحبان کسب و کار است.

اما نکته ي حائز اهميت  اين است که آيا هر سامانه پيامکي براي پيامک تبليغاتي ، پاسخگوي نيازهاي کيفي در فروش و تبليغات موثر براي بيزينس ها خواهد بود؟

در دهه هاي ابتدايي که شرکت ها و کسب و کارها اقدام به تبليغات کردند، هنوز تبليغات هدفمند معني خاصي نداشت.

يک شرکت فقط قابليت سفارش تبليغ در يک روزنامه و يا در يک آگهي تبليغاتي تلويزيوني را داشت که مسلما در اين نوع تبليغات امکان هيچ گونه هدف گذاري وجود ندارد.

روزنامه ها فقط از تعداد فروش روزانه قابل بررسي بود و به هيچ عنوان مشخص نبود که تبليغ به چه مخاطبي نمايش داده ميشود.

در دنياي امروز تبليغات، آژانس هاي تبليغاتي با استفاده از Data Mining  يا همان داده کاوي، مخاطبان را حتي تا خيابان محل زندگيشان تفکيک و سپس تبلغ خودشان را به مخاطب ارائه ميدهند.

اين هدفمند سازي باعث ايجاد هرچه بيشتر اعتماد و رضايت در مخاطباني ميشود که تبليغ را دريافت ميکنند.

تبليغات تلويزيوني به نسبت از روزنامه ها بهتر بود، چون برنامه هاي تلويزيوني مختلف براي رده سني و جنسيت هاي مختلف پخش ميشد و کمي هدفمند تر بود.

در ادامه اي اين مقاله قصد داريم به معرفي اقداماتي جهت در بر داشتن يک سامانه ي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند و نظام يافته بپردازيم.

براي انتخاب يک پنل  اس ام اس تبليغاتي بهتر است که با آگاهي کامل انتخاب خود را انجام دهيد.

 اس ام اس تبليغاتي هدفمند داراي چه ويژگي هايي مي باشد؟

براي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند احتياج هست که از ابزار مرتبط با اين کار استفاده شود.

ممکن است اين ابزار را با نام هاي مختلف شنيده باشيد،براي مثال سامانه پيامکي،پنل اس ام اس و يا سامانه  اس ام اس تبليغاتي انبوه، تمام اين اصطلاح ها به ابزار  اس ام اس تبليغاتي اشاره ميکنند.

يک پنل اس ام اس مناسب، حتما ميبايست بانک هاي شماره تفکيک شده در اختيار کاربران قرار دهد.

تفکيک اين شماره ها بايد طوري باشد که براي تمام کساني که قصد  اس ام اس تبليغاتي دارند کاربردي باشد.

براي مثال ممکن است کاربري قصد ارسال به مخاطبان يک شهر را به تفکيک موقعيت مکاني يا منطقه خاصي داشته باشد.

در اين قسمت چند نمونه از تفکيک هاي پر کاررد را بررسي ميکنيم.

1)      تفکيک بر اساس موقعيت مکاني :

در اين بانک شماره ها بر اساس منطقه هاي مختلف يک شهر تفکيک شده و فقط کافي است که براي  ارسال پيامک تبليغاتي منطقه مورد نظر انتخاب شود.

2)      تفکيک بر اساس سن و جنسيت :

در اين بانک شماره ها بر اساس سن و جنسيت مخاطبان تفکيک شده است و قابليت انتخاب رنج سني مخاطبان هدف وجود دارد.

3)      تفکيک بر اساس مشاغل و اصناف :

در اين بانک شماره  اصناف و مشاغل کل کشور جهت  اس ام اس تبليغاتي تفکيک شده است که براي اهداف B2B بسيار مناسب است.

در اختيار داشتن امکاناتي جهت ايجاد چنين تفکيکي در ميان مخاطبان و مشتري هاي احتمالي تبليغات از طريق  اس ام اس تبليغاتي را هدفمند تر مي کند.

چه زماني براي  اس ام اس تبليغاتي مناسب است؟

يکي درگير از عوامل مهمي که بايد هنگام  اس ام اس تبليغاتي مد نظر قرار داده شود، انتخاب زمان مناسب براي ارسال است.

اگر مخاطب احساس کند که مورد احترام تبليغ دهنده هست، احساس رضايت و اطمينان خاصي به برند تبليغ دهنده پيدا خواهد کرد.

با توجه به نوع بيزينس زمان  اس ام اس تبليغاتي را در نظر بگيريد.

اين موضوع هم باعث ايجاد رضايت در مخاطب شده و هم باعث ميشود که ادرصد انگيجمنت مخاطب به طرز باور نکردني بالا تر برود.

قبل از خريد يک پنل  اس ام اس تبليغاتي حتما اين موارد را بررسي کنيد تا از امکانات و قابليت هاي کامل اين ابزار مطلع شويد.

 

برچسب ها: چگونه,ارسال,اس,ام,اس,تبلیغاتی,را,به,صورت,هدفمند,انجام,دهیم؟,
[ چهارشنبه 14 آبان 1399 ] [ 21:15 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

چطور از ارسال sms زمان بندي شده، براي بهبود ارتباط با مخاطبان استفاده کنيم؟ (زمان بندي ارسال sms هاي تبليغاتي و تأثير آن در توسعه کسب و کار)

چطور از ارسال sms زمان بندي شده، براي بهبود ارتباط با مخاطبان استفاده کنيم؟ (زمان بندي ارسال sms هاي تبليغاتي و تأثير آن در توسعه کسب و کار)

g5m9_z6.jpg

پيام هاي متني يک راه عالي براي ارتباط با مشتريان فعلي شما هستند.

تصور کنيد براي يادآوري قرار ملاقات ها، به جاي اينکه بخواهيد با مشتريان تماس حاصل کنيد، بتوانيد اين امر مهم را به يک سامانه ارسال خودکار پيامک بسپاريد.

اين کار باعث ميشود تا مخاطب شما احساس کند که به حريم خصوصي او احترام گذاشته ايد.

بعد از دريافت پيامک، مخاطب احساس ميکند که، ارسال کننده به من اين فرصت را داده تا در زمان مناسب پيامش را بخوانم، و همين امر باعث ايجاد حس خوب در مخاطب خواهد شد.

پيام هاي متني اتوماتيک چيست؟

پيام هاي متني خودکار،  پيام هايي هستند که در پنل ارسال sms ايجاد شده و با مشخص کردن زمام خاص براي ارسال آماده ميشوند.

ارسال قرار ملاقات، اطلاع مشتريان در مورد تحويل محصول، اطلاع از تخفيفات، اطلاع از وجود محصولات جديد، اطلاع رساني در مورد قرعه کشي و … از طريق پنل اس ام اس، قابل اجرا مي باشد.

مي توانيد پيام هاي متني را، بدون نياز به اينکه تا رسيدن زمان مناسب براي ارسال  منتظر بمانيد، از داشبورد سامانه پيامک ارسال کنيد. .

همه ي اين موارد قطعا با سامانه ارسال sms امکان پذير است. با اين قابليت، مي توانيد همه متون مهم را در تقويم خود يک بار براي هميشه ايجاد کنيد.

تبريکات، تسليت، اخطاريه و اقساط و نوبت دهي از انواع قابليت هاي اين نوع ارسال ميباشد.

پيام هاي دقيقه آخر:

در بعضي از موقعيت ها لازم است که يک مساله مهم و حياتي، در آخرين لحظات به اطلاع مخاطبان و مشتريان برسد.

استفاده از ابزارهايي مثل ايميل و … در اين موقعيت ها کارامد نيست، پس بايد به راه حل بهتري فکر کرد.

سامانه ارسال sms بهترين راه حل در اين موارد ميباشد. سرعت بالاي ارسال، در دسترس بودن گوشي موبايل و درصد بالاي احتمال ديده شدن پيامک دلايلي است که باعث ميشود بهترين جايگزين باشد.

هرگز ارسال يک يادآوري مهم را فراموش نکنيد!!!

يکي از ويژگي هاي مهم و منحصر به فرد سامانه ارسال sms، زمان بندي کردن ارسال ها براي ارسال در مناسب ترين زمان مي باشد.

اين نوع ارسال، اين امکان را به شما خواهد داد که بتوانيد اس ام اس هاي خود را، در تاريخ و ساعت مورد نظر، به فاصله ي چند روز، چند ماه و حتي چند سال آينده تنظيم نماييد.

براي مثال ميتوانيد تاريخ تولد مشتريان خود را ثبت کنيد، سپس تنظيمات ارسال سالانه را انجام دهيد تا هر سال يک پيام تبريک تولد، براي مشتريان ارسال شود.

اين پيامک ها به صورت خودکار از طرف پنل پيامک، ارسال مي شود و نياز به دسترسي شما در زمان ارسال sms  نيست.

با کمک سامانه ارسال اس ام اس، زمان بندي پيام هاي متني شما به دقت انجام شده و در زمان مناسب ارسال مي شود.

تاريخ هاي مهم را فراموش نکنيد !

ارسال sms از طريق پنل پيامکي براي افراد و سازمان هاي دولتي و خصوصي متفاوت است.

افراد عادي مي توانند براي يادآوري يک قرار ملاقات دوستانه يا تبريک تولد از سامانه ارسال و دريافت پيامک استفاده کنند، اما سازمان هاي دولتي و خصوصي براي يادآوري جلسات، پرداخت حق بيمه، سر رسيد چک و يا تبريک تولد به همکاران، ارسال پيشنهادات و… از پنل پيامک استفاده مي کنند.

ارسال زمان بندي شده در کمپين هاي بازاريابي  چه مزيتي دارد؟

در کمپين هاي بازاريابي ، ممکن است نياز باشد حجم تبليغات پيامکي در روز هاي مختلف متغير باشد، براي مثال نياز است که دريک روز 1000 پيامک و در روز بعد 3 يا 4 برابر اين ميزان، پيامک  ارسال شود.

در پنل پيامک ميتوانيد به راحتي اين موضوع را برنامه ريزي کنيد و براي هر روز ميزان مشخصي از ارسال را مشخص کنيد.

براي استفاده از يک پنل پيامکي حرفه اي، ابتدا ميبايست يک سامانه مورد اطمينان و حرفه اي را انتخاب کنيد.

پشتيباني سريع و 24 ساعته، ارائه گزارشات ارسال دقيق و  پاسخگويي سريع توسط افراد متخصص، از مهمترين مشخصه هاي يک سامانه اس ام اس مناسب ميباشد.

براي مطالعه مطالب بيشتر در اين زمينه به سايت https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

برچسب ها: چطور,از,ارسال,sms,زمان,بندی,شده،,برای,بهبود,ارتباط,با,مخاطبان,استفاده,کنیم؟,(زمان,بندی,ارسال,sms,های,تبلیغاتی,و,تأثیر,آن,در,توسعه,کسب,و,کار),
[ يکشنبه 25 آبان 1399 ] [ 7:59 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد