چرا اينستاگرام محبوب ترين شبکه اجتماعي است

چرا اينستاگرام محبوب ترين شبکه اجتماعي است

اگرچه فيس‌بوک و يوتيوب همچنان در ايران براي محبوب‌ترين شبکه‌هاي اجتماعي پيشتاز هستند، اينستاگرام نيز راه آنها را دنبال مي‌کند و در رتبه سوم قرار دارد. فيس بوک همچنان پربازديدترين پلتفرم است، بيشتر توسط زنان در هر سني، و يوتيوب بيشتر توسط مردان ترجيح داده مي شود، در حالي که اينستاگرام بيشتر توسط هر دو جنس نسبت به کاربران جوان (15 تا 34 سال) استفاده مي شود. مجموعه هاي بسياري به ارائه خدمات اينستاگرام ميپردازند، يکي از بهترين و بزرگترين مجموعه هاي irpanel  ميباشد.

 

پلتفرم اينستاگرام مدتي پيش به‌عنوان يک اپليکيشن اشتراک‌گذاري عکس ظاهر شد، اما در ماه‌هاي اخير پيشرفت زيادي کرده است و اکنون يکي از مکان‌هاي مورد علاقه کاربران و تبليغ‌کنندگان است. در حال حاضر، اين شبکه نه تنها طيف گسترده اي از محتواي عکس و ويديو را ارائه مي دهد، بلکه فرصتي براي برقراري ارتباط راحت تر با برندها و شخصيت هاي مورد علاقه خود، خريد، پيگيري روندهاي فعلي، تماشاي مصاحبه ها، سخنراني ها و تظاهرات زنده و سرگرمي را ارائه مي دهد. به گفته بوريسلاو آيتوف، مدير بشارد ، ديگر جايز نيست که يک برند داراي اکانت فيس بوک باشد، بلکه در اينستاگرام غايب باشد، زيرا اين دو شبکه اجتماعي فرصت ها و انواع تجربه هاي متفاوتي را براي کاربران ارائه مي دهند و به همين دليل فعاليت آنها در شبکه دوم در حال رشد است.

 

اينستاگرام به طور مداوم در حال توسعه و بهبود ويژگي هاي خود است و ويژگي هاي جديدي را اضافه مي کند تا تجربه هيجان انگيزتري را براي کاربران خود ارائه دهد. به عنوان مثال، Story ابزاري عالي براي اشتراک‌گذاري محتوا است که به برندها اجازه مي‌دهد بدون دخالت در مصرف‌کنندگان، چيزهاي زيادي را بيان کنند. نظرسنجي و گزينه هاي باز براي جمع آوري اطلاعات مفيد و بررسي نظرات و نگرش هاي افراد عالي هستند.

 

اينستاگرام لايو در سال 2020 در کنار انزوا به سرعت رشد کرده است و ثابت کرده است که ابزاري عالي براي جلسات و مصاحبه‌هاي آنلاين، سمينارها و آموزش‌ها است. مي توان گفت پل ارتباطي بين مردم شده است که اجازه جدايي از واقعيت را نمي دهد، بلکه برعکس: فرصتي براي ارتباط و تعامل بيشتر فراهم مي کند.

 

با افزايش تقاضا براي محتواي ويديويي، IGTV نيز شتاب بيشتري گرفت. اين برنامه به شما امکان مي دهد محتواي ويديويي طولاني تر را با نکات، دموها، دستور العمل ها يا فقط براي سرگرمي آپلود کنيد. اين ابزار مخصوصاً براي افراد با نفوذي که مي‌خواهند درباره خودشان بيشتر بگويند يا محصولات را بررسي کنند مفيد است. اگرچه هنوز قادر به رقابت با يوتيوب از نظر تعداد کاربران نيست، IGTV هنوز به سرعت در حال رشد است و ممکن است به زودي مزيت هاي رقابتي بيشتري کسب کند.

 

به لطف فروشگاه اينستاگرام، مي توانيد محصولات را مرور کنيد و همچنين بدون خروج از برنامه خريد کنيد، که اين کار را براي کاربران بسيار آسان مي کند. اين باعث مي شود نه تنها يک شبکه اجتماعي، بلکه مکاني جذاب براي جستجوي دلپذير و انتخاب آسان بهترين محصولات باشد. با توجه به انتظارات در صنعت در سال 2021، برندهاي بيشتري ترجيح مي دهند اين پلت فرم به راحتي به کاربران خود دسترسي پيدا کنند.

اگر کسب و کار شما هنوز اکانت اينستاگرام ندارد، اما حداقل به يکي از سوالات زير پاسخ داده ايد، وقت آن است که يک حساب کاربري ايجاد کنيد:

1. آيا محصولات خود را به صورت آنلاين مي فروشيد؟

2. آيا مخاطبان هدف شما شامل افراد 15 تا 34 ساله مي شود؟

3. آيا رقباي شما اکانت اينستاگرام دارند؟

4. آيا محتواي عکس و ويديوي با کيفيتي داريد که بخواهيد به افراد بيشتري دسترسي پيدا کنيد؟

5. آيا مي خواهيد افراد بيشتري مطالب و نظرات شما را در مورد محصولات شما به اشتراک بگذارند؟

6. آيا مي خواهيد به راحتي با کاربران خود ارتباط برقرار کنيد و در مورد نگرش ها و نظرات آنها تحقيق کنيد؟

 

به گفته بوريسلاو آيتوف، اگر در حال حاضر يک حساب کاربري اينستاگرام داريد، اما مي‌خواهيد از آن حداکثر استفاده را ببريد، ببينيد چه چيزي بايد بر آن تاکيد کنيد :

 

1. محتواي ويديويي بيشتر که توجه مخاطب را جلب مي کند.

2. محتواي بيشتر در استوري و استفاده از گزينه هاي نظرسنجي، سؤالات باز و زنده.

3. يک هشتگ منحصر به فرد ايجاد کنيد که مربوط به برند، محصول آن يا موضوع خاصي است که از آن حمايت مي کنيد يا آن را تبليغ مي کنيد.

4. تعامل منظم با دنبال کنندگان: پاسخ به موقع به سوالات، نظرات و بازخورد.

5. دنبال کنندگان را تشويق کنيد تا محتوايي را که ايجاد مي کنيد به اشتراک بگذارند و در مورد برند خود صحبت کنند.

6. با افراد بانفوذ شراکت کنيد تا سفيران برند خود شويد.

7. حمايت از علل مهم اجتماعي و ترويج اطلاعات مهم به روز.

 

اين توانايي برقراري ارتباط راحت تر با فالوورها و بحث در مورد موضوعات مهم اجتماعي است که مي تواند تأثير مثبتي بر تصوير برند داشته باشد. استفاده از يک هشتگ منحصر به فرد باعث مي شود کاربران بتوانند محتواي شما را پيدا کرده و آن را بين فالوورهاي خود توزيع کنند.

 

هر چه فالوورهاي شما بيشتر با محتواي شما درگير شوند، هر پست يا استوري جديد را بيشتر مي بينند. هر اقدامي، مانند پاسخ دادن به يک داستان، ذخيره يا اشتراک گذاري يک پست، نظر دادن، پاسخ به نظرسنجي يا پاسخ به يک سوال، براي عملکرد حساب شما مفيد است. بنابراين زماني که صرف توليد محتوا و برقراري ارتباط با فالوورها مي‌کنيد، براي شما مفيد است.

 

البته تنها زمان مشخص خواهد کرد که آيا اينستاگرام به يک شبکه اجتماعي دائمي تبديل خواهد شد يا به زودي يک شبکه جديد به جاي آن خواهد آمد، اما در حال حاضر واضح است که فرصت هايي را که براي تبليغات ارائه مي دهد را نبايد از دست داد.

 

https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yx71vdlx6k?live

https://slides.com/hamidguevar2

https://500px.com/p/hamidguevar2?view=photos

https://logopond.com/HamidGuevar2/profile/550742/?filter=&page=

https://qiita.com/HamidGuevar2

https://www.cplusplus.com/user/HamidGuevar2/

https://8tracks.com/hamidguevar2

https://www.authorstream.com/HamidGuevar2/

https://list.ly/hamidguevar2/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/tOEZRj

https://letterboxd.com/HamidGuevar2/

https://www.tetongravity.com/community/profile/HamidGuevar2/

 

 

برچسب ها: چرا,اینستاگرام,محبوب,ترین,شبکه,اجتماعی,است,
[ سه شنبه 4 مرداد 1401 ] [ 11:35 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

اگر قهوه قهوه ساز دلونگي شما تلخ از حد معمول است، موارد زير را بررسي کنيد

چرا قهوه قهوه ساز دلونگي اينقدر تلخ است، براي رفع مشکل چه بايد کرد؟

 

اگر قهوه قهوه ساز دلونگي شما تلخ از حد معمول است، موارد زير را بررسي کنيد:

طعم قهوه به ذائقه هر فرد بستگي دارد.

اگر فکر مي کنيد قهوه اي که بااسپرسو ساز دلونگي تهيه کرده ايد خيلي تلخ است، مقدار قهوه مصرفي خود را کاهش دهيد.

تغيير نوع قهوه نيز مي تواند به شما در تهيه قهوه دلچسب کمک کند.

چرا قهوه در دستگاه قهوه ساز دلونگي خيلي رقيق شده است، براي حل اين مشکل چه بايد کرد؟

اگر قهوه اي که در قهوه ساز دلونگي درست کرده ايد خيلي ضعيف است، مراحل زير را براي حل اين مشکل بررسي کنيد:

مشکل رقيق شدن قهوه در قهوه ساز ممکن است به دليل حجم کم قهوه باشد.

کمي بيشتر داخل قهوه بريزيد.

براي تهيه قهوه قوي و صاف، از آب سرد در مخزن آب دستگاه استفاده کنيد. آب جوش قهوه را رقيق مي کند.

چه چيزي باعث مي شود قهوه هنگام دم کردن در دستگاه قهوه ساز دلونگي بجوشد؟ براي رفع آن چه بايد کرد؟

اگر قهوه در قهوه ساز دلونگي در حين آماده سازي به جوش آمد، موارد زير را براي رفع مشکل بررسي کنيد:

وقتي قهوه در حال دم کشيدن است، مشکل ترموستات را نشان مي دهد.

با تعمير يا تعويض ترموستات قهوه ساز به راحتي مي توانيد اين مشکل را برطرف کنيد.

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2009 - قيمت مباشي 2009 - کالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2010 - کالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2014 - کالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2015 - کالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2016 - کالا بازرگان

اسپرسوساز مباشي مدل ECM2020 - کالا بازرگان

 

منبع : https://kalabazargan.com

 

https://ello.co/fohose6669/post/ien1ltiwilpnxy5weqzf6q

http://y8space.com/activity-2/p/3720262/

https://sociallawy.com/story1978026/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86

http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/344316/

https://www.deshraag.org/activity/p/497505/

https://www.acityexplored.com/activity/p/462790/

https://lessontoday.com/activity/p/1974021/

http://isms.pk/activity/p/4711674/

http://westernt2p.ca/activity/p/1108682/

https://bandochoi.com/activity/p/2069254/

http://www.bcsnerie.com/activity/p/2637146/

http://sqworl.com/tllagm

http://prayercaresharenetwork.com/activity/p/730766/

https://www.webtalk.co/n/43703850

 

 

برچسب ها: اگر,قهوه,قهوه,ساز,دلونگی,شما,تلخ,از,حد,معمول,است،,موارد,زیر,را,بررسی,کنید,
[ چهارشنبه 2 شهريور 1401 ] [ 19:26 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

ترفندهاي مخفي براي افزايش فالوور اينستاگرام

عنوان: ترفندهاي مخفي براي افزايش فالوور اينستاگرام

 

اگر مي خواهيد برند خود را گسترش دهيد و فالوورهاي اينستاگرام خود را افزايش دهيد، اين مقاله را از دست ندهيد! در اين مقاله به معرفي و آموزش تکنيک هاي مختلف براي جذب مخاطب يا افزايش فالوور در اينستاگرام مي پردازيم. براي موفقيت در جذب فالوور واقعي اينستا با ما همراه باشيد.

آيا کسب در آمد از اينستاگرام با فالوور کم امکان پذير است، اولين سوالي که براي استارت آپ هاي کسب و کار در اينستاگرام مطرح مي شود اين است:

 

آيا اينستاگرام براي بازاريابي مناسب است؟

پاسخ قطعا بله است. اما اگر بخواهيم دلايل خود را براي پاسخ بيان کنيم، مي‌توانيم به موارد زير اشاره کنيم:

وجود طيف وسيعي از مخاطبان فعال در اکثر آثار

فعاليت بيش از 25 ميليون برند در اينستاگرام

بيش از 500 ميليون کاربر فعال در 24 ساعت شبانه روز

جذابيت پلتفرم اينستاگرام براي تبليغات

و بسياري دلايل ديگر، مانند برندسازي شخصي، که باعث مي شود اينستاگرام ارزش سرمايه گذاري را داشته باشد و شما را تشويق مي کند که فالوورهاي اينستاگرام خود را افزايش دهيد. مي توان گفت اينستاگرام يکي از بهترين پاسخ هايي است که مي توان به اين سوال داد که چگونه مي توان از اينترنت درآمد کسب کرد.

انواع روش ها براي جذب و افزايش فالوور اينستاگرام

اولين سوال بعد از ايجاد اکانت اينستاگرام معمولا اين است که چگونه فالوور جذب کنيم؟ خوب، وقتي دلايل حضور در اينستاگرام را دانستيد، وقت آن است که ببينيد چگونه مي توانيد مخاطبان خود را در اينستاگرام جذب و رشد دهيد. روش ها و ترفندهاي افزايش فالوور اينستاگرام بسيار زياد است، اما کاربردي ترين روش ها عبارتند از:

1- استفاده از تقويم محتوا

تقويم محتوايي چيست؟ تقويم محتوايي به شما کمک مي کند تا محتواي خود را در اينستاگرام منتشر کنيد و از قبل براي روزهاي مهم و مناسبت هاي خاص آماده شويد.

ايده هاي متقاعد کننده، تمرکز بيشتر روي محتوا، انتشار به موقع پست ها و اجتناب از محتواي تکراري از مهمترين مزاياي استفاده از تقويم محتوا براي اينستاگرام است.

 

مزيت مهم استفاده از تقويم محتوايي اين است که پس از مدت کوتاهي، فالوورهاي شما هميشه مشتاق مطالب جديد و جذاب خواهند بود و اين باعث ارتقا و در نهايت افزايش فالوور فوري شما مي شود.

 

2- استفاده از تصاوير و کليپ هاي جذاب و با کيفيت

اينستاگرام يک پلتفرم بصري است. بنابراين توصيه مي کنيم از ارسال تصاوير و فيلم هاي بي کيفيت به صورت جداگانه خودداري کنيد! محتواي بي کيفيت علاوه بر عدم جذب کاربران جديد، باعث فرار فالوورهاي شما نيز مي شود. براي جذب فالوور واقعي اينستاگرام بايد از بهترين و با کيفيت ترين محتواي ويديويي براي کسب و کار خود استفاده کنيد.

3- استفاده از قسمت آناليز اينستاگرام

اگر حساب کاربري خود را به حساب تجاري تغيير دهيد، اطلاعات بسيار خوبي در مورد مخاطبان خود دريافت خواهيد کرد. اين اطلاعات به شما کمک مي کند بهترين زمان براي انتشار محتواي خود را بيابيد و به راحتي سن، جنسيت و مکان افراد را شناسايي کنيد.

تجزيه و تحليل صفحه اينستاگرام به شما کمک مي کند تا فالوورها و فالوورهاي خود را بشناسيد و به شما در ايجاد استراتژي محتوا کمک کند. و همانطور که در بالا ذکر شد، داشتن تقويم محتوا و استراتژي محتوا به رشد فالوور اينستاگرام شما کمک مي کند.

4- افرادي که با برند شما در تعامل هستند را تگ کنيد

تگ کردن افراد، پست پست شده آنها را قابل مشاهده مي کند، حتي اگر آن افراد دنبال کننده شما نباشند. براي درک اين بخش به مثال زير توجه کنيد:

فرض کنيد شما صاحب يک باشگاه بدنسازي هستيد و افراد مختلفي هر روز به باشگاه شما مي آيند. مي توانيد از اين افراد عکس يا فيلم بگيريد و در اينستاگرام به اشتراک بگذاريد و نام آنها را براي پست منتشر شده تگ کنيد.

اين نه تنها مي تواند تعامل کاربران را افزايش دهد، بلکه آنها را به دنبال کردن صفحه شما تشويق مي کند. اين تکنيک در بسياري از صفحات تجاري قابل استفاده است.

5- استفاده از هشتگ هاي هدفمند در بيو اينستاگرام

بيو اينستاگرام بايد مختصر، ساده و تا حدي جذاب نوشته شود تا کاربر در يک نگاه از نوع فعاليت و دليل دنبال کردن شما آگاه شود.

استفاده از کلمات کليدي در دسکتاپ مانند هشتگ در اينستاگرام يکي از تکنيک هايي است که مي تواند در اين زمينه به شما کمک کند.

هنگام استفاده از هشتگ ها مراقب باشيد تا خوشحال نشويد.

6- پرس و جوهاي کاربر

يکي از مسائلي که در طول زمان مي تواند براي صفحه اينستاگرام شما ايجاد شود، ثابت بودن پست هاي ارسال شده در اينستاگرام است. اگر صفحه شما پست‌هاي خنثي را براي مدت طولاني منتشر مي‌کند، احتمالاً با کاهش تعامل کاربر و ترک تحصيل مواجه خواهيد شد.

پست‌هاي خنثي محتوايي هستند که داراي ثروت کم هستند. يکي از راه‌هاي افزايش فالوور اينستاگرام، توليد محتواي بحث‌برانگيز و ايجاد پست‌هاي ويروسي است. اين کار باعث محبوبيت بيشتر پست شما و افزايش شانس جذب فالوورهاي جديد مي شود.

7- استفاده از آيکون اينستاگرام در وب سايت و فرمت ايميل

يکي از رايج ترين راه ها براي جذب فالوور، درج آيکون هاي رسانه هاي اجتماعي در وب سايت شما است. اين به کاربران اجازه مي دهد تا صفحات شما را به راحتي و در کمترين زمان ممکن دنبال کنند. تو هم همينطور

مي توانيد از افزونه هايي استفاده کنيد که آخرين پست هاي ارسال شده در اينستاگرام را در وب سايت شما نمايش مي دهند.

AccessPress Instagram Feed يکي از افزونه هايي است که به خوبي براي شما کار مي کند. قرار دادن آيکون ها در قالب و عضويت در ايميل نيز روشي هوشمندانه براي افزايش فالوور است.

8- انتشار مطالب اينستاگرام در ساير شبکه هاي اجتماعي

ارسال پست هاي اينستاگرام در کانال ها و گروه هاي فيس بوک، توييتر و تلگرام مي تواند به رشد صفحه شما کمک کند. اين به افرادي که شما را در ساير شبکه هاي اجتماعي فالو مي کنند اين امکان را مي دهد که صفحه اينستاگرام شما را بشناسند و در صورت تمايل شما را دنبال کنند.

براي دانلود فيلم و عکس اينستاگرام مقاله دانلود ويديوهاي اينستاگرام را مطالعه کنيد.

9- چگونه مي توان فالوورهاي انجام مسابقات و کمپين هاي تبليغاتي را افزايش داد؟

برگزاري مسابقه يا جشنواره فرصتي براي افزايش فالوور در اينستاگرام است. يکي از روش هايي که اغلب شرکت ها براي افزايش فالوور خود در اينستاگرام استفاده مي کنند، برگزاري مسابقه و ايجاد کمپين هاي تبليغاتي مختلف است.

به عنوان مثال مي توانيد از کاربران بخواهيد که با ايجاد يک هشتگ ويژه براي شما پست بگذارند يا از آنها بخواهيد که دوستان خود را در پست ذکر کنند.

همچنين مي توانيد صفحه خود را از طريق صفحات بزرگ اينستاگرام تبليغ کنيد و مخاطبان بيشتري را جذب کنيد. پيشنهاد مي کنيم براي تغييرات در فعال سازي اکانت اينستاگرام قسمت غيرفعال سازي رمز 2 مرحله اي اينستاگرام را مطالعه کنيد.

 

10- تعامل جامع براي افزايش فالوور در اينستاگرام

يکي از اشتباهاتي که مي توانيد در شبکه هاي اجتماعي مرتکب شويد عدم توجه به کاربران و کانال ارتباطي يک طرفه است. اين کار باعث دلسردي کاربران و تورم صفحه شما مي شود. سعي کنيد تا حد امکان به نظرات پاسخ دهيد و تعامل کاربران را افزايش دهيد. اين باعث افزايش اعتماد و وفاداري کاربران مي شود.

 

طبق الگوريتم‌هاي جديد اينستاگرام، هر چه بيشتر با کاربران تعامل داشته باشيد، شانس بيشتري براي نمايش پست‌هاي خود در بخش Feed داريد. فقط توجه کنيد که رفتار و فعاليت غير عادي باعث بلاک شدن در اينستاگرام خواهد شد، يعني شما ديگر نميتوانيد فعاليتي در آن داشته باشيد.

https://www.webtalk.co/n/43939564

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-nicesmmpanel-com-Nicesmmpanel-It-is-the-best-and-cheapest-SMM-panel-in-the-world-Best-choice-for-Resellers-and

https://cascade.org/node/6583?page=105#comment-77822

https://www.rohwrestling.com/content/roh-world-tv-champion?page=81#comment-132420

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/post_id/520936

https://coralvilleoakdale.extremebodyshaping.com/blog/2016/05/26/farrells-saved-my-life

https://tore-dahl.23video.com/vandkunsten-architects-torpedohallen-4

http://www.rn-tp.com/news/class-2016-2017-welcome?page=117#comment-116358

https://den-sociale-virksomhed.23video.com/nbg-katjamov

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2016/09/03/taking-it-to-the-mat

https://13vhz1.videomarketingplatform.co/thunderhead-lesson-1mov

http://arsiv.csgb.gov.ct.tr/BASIN-VE-HALKLA-%C4%B0L%C4%B0%C5%9EK%C4%B0LER/KAMU-SPOTLARI/emodule/12161/eitem/4515#.Yw3ngHZBzrf

https://bikramyogaleicestermain.liveeditaurora.com/blog/2013/09/19/cockers-talks-bikram-yoga-in-daily-mail

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/post_id/520937

https://iowacitysouth.extremebodyshaping.com/blog/2018/01/31/congratulations-to-our-10000-winner

 

برچسب ها: ترفندهای,مخفی,برای,افزایش,فالوور,اینستاگرام,
[ دوشنبه 7 آذر 1401 ] [ 19:00 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

کسب درآمد از اينستاگرام با فالوور کم

کسب درآمد از اينستاگرام با فالوور کم

 

4 گام اصلي براي راه اندازي کسب و کار در اينستاگرام

اول از همه بايد بگويم که هنوز براي شروع کار با اينستاگرام دير نيست و ارزشش را دارد، حتي اگر شکست خورديد، آن را امتحان کنيد. اگرچه يک ميليارد کاربر اينستاگرام تنها تعداد انگشت شماري از قدرت اپليکيشن را نشان مي دهند، اما افراد بازاري هنوز در بازار به دنبال جذب مشتريان بيشتر هستند.

 

اين امر در اينستاگرام به راحتي امکان پذير است. از آنجايي که اينستاگرام به ارائه آپشن هاي جديد و خاص در زمينه کسب‌وکار فعاليت دارد، ممکن است هرگز زماني بهتر از اکنون براي آغاز و ساخت يک حساب کاربري در اين پلتفرم وجود نداشته باشد. اين پلتفرم مختص برند خاصي نيست و هرکسي مي تواند از آن استفاده کند و اين مهم ترين امتياز استفاده از اينستاگرام است.  از طريق افزايش فالوور و يا استفاده از پنل فالوور ميتوانيد به رشد بالايي دست پيدا کنيد.

اگر شما صاحب يک فروشگاه مجازي و آنلاين هستيد و يا يک بيزينس بزرگ در اينستاگرام داريد، براي موفق شدن در اين پلتفرم همواره بايد با موانع پيش رو آن آشنا باشيد. حالا بايد دانست که چگونه از اينستاگرام براي کسب درآمد استفاده کنيم؟ در ابتداي کار، استفاده از اينستاگرام براي درآمدزايي بسيار سخت و پراسترس مي باشد. شما براي داشتن يک کسب و کار موفق بايد همواره صبور و فعال عمل کنيد.

شايد اولين سوالي که به ذهن شما مي رسد اين باشد؛ چه پستي در پيج خود قرار دهم؟ بعد از گذشت مدتي با خود فکر مي کنيد چرا ديگران پست هاي من را لايک نمي کنند؟ بايد بدانيد در ابتداي کار اين نگرش براي تمامي صاحبان حساب به وجود مي آيد. اما نترسيد زيرا به علت آپديت هاي زياد اينستاگرام، راه هاي جذب فالوور و مشتري از قبل آسانتر شده است. اما بايد بدانيد که همه چيز به استراتژي شما بستگي دارد.

در اين مقاله نه تنها نکاتي اساسي در مورد نحوه شروع استفاده از اينستاگرام براي کسب و کار به شما ارائه کرده ايم، بلکه راه هايي براي جذب فالوورهاي بيشتري که پست هاي اينستاگرام شما را دنبال مي کنند را نيز در اختيار شما قرار مي دهيم. پس تا انتها همراه ما باشيد.

پروفايل خود را کامل کنيد.

حتما اين نکته را در نظر داشته باشيد، تا زمانيکه شما اين قسمت را کامل نکنيد قادر نخواهيد بود در اينستاگرام فعاليت کنيد. اگرچه روش خاصي براي نوشتن بهترين پروفايل اينستاگرام وجود ندارد. اين نکات براي بهترين راه براي نمايش نمايه شما مفيد خواهد بود.

 

  • عکس پروفايل: بهتر است از لوگوي شرکت خود به عنوان عکس نمايه استفاده کنيد تا مردم بتوانند به راحتي برند شما را شناسايي کنند.
  • نام صفحه کاربري: نامي را انتخاب کنيد که شامل هويت تجاري شما براي پروفايل هاي اجتماعي شرکت شما باشد.
  • نام کاربري: اين نام بايد شامل برند شما باشد. توجه داشته باشيد که هنگام نوشتن نام کاربري نبايد بين حروف فاصله وجود داشته باشد.
  • وب سايت: فقط روي يک URL مي توان در صفحه اينستاگرام شما کليک کرد. اکثر شرکت ها وب سايت خود را در اين قسمت يا لينک آخرين صفحه اي که در آن پيشنهاد ويژه دارند وارد مي کنند.
  • بيوگرافي: اينجاست که توجه ساير کاربران را به خود جلب مي کنيد. در اين بخش، مي توانيد توضيح دهيد که کسب و کار شما چيست، شما در اين قسمت مي توانيد وب سايت خود را تبليغ کنيد، يا اهداف پيج خود را در اين قسمت قرار دهيد.

 

به خاطر داشته باشيد که هنگام ايجاد پروفايل خود فضاي زيادي براي خلاقيت خواهيد داشت.

تبديل حساب کاربري خود به يک حساب بيزينسي فعال در اينستاگرام يک حرکت هوشمندانه به حساب مي آيد، به خصوص اگر شما داراي يک موقعيت فيزيکي براي کسب و کار خود باشيد. نمايه هاي کسب و کار نمايه هايي هستند که هم اطلاعات خاصي اعم از شماره تماس، آدرس را مي توانيد در اختيار مشتريان خود قرار دهيد تا در صورت نياز آنها بتوانند با شما در ارتباط باشند.

 

فالوورهاي هدف خود را پيدا کنيد.

 در اينستاگرام کاربران زيادي مشغول به فعاليت مي باشند. با وجود اين کاربران احتمالاً ماندن در اين پلتفرم نبرد سختي براي شما خواهد بود. واقعيت: براي موفقيت به ميليون ها فالوور در اينستاگرام نياز نداريد. به جاي اينکه نگران داشتن فالوورهاي زياد باشيد، ذهنيت «قبيله اي» را براي صفحه تجاري اينستاگرام خود انتخاب کنيد.

 

از افراد کمي شروع کنيد. سعي کنيد با مردم ارتباط برقرار کنيد. با آنها بصورت تک به تک به تعامل بپردازيد. به طور کلي سعي کنيد خودتان از تعداد کمي افراد شروع به جمع آوري تعداد بيشتري فالوور بکنيد.

اشتباه نکنيد: اينستاگرام پلتفرمي نيست که اگر آن را بسازيد، مشتريان شما به سراغ شما بيايند. در اينستاگرام شرکت هاي بزرگ يا کوچک بايد نه تنها روي صفحاتي که به آنها علاقه دارند، بلکه روي صفحاتي که عضوي از مخاطبان خود هستند نيز بايد تمرکز کنند.

و اما چطور بايد اين کار را بکنيم؟ کجا مي توانيم مخاطبان خود را پيدا کنيم؟

  • استفاده از هشتگ ها

هشتگ ها عموما در اينستاگرام به عنوان يک موتور جستجو براي يافتن فالوورها و برندها عمل مي کنند. اين چرخه ها هم براي مصرف کنندگان و هم براي صاحبان مشاغل کار مي کنند. تکرار مي کنم، مخاطب خاص خود را هدف قرار دهيد.

به عنوان مثال، هشتگ beauty# يک هشتگ بسيار بزرگ است که صدها ميليون پست در آن قرار دارند. يک برند لوازم آرايشي به جاي انتخاب هشتگ هاي شلوغ، مي تواند مشتريان خود را در ميان هشتگ هاي تخصصي تر و کم جمعيت تر پيدا کند.

براي انجام اينکار مي توانيد از پنل اينستاگرام mrfollower نيز استفاده کنيد. در اين پنل مي توانيد با استفاده از فالوورهاي فعال و واقعي به کسب و کار خود رونق ببخشيد.

مديريت فعاليت در اينستاگرام

راه اندازي اينستاگرام يک فعاليت تمام وقت براي کسب و کار شما نيست. محاسبه بازدهي در ديگر رسانه هاي اجتماعي با اينستاگرام با هم تفاوتي ندارد.

 

  • سعي کنيد حتما پست ها را لايک کنيد.
  • به نظرات پاسخ دهيد.
  • کاربران هدف خود را دنبال کنيد.

 

با انجام مراحل بالا و همچنين ايجاد يک تقويم دقيق محتوايي، مطمئناً کار شما آسانتر مي شود و در زمان شما نيز صرفه جويي مي شود. شما بايد درک روشني از زمان ارسال پست در اين پلتفرم داشته باشيد. گذاشتن محتوا در زماني که فالوورهاي شما آنلاين هستند، تعامل را به حداکثر مي‌رساند. به علاوه، با داشتن يک برنامه ريزي عالي، ديگر در طول 24 ساعت روز تمام وقت خود را به اينستاگرام اختصاص ندهيد.

داستان سرايي کنيد.

يکي از بهترين راه هاي جذب و ماندگاري فالوورها نوشتن داستان در کپشن و يا استوري مي باشد. شما مي توانيد از طريق انتشار محتوا و عکس هاي خود يک داستان جالب براي کاربران خود بسازيد. با جلب نظر مخاطبان مي توانيد تعامل بالاتري را نيز کسب کنيد.

البته در اين بين هستند مجموعه هايي که به خدمات دهي به افراد شاغل در حوزه اينستاگرام ميپردازند که ميتوان به 3 مجموعه زير اشاره کرد.

https://peakerr.com/

https://nicesmmpanel.com/

https://justanotherpanel.com/

https://barkatbhaitown.blogspot.com/2022/09/a-varied-of-ideas-for-social-media.html

https://sites.google.com/view/a-varied-of-ideas-for-social/home

http://offpageseo2000.weebly.com/3/a-varied-of-ideas-for-social-media-marketing-around-the-nation-are-here

https://medium.com/@narif67241/a-varied-of-ideas-for-social-media-marketing-around-the-nation-are-here-949abe35d5a?postPublishedType=initial

https://seo441810591.wordpress.com/2022/09/05/great-advice-on-how-to-manage-your-social-media-marketing-plan/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post494768939/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/04e9ffb4-1e6f-dd1d-4eaa-5347c5e51a3a/1e97efb3d83d5814383c500fa81605b8

https://app.box.com/s/ebkgy4k4sehyva7lt7a05g7g9ol7edqt

https://telegra.ph/How-To-Successfully-Implement-A-Social-Media-Marketing-Plan-09-05

https://diigo.com/0pv5ll

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/helpful-tips-about-social-media-marketing-that-simple-to-follow

https://www.pearltrees.com/daxid609/articles-only/id55449374/item461857755

https://successful-desert-bca.notion.site/Helpful-Tips-About-Social-Media-Marketing-That-Simple-To-Follow-890b62e457a441eeab901e8479d5d8b1

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/9/Make-A-Social-Media-Marketing-Splash-Through-These-Great-Ideas/2300372

 

برچسب ها: کسب,درآمد,از,اینستاگرام,با,فالوور,کم,
[ دوشنبه 7 آذر 1401 ] [ 19:39 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد