تیزر فیلم سینمایی دشمن زن

[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 19:18 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

طرز تهیه کالزونه ایتالیایی

طرز تهیه کالزونه ایتالیایی - مجله تایم

  • طرز تهیه کالزونه ایتالیایی - مجله تایم

    این غذا اصالتاً از ایتالیاست. مواد این غذا شبیه پیتزا می باشند که شکل صلیب برش داده شده اند. کالزونه ی معمولی همراه با سیب زمینی و موتزارلا آماده می شود و ممکن است مواد دیگری هم داشته باشد که معمولاً در انتها سس های مخصوص پیتزا به آن زده می شود. کل محتوایات کالزونه در پوششی از خمیر پوشیده شده است و تا حدودی میتوان آن را به پیراشکی تشبیه کرد.

    مخمر: 7 گرم

    شکر:نصف قاشق چایخوری

    آب ولرم: 180 میلی لیتر

    آرد سفید: 300 گرم

    شیر: یك قاشق غذاخوری

    روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری

    سوسیس یا كالباس 150 گرم

    پیاز خرد شده: یك عدد متوسط

    سیر خرد شده: یک حبه

    ریحان خرد شده: یك قاشق غذاخوری

    گوجه فرنگی خرد شده: یك قاشق غذاخوری

    زیتون خرد شده: 2 قاشق سوپ خوری

    پنیر موزارلا: 100 گرم

    نمک به مقدار لازم

    سیر و پیاز را با روغن زیتون به مدت یك دقیقه تفت می دهیم.

    سپس گوجه فرنگی را اضافه كرده وبعد ریحان، سوسیس خرد شده و زیتون را به مواد می افزاییم. مواد را از روی حرارت برداشته و می گذاریم تا خنك شود.

    مخمر، شكر و آب ولرم را داخل یك ظرف ریخته، در آن را گذاشته و در مكانی گرم به مدت 10 دقیقه می گذاریم بماند. سپس آرد، نمك و روغن را در ظرف دیگری مخلوط كرده و مخمر عمل آمده را به مواد می افزاییم و به مدت 5 دقیقه آن را ورز می دهیم. بعد از آن درب خمیر را با دستمال پوشانده و به مدت یك ساعت در جای گرمی قرار می دهیم.

    خمیر را به دو قسمت تقسیم كرده وآن را پهن می كنیم ،دایره ای به قطر 25 سانتی متر قالب زده و درون آن را با نیمی از مواد كالزونه پر كرده و نیمی از پنیرها را روی مواد قرار می دهیم.

    سپس دو طرف خمیر را به هم متصل می كنیم و اطراف خمیر را خوب به هم می فشاریم. بعد از آن كالزونه ها را داخل سینی فر قرار داده و روی آن را با استفاده از برس با مقداری شیر آغشته می كنیم در نهایت به وسیله چنگال چند سوراخ روی آن ایجاد كرده و يا با چاقو برش هاى كوچكى روى سطح دهيد وسپس در طبقه وسط فر با حرارت 350 درجه فارنهایت به مدت 40 دقیقه قرار می دهیم.منبع:فیدیلیو. مجله تایم .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

سايت مجله تايم در عرصه هاي زير فعاليت مي کند و داراي پست هايي ديدني در اين عناوين است : بيوگرافي ، بيوگرافي هنرمندان ، بيوگرافي بازيگران ، بيوگرافي ورزشکاران ، بيوگرافي فوتباليست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تيزر فيلم ، انيميشن ، کليپ ، سينما ، موسيقي ، آنونس ، آشپزي ، دانلود ، سلامت ، بازي ، بازي هاي رايانه اي ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالري عکس ، گل و گياه ، آموزش ، تکنولوژي ، خودرو ، ماشين ، مشخصات خودرو ، بيوگرافي هنرمندان ، مجله اينترنتي تايم و...

برچسب ها: طرز,تهیه,کالزونه,ایتالیایی,بیوگرافی ، مجله ، مجله اینترنتی ، مجله تایم ، بیوگرافی بازیگران ، مجله سلامت ، مجله ورزشی ، مجله تایم ، تایم ، تیزر فیلم ، بازی ، سینما ، مشخصات خودرو,
[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 19:55 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

عکس های سلنا گومز

[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 20:24 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه اینترنتی ریسه

 فروشگاه ريسه فروش اينترنتي کيک و شيريني

فروش اينترنتي کيک و شيريني از قنادي هاي برند تهران و انجام تمامي خدمات جشن شما عزيزان 
(تحويل درب منزل)
(پشتيباني 24 ساعته )
(تحويل در کمتر از 60 دقيقه )
(پرداخت وجه بعد از رضايت مشتري )
تضمين کيفيت تمامي محصولات ، بدون هزينه اضافي 
www.rise724.ir

 

برچسب ها: فروشگاه,اینترنتی,,ریسه,,
[ جمعه 11 آبان 1397 ] [ 22:40 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سوپرمارکت اینترنتی اکالا

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: سوپرمارکت,اینترنتی,اکالا,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:13 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سوپرمارکت های آنلاین

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: سوپرمارکت,های,آنلاین,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:32 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد