تیزر فیلم سینمایی دشمن زن

[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 19:18 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

طرز تهیه کالزونه ایتالیایی

طرز تهیه کالزونه ایتالیایی - مجله تایم

  • طرز تهیه کالزونه ایتالیایی - مجله تایم

    این غذا اصالتاً از ایتالیاست. مواد این غذا شبیه پیتزا می باشند که شکل صلیب برش داده شده اند. کالزونه ی معمولی همراه با سیب زمینی و موتزارلا آماده می شود و ممکن است مواد دیگری هم داشته باشد که معمولاً در انتها سس های مخصوص پیتزا به آن زده می شود. کل محتوایات کالزونه در پوششی از خمیر پوشیده شده است و تا حدودی میتوان آن را به پیراشکی تشبیه کرد.

    مخمر: 7 گرم

    شکر:نصف قاشق چایخوری

    آب ولرم: 180 میلی لیتر

    آرد سفید: 300 گرم

    شیر: یك قاشق غذاخوری

    روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری

    سوسیس یا كالباس 150 گرم

    پیاز خرد شده: یك عدد متوسط

    سیر خرد شده: یک حبه

    ریحان خرد شده: یك قاشق غذاخوری

    گوجه فرنگی خرد شده: یك قاشق غذاخوری

    زیتون خرد شده: 2 قاشق سوپ خوری

    پنیر موزارلا: 100 گرم

    نمک به مقدار لازم

    سیر و پیاز را با روغن زیتون به مدت یك دقیقه تفت می دهیم.

    سپس گوجه فرنگی را اضافه كرده وبعد ریحان، سوسیس خرد شده و زیتون را به مواد می افزاییم. مواد را از روی حرارت برداشته و می گذاریم تا خنك شود.

    مخمر، شكر و آب ولرم را داخل یك ظرف ریخته، در آن را گذاشته و در مكانی گرم به مدت 10 دقیقه می گذاریم بماند. سپس آرد، نمك و روغن را در ظرف دیگری مخلوط كرده و مخمر عمل آمده را به مواد می افزاییم و به مدت 5 دقیقه آن را ورز می دهیم. بعد از آن درب خمیر را با دستمال پوشانده و به مدت یك ساعت در جای گرمی قرار می دهیم.

    خمیر را به دو قسمت تقسیم كرده وآن را پهن می كنیم ،دایره ای به قطر 25 سانتی متر قالب زده و درون آن را با نیمی از مواد كالزونه پر كرده و نیمی از پنیرها را روی مواد قرار می دهیم.

    سپس دو طرف خمیر را به هم متصل می كنیم و اطراف خمیر را خوب به هم می فشاریم. بعد از آن كالزونه ها را داخل سینی فر قرار داده و روی آن را با استفاده از برس با مقداری شیر آغشته می كنیم در نهایت به وسیله چنگال چند سوراخ روی آن ایجاد كرده و يا با چاقو برش هاى كوچكى روى سطح دهيد وسپس در طبقه وسط فر با حرارت 350 درجه فارنهایت به مدت 40 دقیقه قرار می دهیم.منبع:فیدیلیو. مجله تایم .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

سايت مجله تايم در عرصه هاي زير فعاليت مي کند و داراي پست هايي ديدني در اين عناوين است : بيوگرافي ، بيوگرافي هنرمندان ، بيوگرافي بازيگران ، بيوگرافي ورزشکاران ، بيوگرافي فوتباليست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تيزر فيلم ، انيميشن ، کليپ ، سينما ، موسيقي ، آنونس ، آشپزي ، دانلود ، سلامت ، بازي ، بازي هاي رايانه اي ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالري عکس ، گل و گياه ، آموزش ، تکنولوژي ، خودرو ، ماشين ، مشخصات خودرو ، بيوگرافي هنرمندان ، مجله اينترنتي تايم و...

برچسب ها: طرز,تهیه,کالزونه,ایتالیایی,بیوگرافی ، مجله ، مجله اینترنتی ، مجله تایم ، بیوگرافی بازیگران ، مجله سلامت ، مجله ورزشی ، مجله تایم ، تایم ، تیزر فیلم ، بازی ، سینما ، مشخصات خودرو,
[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 19:55 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

عکس های سلنا گومز

[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 20:24 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه اینترنتی ریسه

 فروشگاه ريسه فروش اينترنتي کيک و شيريني

فروش اينترنتي کيک و شيريني از قنادي هاي برند تهران و انجام تمامي خدمات جشن شما عزيزان 
(تحويل درب منزل)
(پشتيباني 24 ساعته )
(تحويل در کمتر از 60 دقيقه )
(پرداخت وجه بعد از رضايت مشتري )
تضمين کيفيت تمامي محصولات ، بدون هزينه اضافي 
www.rise724.ir

 

برچسب ها: فروشگاه,اینترنتی,,ریسه,,
[ جمعه 11 آبان 1397 ] [ 22:40 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سوپرمارکت اینترنتی اکالا

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: سوپرمارکت,اینترنتی,اکالا,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:13 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سوپرمارکت های آنلاین

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: سوپرمارکت,های,آنلاین,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:32 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

لذت خريد اينترنتي را با ما تجربه کنيد

لذت خريد اينترنتي را با ما تجربه کنيد:

ze0j_2.jpg

فروش اينترنتي امروزه به يکي از دغدغه‌هاي اصلي صاحبان مشاغل تبديل‌شده است. همه کسب‌وکارها تمام تلاش خود را در راستاي فروش بيشتر محصولات و خدمات خود به کار مي‌گيرند. صاحبان مشاغل مختلف تا چندي پيش گوش‌به‌زنگ اخبار و اطلاعات حوزه کسب‌وکار خود بودند و کاملاً رقباي خود و بازار را رصد مي‌کردند. اگر تا يک دهه گذشته فروشگاهي با دکوراسيون زيبا داشتيد و آن را با انواع محصولات و خدمات خود پر مي‌کرديد و مشتريان زيادي جذب فروشگاه شما مي‌شدند، اما پيشرفت تکنولوژي، فناوري اطلاعات و دنياي مجازي انقلابي در حوزه کسب‌وکار ايجاد کرده است. با وجود بازار جديد اگر به فکر فروش اينترنتي محصولات و خدمات خود نباشيد، رقبا به راحتي از شما پيشي خواهند گرفت و به‌طورجدي دچار مشکلات زيادي خواهيد شد.

تعريف فروش اينترنتي

همه? ما بارها براي خريد مايحتاج روزمره زندگي به فروشگاه‌هاي مختلف مراجعه و کالاهاي موردنياز خود را با پرداخت هزينه? آن‌ها خريداري کرديم. اتفاقي که در دنياي مجازي بخصوص در يک دهه اخير توجه بسياري از صاحبان کسب‌وکارها را به خود جلب کرده، فروش اينترنتي محصولات و خدمات است. به اين تعريف توجه کنيد: هرگاه فرايند سفارش به‌صورت آنلاين و تحويل کالا از طريق تحويل پستي انجام گرفت و هرگاه سفارش به‌صورت مجازي و تحويل آن به‌صورت دانلود بود ( مانند: فيلم هاي آموزشي و خريد نرم افزار) به آن فروش اينترنتي گفته مي‌شود.

http://barachima.ir/


 

 

برچسب ها: لذت,خرید,اینترنتی,را,با,ما,تجربه,کنید,
[ يکشنبه 5 خرداد 1398 ] [ 14:46 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

بهترین مجموعه درآمد از اینترنت


اين بسته آموزشي بسيار بيشتر از قيمتي که به فروش مي رسد براي ما هزينه داشته است و براي اولين بار در ايران عرضه مي گردد.ممکن است شما قبلا روش ها يا سي دي هايي را در رابطه ي درآمد اينترنتي خريداري و يا استفاده کرده اما به نتيجه نرسيده باشيد اما اين بسته حاصل تجارب و موفقيت هاي فرديست که خود قبلا در اين زمينه فعاليت داشته و هم اکنون يکي از برترين هاي عرصه خود مي باشد.بنابراين کاملا کارشناسي و ???% تست شده و بهترين مجموعه درآمد از اينترنت بوده و قابل مقايسه با هيچ برنامه و سايت ديگري نيست.اين بسته برخلاف ساير بسته هاي موجود در فضايي اينترنت فقط داراي آموزش روش هاي واقعي،کاربردي و کاملا شرعي و قانوني مي باشد

کامل ترين ،معتبرترين و موفق ترين بسته اموزشي درآمدزايي در منزل پيش روي شماست.شما به راحتي مي توانيد در منزل و در هرشهري که هستيد کار خود را آغاز کنيد و درآمد خوبي از اينترنت داشته باشيد.

روش ها و آموزش هاي اين بسته تئوري نبوده و براساس آموزش،تکرار و تمرين بنا گرديده است تا افراد مبتدي نيز بتوانند از آن استفاده کرده و به درآمدي باورنکردني دست يابند
اگر من توانستم شما هم ميتوانيد
و اما خبر خوش !
درآمد از اينترنت در يک قدمي شماست…

همين امروز؛ از همين الان بايد شروع کنيد. اوضاع و شرايط هيچوقت به خوبي الان نخواهد بود. فکر نکنيد اگر چند هفته بعد شروع کنيد براي روياهايتان تلاش کنيد حقوق ماهانه تان را بگيريد و يا فعلا حس و حالش نيست ! اين دقيقا کاري است که باعث ميشود تمام درهاي موفقيت و کسب ثروت به روي شما بسته شود.

شما تا به الان هم زياد صبر کرديد… همه کارآفرين ها و افراد موفق هم در برهه اي از زندگيشان همانند من و شما انتظار زيادي کشيده اند اما يک روزي در يک جايي در يک زمان خاصي تصميم گرفتند “ديگه بسه ! همين الان شروع ميکنم…”

شايد اگر منتظر بمانيد تا حقوق اين ماهتان را بگيريد. شايد اگر منتظر بمانيد فعلا تابستان است خوش بگذرد… شايد اگر منتظر بمانيد فعلا درسم رو بخونم بعد … شايد هيچ “بعد” –ي در کار نباشد و شما هم زمانتان را از دست داديد و هم يک عالمه معجزه خوب که منتظر اقدام شما بودند تا نمايان شوند.
وقت پولدار شدنه
اکنون وقت آن فرا رسيده است بصورت واقعي و مثل ديگر کشورهاي توسعه يافته شما هم از اينترنت کسب درآمد کنيد.
و از اين کسب درآمد بعنوان شغل پردرآمد ياد کنيد. هم اکنون به روز ترين ومنحصربفرد ترين راه هاي کسب درآمد از دنياي مجازي و اينترنت و همچنين در دنياي کسب و کارهاي سنتي و فوق العاده پردرآمد
در قالب نرم افزار انحصاري کسب و کار اينترنتي در اختيار شما قرارخواهد گرفت
فرصت را از دست ندهيد! فقط همين يکبار شانس به سراغ شما آمده است!
مي دانم که خريد اين بسته ونرم افزار در واقع سرمايه گذاري براي موفقيت و آينده شغلي شماست.
هزينه تهيه ي اين پکيج را طوري قيمت گذاري کرده ايم که تمامي اقشار جامعه توان تهيه ي آن را داشته باشند
ميدانيدکه پرداخت ازطريق اينترنت بوده و بسيار آسان است.
دانلود و خريد اين نرم افزار فقط ? دقيقه طول ميکشد
پس همين حالا بسته ونرم افزار خود را دريافت کنيد تا درآمد اينترنتي خود را آغاز کنيد!
به اميد موفقيت روزافزون براي شما….
با دانلود اين کتاب يکسري کتاب هم به عنوان هديه و رايگان دانلود کنيد.
کتاب آموزش کسب در آمد
راه عملي کسب در آمد از اينترنت در ايران
اصول فروش موفق

 

برچسب ها: ,بهترین,مجموعه,درآمد,از,اینترنت, بهترین مجموعه درآمد از اینترنت,
[ يکشنبه 19 خرداد 1398 ] [ 0:56 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه اینترنتی شیک فام

فروشگاه اینترنتی شیک فام

امروزه با گسترش اینترنت، فروشگاه های مجازی زیادی در بستر مجازی در زمینه فروش کالا و معرفی خدمات فعالیت می کنند که فرآیند خرید را برای مشتریان عزیز بسیار آسان کرده اند ولی متاسفانه بسیاری از افراد سودجو با تاسیس فروشگاه های مجازی نامعتبر و فروش محصولاتی نامرغوب و تقلبی به دنبال سر کیسه کردن جیب مردم هستند بنابراین اگر شما به خرید اینترنتی علاقمند هستید اولین نکته انتخاب و خرید از یک فروشگاه آنلاین معتبر است.

دانلود فایل 1.jpg

فروشگاه اینترنتی شیک فام یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین می باشد که فعالیت خود را در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم شخصی برقی، محصولات آقایان، لوازم آرایشگاهی و ... از سال 1384 آغاز کرده است. شیک فام علاوه بر ارائه محصولاتی اصل و سهولت بخشیدن به فرآیند خرید و ارسال محصولات در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف ایران مزایای بی شماری را برای مشتریان به همراه دارد که در ادامه این مزایا را بیان می کنیم.

درباره شیک فام

 

دانلود فایل 2.jpg

  • حق انتخاب بیشتر

در فروشگاه اینترنتی شیک فام به صورت کاملا هوشمندانه محصولات براساس نوع کاربرد در دسته های گوناگون قرار داده شده اند و شما به سرعت می توانید به محصول موردنظرتان دسترسی پیدا کنید، هم چنین تنوع محصول به قدری بالا است که شما حق انتخاب بیشتری براساس سلیقه، نوع نیاز و توان مالی خود خواهید داشت.

  • به روز و اصل بودن محصولات

هر روزه شاهد ورود محصولات جدید لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، انواع عطر و ادکلن و ... در بازار هستیم، آیا شما هم فردی به روز بوده و دوست دارید با متد روز پیش بروید؟ شیک فام محصولاتی کاملا جدید از برندهای معتبر داخلی و خارجی را جمع آوری و در ویترین فروش خود قرار داده است.

  • مقایسه و بررسی کالاها در کوتاه ترین زمان

با ورود به دسته مورد نظرتان برای مثال عطر زنانه، به سرعت انواع مدل های عطر و ادکلن زنانه از برندهای گوناگون برای شما نمایش داده می شود که در زیر هر یک از محصولات قیمت روز درج شده است از این رو با یک نگاه کلی به سرعت می توانید محصولات را از لحاظ قیمت و ظاهر مقایسه و بررسی کنید و به سرعت محصول مورد نظرتان را بیابید. در شیک فام جهت یافتن محصولی خاص و جستجویی دقیق تر، فیلترهای گوناگونی نظیر برند، قیمت و ... در قسمت راست صفحه محصولات قرار داده شده است.

  • تضمین مناسب ترین قیمت

تمامی قیمت های فروشگاه شیک فام براساس نوسات بازار درج شده است و هم چنین ما تضمین می کنیم که این قیمت ها بهترین و مناسب ترین قیمت ها می باشند.

  • دستری سریع به اطلاعات کامل محصولات

یک خرید مناسب، خریدی است که براساس نیازها و خواسته هایتان صورت بگیرید از این رو شیک فام با توجه به این موضوع اطلاعات جامع و کاملی از هر یک از محصولات را برای شما عزیزان ارائه می دهد برای دسترسی به این مزیت فروشگاه اینترنتی شیک فام کافی ست بر روی تصویر محصول و یا دکمه جزئیات بیشتر درج شده در زیر محصول کلیک کنید تا به صفحه معرفی محصول منتقل شوید.

  • ضمانت اصالت کالا

تمامی محصولات موجود در شیک فام از اصالت کالا و گارانتی برخوردار هستند و از این رو خیالتان از اصل بودنشان راحت باشد و هم چنین کلیه استانداردها و مجوزهای لازم برای فروش را دارا می باشند.

  • روش های مختلف پرداخت

در فروشگاه اینترنتی شیک فام جهت سهولت بخشیدن به امر خرید اینترنتی تمامی راه ها و روش های پرداخت برای مشتریان عزیز ارائه شده است که شامل  پرداخت آنلاین، کارت به کارت،  واریز به‌حساب بانکی و پرداخت در محل می شود.

  • عودت و بازگشت کالا

رضایتمندی مشتریان و ارائه کالاهای با کیفیت و اصل از هدف های اصلی شیک فام است. از این رو در صورت مشاهده ایراد و یا اشکال فنی پس از تحویل گرفتن کالای مورد نظرتان امکان عودت و بازگشت کالا برای مشتریان عزیز وجود دارد.

دانلود فایل 3.jpg

شیک فامر راز زیبایی تو

 

برچسب ها: فروشگاه,اینترنتی,شیک,فام,فروشگاه اینترنتی شیک فام,
[ چهارشنبه 23 مرداد 1398 ] [ 18:08 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

برچسب ها: مزایای,ارسال,آگهی,اینترنتی,در,مقابل,تبلیغات,سنتی,,
[ چهارشنبه 22 آبان 1398 ] [ 16:28 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

برچسب ها: مزایای,ارسال,آگهی,اینترنتی,در,مقابل,تبلیغات,سنتی,,
[ چهارشنبه 22 آبان 1398 ] [ 18:32 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

امنيت فروشگاه آنلاين اينترنتي

فروشگاه  آنلاين اينترنتي به وب سايتي گفته مي شود که تعدادي کالا يا خدمات از هر نوعي را در ويترين خود عرضه مي کند. مشتريان براي استفاده از آن خدمات يا کالا ها مي توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتي هزينه خدمات يا کالا را به صورت آنلاين پرداخت نمايند .

تعريف فروشگاه آنلاين 

براي دريافت سفارش از مشتري معمولا سيستمي به نام سبد مجازي خريد وجود دارد که مي توان سفارشات را در آن ثبت نمود . سايت هاي پيشرفته حتي سبد خريد مشتري خود را تا مراجعه بعدي به سايت محفوظ نگه مي دارند.

بنابراين مشتري در طي چند روز مي تواند يک سبد خريد را تکميل نمايد و سپس هزينه ي آن را پرداخت کرده و خدمات و کالاي خود را دريافت نمايد . ارائه خدمات در فروشگاه هاي اينترنتي مي تواند به صورت فيزيکي يا غير حضوري ( مجازي ) باشند . از خدمات فيزيکي مي توان خريد کتاب، مايحتاج زندگي، موبايل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات مجازي مي توان به فروش فيلم، موسيقي و . . .  اشاره نمود.مهمترين مزيت فروشگاه هاي اينترنتي در دسترس بودن آنهاست؛ خريدار در هر مکان و موقعيتي فقط با دسترسي به اينترنت مي تواند خريد خود را انجام دهد . اين روش يک نوع تغيير مدل در شيوه ي تجارت محسوب مي شود؛ و براي فروشنده و مشتري سودمند مي باشد . اما شروع اين تجارت هم نياز به يک سري عوامل دارد که عدم رعايت آنها مي تواند ضررهايي را در پي داشته باشد.

 

در ذيل به برخي از اين عوامل و نکات اشاره مي شود:

 

 

 

?     يک فروشگاه آنلاين اينترنتي از نظر سرمايه گذاري و مديريت، هيچ فرقي با يک فروشگاه فيزيکي ندارد. همان طور که شما براي راه اندازي يک مغازه در يک مرکز خريد بايد هزينه صرف کنيد اگر براي طراحي سايت خود هزينه ي کافي انجام ندهيد، هيچ سودي عايد شما نخواهد شد.

 

 

?       امنيت فروشگاه اينترنتي بسيار حائز اهميت است.

 

 

 

      همان طور که افراد به فکر امنيت مغازه ي خود هستند، بايد خيلي بيشتر امنيت فروشگاه اينترنتي را

 

 

 

  در نظر بگيرند؛ زيرا سارقان اينترنتي خيلي ماهرتر از سارقان فيزيکي عمل مي کنند.

 

?        فروشگاه  آنلاين اينترنتي هم نياز به تبليغات کارآمد دارد .

 

 

 

همان گونه که افراد براي رونق مشاغل خود از تبليغات استفاده مي نمايند؛ يک فروشگاه اينترنتي هم براي اينکه مطرح شود بايد در وهله اول فروشگاه خود را در بين مردم مطرح کند و لازمه ي اين کار انجام تبليغات گسترده است .

با وجود اين که اينترنت يک رسانه جديد محسوب مي شود؛ ولي قوانين اصلي کسب و کار به قوت خود باقي و در اين رسانه نيز کاربرد دارد .  

 

برچسب ها: امنیت,فروشگاه,آنلاین,اینترنتی,,
[ پنجشنبه 29 خرداد 1399 ] [ 12:33 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد