استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس

اشتباهاتی که قبل از رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس باید از آن خودداری کنید

فرآیند رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه‌ لیزر می‌تواند کاری بسیار سخت باشد. به صورت میانگین این درمان باید هر شش هفته یکبار برای رسیدن به نتیجه مناسب انجام شود. قبل از عمل می‌توان روی پوست ژل‌های بی حسی استفاده و سپس از دستگاه لیزر دایود الکس استفاده کرد. به صورت کلی بسیاری از افراد به چهار تا شش جلسه درمانی برای رسیدن به نتیجه مناسب خواهند داشت. رشد موهای زائد بعد از چند جلسه می‌تواند به صورت کامل متوقف شود اما برخی از افراد بعد از مدتی شاهد رشد مجدد آنها خواهند بود! چند ماه بعد نیز انگار به صورت کلی اصلا درمان انجام نشده و دوباره شاهد رشد کامل موهای زائد خواهید بود. باید گفت که بسیاری از افرادی که با این مشکل روبرو می‌شوند، اشتباهاتی را مرتکب شدند که روی فرآیند درمان موهای زائد تاثیرگذار بودند تا حدی که دوباره شاهد رشد مجدد موهای زائد هستند. البته فرآیند درمان لیزر قابل تکرار است و شما می‌توانید در سری دوم اینکار را بدون اشتباهات انجام دهید. در این مقاله به اشتباهاتی اشاره می‌کنیم که مرتکب شدن آنها می‌تواند روی درمان با استفاده از دستگاه لیزر تاثیرگذار باشند.

 

 

  1. شما قبل از درمان شیو نکردید: لیزر نور را به انرژی حرارتی تبدیل کرده که فولیکول مو را تحت تاثیر قرار داده و باعث نابود شدن آنها خواهد شد اما اگر موهای زائد بلند باشند، لیزر پوست شما را خواهد سوزاند. به همین خاطر است که شما صرفا به ریشه مو و فولیکول‌های آن برای درمان نیاز خواهید داشت. اصلاح کردن قبل از درمان به شدت پیشنهاد می‌شود. اگر قبل از درمان، از واکس استفاده کردید که باعث کنده شدن مو از ریشه می‌شود، بهتر است یک هفته صبر کنید تا مو فرصتی برای رشد داشته باشند تا همان مو بسیار کم برای درمان با استفاده از دستگاه لیزر مورد بهره برداری قرار گیرد. درمان کامل با استفاده از دستگاه لیزر چندین ماه به طول خواهد انجامید و شما می‌توانید در فاصله بین جلسات موهای زائد خود را شیو کنید.
  2. به فردی با تجربه مراجعه نکردید: این مورد کمی بیش از حد عادی به نظر می‌رسد، مثلا شما برای کوتاه کردن ناخن دست‌هایتان از چاقو آشپزخانه استفاده نمی‌کنید. فرقی ندارد که چه کسی درمان لیزر را انجام می‌دهد، شما باید مطمئن باشید که این فرد تجربه کافی را در این زمینه داشته به صورت مکرر برای درمان موهای زائد افراد مختلف از دستگاه لیزر استفاده می‌کند.
  3. دستگاه لیزر را بررسی نکردید: ژل خنک کننده، عینک مخصوص و ... .  به صورت کلی اگر به کلینیک مدرن مراجعه نکنید از دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های قدیمی برای درمان استفاده خواهد شد. لیزر‌هایی مثل IPL می‌توانند در فرآیند درمان موهای زائد با دستگاه لیزر مورد استفاده قرار گیرند اما معمولا تعداد جلسات درمانی بیشتر شده و نتایج نیز چندان در خور توجه نخواهند بود. بهتر است برای انتخاب مناسب دستگاه لیزر، با متخصص مشورت کنید تا بر اساس رنگ پوست و مو و همچنین ضخامت آن دستگاه مناسبی به شما معرفی شود.
  4. در درمان ثابت قدم نیستید: زمان استاندارد بین جلسات درمانی چهار تا شش هفته است. به صورت میانگین به پنج جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج مناسب نیاز خواهید داشت. چیزی که در این میان اتفاق می‌افتد این است که بسیاری از افراد بعد از جلسه دوم یا سوم با مشاهده نتایج از ادامه جلسات خودداری کرده و بعد از شش ماه به خاطر رشد دوباره مو برای درمان مراجعه می‌کنند. برخی از نقاط مخصوص بدن به خاطر موهای ضخیم نیاز به تعداد جلسات درمانی بیشتری دارند اما به صورت کلی پنج جلسه میانگین مناسبی برای رفع موهای زائد است.
  5. انتظارات شما بیش از حد است: بسیاری از نقاط بدن تحت تاثیر درمان مناسب با دستگاه لیزر شاهد کاهش رشد 85 تا 90 درصدی خواهند بود. نقاط متفاوت، نتایج مختلفی را نیز در بر خواهند داشت اما همیشه مقداری از موهای زائد در بدن باقی خواهند ماند. پس به همین خاطر بهتر است که انتظارات بیش از حد خود در مورد پوستی عاری از هر گونه موهای زائد را کنار بگذارید. مجوز سازمان غذا و داروی کشور آمریکا به دستگاه‌های لیزر نیز به کاهش موهای زائد اشاره می‌ کند نه رفع کامل آنها.

 

برچسب ها: ,استفاده,از,دستگاه,لیزر,دایود,الکس,,اشتباهاتی که قبل از رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس باید از آن خودداری کنید ,
[ چهارشنبه 13 شهريور 1398 ] [ 17:13 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سخناني که نبايد در فضاي کار اشتراکي بيان کنيد

سخناني که نبايد در فضاي کار اشتراکي بيان کنيد

وبلاگ مقالات سخناني که نبايد در فضاي کار اشتراکي بيان کنيد

فضاي کار اشتراکي

فضاي کار اشتراکي

 

سخناني که نبايد در فضاي کار اشتراکي بيان کنيد عنوان مقاله اي از سايت است که مي خواهد بهره روي استارتاپ از اين محيط را افزايش دهد.

خداحافظي همکاران، راهروهاي پرپيچ و خم خاکستري، نورپردازي تند و سالني که در سکوت فرورفته است، اين‌ها همه جزئي از محيط‌هاي مشترک کاري و فضاي کار اشتراکي هستند.

منظور از فضاي کار اشتراکي فضايي است که

در اختيار افراد مستقل قرار مي‌گيرد تا بتوانند در آن فعاليت کنند.

در سال ???? ???? ميليون نفر در آمريکا به صورت مستقل کار مي‌کردند

که ??????? نفر از آن‌ها در محيط‌هاي مشترک کاري با دکوراسيون شيک و داراي امکانات رفاهي کامل که مورد علاقه کارآفرينان است کار مي‌کردند.

پيش‌بيني مي‌شود تا سال ????، ?? درصد از شرکت‌ها محيط کاري خود را راه‌اندازي کنند.

رهبر بازار در اين زمينه شرکت WeWork است

که در حال حاضر ??? ميليون فوت مساحت، تنها در شهر نيويورک به افراد اختصاص داده است.

توانايي اجتماعي شدن در چنين اکوسيستم‌هايي محيط کاري را ايجاد مي‌کند

که هر فرد با هر رده اجتماعي، سني و جنسيتي در آن احساس خوبي داشته باشد.

 

سخن نابغه روابط عمومي منهتن

يکي از نابغه‌هاي روابط عمومي که در مرکز شهر منهتن کار مي‌کرد مي‌گويد: «تنها قدم زدن به داخل سالن در من خلاقيت ايجاد مي‌کند و ديدن افراد در حال کار به من ايده مي‌دهد

فردي که در يک شرکت ? نفره کار مي‌کند و در املاک WeWork فعاليت مي‌کند

به زيبايي محيط مشترک کاري را در يک جمله توصيف مي‌کند: «اينجا اصلا شبيه دفتر پدرم نيست

با توجه به اين روند، احتمال دارد که کار گروهي بخشي از زندگي کاري شما نيز بشود

اما در نظر داشته باشيد يک فضاي جديد نيازمند يک نوع رابطه اخلاقي بين غريبه‌هايي است که با هم همکار مي‌شوند.

در ادامه راهنمايي‌هايي را در خصوص چگونگي برقرار کردن رابطه در اين محيط و تأثيرگذاري بر ديگران بيان مي‌کنيم.

هرگز نگوييد: «دوست داري زودتر از بقيه از اپليکيشن من استفاده کني؟»

با اين تفکر که ديگر کارکنان، مشتري شما هستند وارد محيط نشويد.

شما بايد کسب‌وکار خودتان را خودتان بچرخانيد.

در عوض چه کنيم: بسياري از محيط‌هاي مشترک کاري يک فضاي داخلي دارند

که شما مي‌توانيد در آن محصولات و خدمات خود را معرفي کنيد.

يک ويديوي تبليغاتي کوتاه بسازيد و بگذاريد کيفيت کارتان خودش را به ديگران معرفي کند.

سعي کنيد افراد را بشناسيد، ممکن است شما بتوانيد نياز آن‌ها را برطرف کنيد.

هميشه به خاطر داشته باشيد که يک رابطه مؤثر برقرار کنيد

نه تنها به فکر فروش محصولات خود باشيد.

هرگز نگوييد: «ساعت ????? براي خوردن نوشيدني مي‌بينمت»

همکار خود را دوستتان ندانيد.

بايد بين دوست شخصي و يک آشنا در محيط کار فرق بگذاريد.

در حالي که برخي از افراد مي‌خواهند با برقراري ارتباط يک فضاي اجتماعي در محل کار ايجاد کنند

برخي ديگر تنها به يک مکان آرام و مناسب براي انجام کارشان نياز دارند.

در عوض چه کنيم: به همکاران پيشنهاد دهيد نهار را در آشپزخانه با شما بخورند يا بعد از ساعت ? بعدازظهر دورهمي اجتماعي برگزار کنيد.

با استفاده از امکانات مشترک که راحتي و نزديکي به همراه مي‌آورد ايجاد و حفظ مرز بين فردي کار مشکلي است.

شما که نمي‌خواهيد فردي باشيد که به خاطر صميميت زود و بيش از اندازه ديگران را از خود دور مي‌کند؟

هرگز نگوييد: «مي‌توانم در بخش شما کمي وقت بگذرانم»

اغلب محيط‌هاي کاري اين‌چنيني علاوه بر فضاي معمول دفتر کار خصوصي نيز براي اجاره دارند

اما بايد مبلغ قابل‌توجهي براي آن پرداخت کرد.

نشستن در اتاق‌هايي با ديواره‌هاي شيشه‌اي شفاف نيز تقريبا حريم خصوصي را حفظ نمي‌کند.

تنها درهاي بسته هستند که نشان مي‌دهند نبايد وارد شويد.

در عوض چه کنيم: منتظر دعوت بمانيد.

هرگز نگوييد: «تنها به نظر مي‌رسيد، مي‌خواهيد کمي صحبت کنيم؟»

اجتماعي بودن بخشي از جذابيت کار کردن در محيط مشترک است

اما افراد مختلف ترجيح مي‌دهند در محيط‌هاي مختلف کار کنند.

اگر شخصي کنار پنجره روي مبل نشسته است بدين معني نيست که کار نمي‌کند،

ممکن است دارد به موضوعي فکر مي‌کند.

در عوض چه کنيم: به فضا احترام بگذاريد.

خودتان را خيلي مشتاق و محتاج نشان ندهيد.

اگر کسي توجه شما را بخواهد با شما در ميان مي‌گذارد.

هرگز در مورد موضوعاتي مانند روابط جنسي، سياست يا مذهب حرف نزنيد

فکر نکنيد ديگران نيز ارزش‌ها و باورهاي شما را قبول دارند.

يک توافق‌نامه در خصوص همکاري در اين محيط‌ها وجود دارد که توسط ???? نفر از افراد عضو اين فضاها امضا شده است

و ارزش‌هاي همکاري مانند ارتباط، همدلي و فرصت‌يابي را تدوين کرده است

اما اين بدين معني نيست که همه افراد بايد به دنيا به يک چشم نگاه کنند.

در عوض چه کنيم: در خصوص روند کسب‌وکار، ورزش، فيلم، مجلات و … صحبت کنيم.

اگر موضوعات ديگري به ميان آمد از منظر ديگري به صحبت‌ها گوش دهيد،

مراقب لحن صدايتان باشيد

و اگر بحث بيشتر پيش رفت عذرخواهي کرده و محيط را ترک کنيد.

هرگز نگوييد: «به نظر تو پسر طبقه سومي آدم مزخرفي نيست؟»

در خصوص ديگر افراد بددهني نکنيد.

چرا که شما در يک فضاي اشتراکي شناخت چنداني از افراد نداريد

و ممکن است قضاوتتان بر آينده کاريتان تأثير بگذارد.

در عوض چه کنيم: فرصتي پيدا کنيد تا دوباره با آدمي که احساس خوبي به آن نداشتيد روبرو شويد.

اگر دوباره احساس بدي پيدا کرديد سعي کنيد با آن فرد ارتباط برقرار نکنيد.

در هر حال شايعه‌پراکني نکنيد.

هرگز نگوييد: «حوصله ندارم به سخنراني بروم اما در واقع مجبورم»

خودتان را مجبور به شرکت در مراسمي که به آن علاقه‌مند نيستيد نکنيد.

ايجاد الزام براي شرکت در مراسم جمعي ممکن است موجب شود حرفي بزنيد يا رفتاري انجام دهيد که دوست نداريد.

بهتر است خيلي مؤدبانه دعوت ديگران را رد کنيد.

در عوض چه کنيم: حقيقت را بگوييد و براي شرکت نکردن در مراسم خودتان را قضاوت نکنيد.

براي ديگران زمان لذت‌بخشي را آرزو کنيد.

هرگز نگوييد: «نوشيدني‌ها افتضاح و تلويزيون‌ها کوچک هستند»

امکانات را بي‌ارزش نکنيد.

اين امکانات مستقل‌تر و آزاد ? تر از محيط‌هاي کاري ديگر هستند.

انتقاد کردن ممکن است شما را فردي ناسپاس جلوه دهد.

در عوض چه کنيم: از راحتي لذت ببريد، ممکن بود همه چيز بدتر هم باشد!

 

فضاي کار اشتراکي جذاب پاراديس هاب در شبکه هاي اجتماعي:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

برچسب ها: سخنانی,که,نباید,در,فضای,کار,اشتراکی,بیان,کنید,
[ يکشنبه 1 تير 1399 ] [ 22:48 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مواردي که بايد در مورد يک سامانه پيامکي و نحوه کار با آن بدانيد چيست؟

مواردي که بايد در مورد يک سامانه پيامکي و نحوه کار با آن بدانيد چيست؟

09uy_b2.jpg

در اين مقاله قصد داريم درباره بازاريابي از طريق سامانه ارسال پيامک اطلاعاتي را در اختيار شما بگذاريم و  بگوييم چرا براي رونق کسب و کار خود به سامانه پيامک  نياز داريد. اگر مايليد در زمينه شغل و خدماتي که در حال ارائه آن هستيد، به کمک شيوه هاي جديد خدمات تان را بالاتر ببريد، اين مقاله را با دقت بخوانيد.

حتما گزينه بازاريابي پيامکي يا بهتر است بگوييم بازاريابي از طريق سامانه ارسال اس ام اس به گوش تان خورده است. بازاريابي پيامکي در نظرسنجي ها يکي از مدرن ترين و کار آمدترين شيوه هاي تبليغات پربازده در سال هاي اخير معرفي شده است. امروزه بسياري از اهالي کسب وکار در دنيا، با خريد سامانه ارسال پيامک کسب و کارشان را توسعه مي دهند.

براي بررسي جزئي تر و دقيق تر سامانه ارسال پيامک ، بهتر است ابتدا با هم ماهيت اس ام اس مارکتينگ را مورد بررسي قرار دهيم.

اس ام اس مارکتينگ چيست؟

اين نوع بازاريابي که با کاهش درگيري نيروي انساني و کاهش هزينه همراه است، به منظور تبليغات شما و همچنين معرفي خدمات يا محصولاتي که ارائه مي دهيد به مخاطبانتان مورد استفاده قرار ميگيرد.

عوامل مهم ديگري مانند صرفه جويي در زمان نيز، از مواردي هست که در نتيجه استفاده از اين نوع بازاريابي به دست خواهد آمد.

جالب است بدانيد که يکي از موثرترين اثر گذاري هاي خريد سامانه ارسال پيامک اين است که شما با اين روش، مي توانيد کاملا هوشمندانه اقدام به جلب مشتري و مخاطب جديد براي اهداف کسب و کارتان داشته باشيد. علاوه بر آن ميتوانيد ارتباطي مثبت و موثر نيز با مخاطبينتان برقرار کنيد.

چرا اس ام اس مارکتينگ:

تمامي کسب و کارها نياز به فروش بيشتر دارند، براي رسيدن به اين هدف 2 کار را نبايد فراموش کنيد:

1_ مشتريان فعلي خود را دريابيد و وفادار کنيد. شايد جالب باشد بدانيد آمارها نشان داده‌اند

که ??% از درآمد ثابت ماهيان? شما توسط مشتريان وفادارتان تامين مي‌شود.

2_ همواره در حال جذب مشتريان جديد براي خود باشيد. بدون جذب مشتريان جديد، شما هيچوقت نمي‌توانيد کسب و کار خود را گسترش دهيد.

بازاريابي پيامکي يا همان اس ‌ام‌ اس مارکتينگ ، راهکاري است که مي‌تواند در هر دو مورد به شما کمک کند. با پيروي از اصول درست ، پيامک مي‌تواند به يکي از ساده‌ترين ، موثرترين و البته، کم‌هزينه‌ترين روش‌هاي بازاريابي شما تبديل شود

کدام استراتژي اس ام اس مارکتينگ براي شما بهتر است؟

شما مي‌توانيد به دو روش به بازاريابي پيامکي بپردازيد:

تبليغات انبوه با پيامک

در اين روش، شما پيامک تبليغاتي را به بازار هدف خود ارسال مي‌کنيد ، اما نمي‌توانيد مطمئن باشيد که دريافت‌کنندگان اين پيامک ، به محصول يا خدمات شما علاقه‌مند هستند يا خير.

بازاريابي اجازه‌اي با پيامک

در اين روش ، شما پيامک خود را به کساني ارسال مي‌کنيد که در خبرنامه پيامکي يا باشگاه مشتريان شما عضو شده باشند و تمام آنها با ميل خود اقدام به دريافت پيامک‌هاي شما نموده‌اند

در ادامه متن، شما را با ساير خدمات و کاربرد هايي که يک سامانه پيامک به شما ارائه خواهد داد آشنا خواهيم ساخت. همچنين بررسي خواهيم کرد که چرا سامانه پيامکي شيوه اي موثر در بازاريابي شده است.

خدماتي که يک سامانه ارسال اس ام اس در اختيارتان خواهد گذاشت:

_ پروسه تبليغاتي و معرفي محصولات يا خدمات شما به مشتريان و جذب مشتري

_ اطلاع رساني اخبار و اطلاعيه ها و پيشنهادات و انتقادات

_ نظر سنجي از مخاطب

_ برگزاري مسابقات

_ ارائه و اعلام تخفيفات ويژه

_ اعلام مناسبت ها و تاريخ هاي مهم مانند اعياد، انواع تبريکات و تسليت ها

 

اينها چند مورد از کاربري هاي گوناگون استفاده از سامانه ارسال اس ام اس يا سامانه پيامکي بودند. طبيعتا اگر شما نيز بنا بر شغل و اهداف کاري تان به استفاده از سامانه پيامکي نياز داشته باشيد، حتما متوجه بازدهي قابل توجه و استفاده هاي مفيد سامانه پيامکي در کسب و کار و کاربري مورد نظر تان خواهيد شد.

اما براي استفاده از سامانه ارسال پيامک دلايل قانع کننده ي بيشتري وجود دارد. همين دلايل باعث شده صاحبين مشاغل و بيزينس ها تاکنون از سامانه اس ام اس استقبال چشمگيري کنند و آن را عضو جدانشدني کار خود بدانند.

در ادامه ي متن حتما برايتان دلايل مهم استفاده از سامانه پيامکي را به تفکيک نام خواهيم برد.

چرا با هر کسب و کاري بايد سامانه پيامکي داشته باشيم؟

با توجه به تغيير شکل مسير تبليغات و بازاريابي در دنياي اقتصاد امروزي، دلايل بسياري وجود خواهد داشت که شما را به سمت بازاريابي ديجيتال يا اصطلاح بسيار معروف ” بازاريابي پيامکي” هدايت مي کنند، اما شايد بخواهيد مهم ترين اين دلايل را براي استفاده و خريداري سامانه ارسال پيامک بدانيد. به همين منظور توجه شما را به موارد ذکر شده در بخش زير جلب مي نماييم:

_ در بر داشتن هزينه کمتر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ سرعت بالا در تبليغات

_ ارائه تبليغاتي هدفمند و برنامه ريزي شده

_ ايجاد ارتباطي مثبت و موثر با مخاطب

_ بازدهي قابل توجه و مثبت در بازه ي زماني کوتاه تر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ پوشش دهي مخاطبان بيشتر در براببر هزينه کمتر

_دسترسي سريع مخاطبان

_ نداشتن محدوديت در زمان و حجم ارسال

_ صرفه جويي در زمان و هزينه

_ صرفه جويي در نيروي انساني براي تبليغات

_ مديريت آنلاين

 

اگر به موارد اشاره شده در بالا توجه کافي را کرده باشيد مسلما متوجه خواهيد شد که در بر داشتن چنين مزايايي يکي از خواسته ها و انتظارات بزرگ هر کارفرما و کار آفريني براي تبليغات و معرفي محصول، خدمات و کسب و کارش مي باشد که اين امکان فقط با استفاده از خريد سامانه پيامک امکان پذير است.

روشي که به آساني و با کمترين نياز به دخالت نيروي انساني بتواند از پس تبليغاتي هدفمند و پر سود برآيد و نتيجه کار و سود پاياني را دچار وضعيتي صعودي کند، تمام اين موارد چيزي ست که سامانه پيامکي در اختيار شما خواهد گذاشت.

بنابراين اگر به صورت هدفمند و برنامه ريزي شده اقدام به خريد سامانه ارسال پيامک براي اهداف کاري تان نماييد، خواهيد ديد که چطور  مي تواند نياز هاي شما و مخاطب را به طور همزمان پوشش داده و نتيجه مطلوبي را بريتان به ارمغان بياورد.

چرا سامانه ارسال پيامک مديانا :

1 – زيرا  medianasmsشرکتي دانش بنيان است، پس شما با مجموعه اي علمي با روشهاي علمي و فارغ از انديشه هاي صرف بازاري سرو کار داريد.

2 – زيرا  medianasmsداراي نماد اعتماد الکرونيک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و کسب و کار مجازي است و از هر نظر قابل اعتماد است.

3 – زيرا  medianasmsرضايت مشتري ها را سرمايه اصلي خود ميداند و بر اين عقيده است که مشتريان قهرمانان داستان ما هستند، پس کسب درآمد پايان راه نيست.

4 – زيرا medianasms  آماده دريافت نقطه نظر مشتريان خود براي بهبود سامانه و راحتي کاربران خود است.

5 –  زيرا  medianasmsبر اين عقيده است که “مشتريان راضي بهترين تبليغات براي ما هستند” و بيشترين ورودي مشتريان جديد خود را از معرفي مشتريان قديمي خود دارد.

6 – زيرا  medianasms نمايندگان خود را شريک کسب و کار خود ميداند.

در صورتيکه شما هم قصد ثبت نام و دريافت سامانه پيامک medianasms را داريد از لينک زير اقدام نماييد

 

برچسب ها: مواردی,که,باید,در,مورد,یک,سامانه,پیامکی,و,نحوه,کار,با,آن,بدانید,چیست؟,
[ چهارشنبه 14 آبان 1399 ] [ 21:34 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

چرا بايد لنت ترمز پژو تيگران را به نمونه هاي خارجي ترجيح دهيم؟

انتخاب لنت ترمز پژو از ميان برند­ها و کيفيت­هاي مختلف موجود در بازار مي­توانند گيج کننده به نظر برسد. با خريد لنت ترمز پژو تيگران مي­توانيد از تمامي‌مزيت‌هاي يک  محصول ايراني با کيفيت بهرمند شويد. لنت ترمز پژو تيگران توسط بهترين متخصصان ايراني براي جلب رضايت حداکثري شما عزيزان طراحي و ساخته شده است و با انتخاب اين لنت مي­توانيد از تمامي‌مزيت‌هاي يک لنت ترمز پژو با کيفيت بهره­ مند شويد. گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت سازنده­ي اين لنت ترمز با کيفيت محسوب مي­شود و اين شرکت از سابقه ه­اي درخشان در زمينه ­ي توليد قطعات مختلف خودرو از جمله لنت ترمز پژو برخوردار است. در اين مقاله قصد داريم تا دلايل مناسبي را براي خريد اين لنت ترمز پژو به شما ارائه دهيم.

لنت ترمز پژو تيگران

چرا لنت ترمز پژو تيگران از محبوبيّت بالايي در ميان مصرف کنندگان برخوردار است؟

ويژگي­هاي اين لنت ترمز پژو باعث شده تا اين لنت ترمز يکي از اولين انتخابهاي پژو سواران تبديل شود. اولين و مهم­ترين ويژگي اين لنت ترمز استفاده از تکنولوژي­هاي بروز و مواد با کيفيت در ساخت آن مي­باشد. شرکت سازنده ­ي اين لنت ترمز از بهترين و با کيفيت ترين مواد اوليه براي ساخت اين لنت ترمز با کيفيت استفاده کرده است تا علاوه بر افزايش عمر مفيد اين محصول، رضايت شما مصرف کنندگان عزيز نيز در اين زمينه جلب شود. همچنين، در فرآيند ساخت لنت ترمز تيگران از جديد­ترين تکنولوژي­هاي روز دنيا استفاده شده است تا عمر مفيد و کيفيّت اين قطعه از سيستم ترمز اتومبيل افزايش چشم­گيري پيدا کند. مهندسان اين شرکت با انجام آزمايشات مختلف در شرايط اقليمي‌و جغرافيايي مختلف ميزان بازده اين لنت ترمز پژو را سنجيده­ اند و اين اطمينان را به شما مي­دهند که در شرايط مختلف مي­توانيد به اين لنت ترمز با کيفيّت اعتماد نماييد. همچنين، اين لنت ترمز پژو به دليل ويژگي­هاي مناسبي که برخوردار است به شما اين امکان را مي­دهد تا از يک ترمز گيري نرم و سريع بهره­ مند شويد. تمامي‌اين نکات نشان دهنده­ي اين مطلب هستند که ايراني بودن يک محصول به نشانه­ ي بي کيفيت بودن آن نيست و شرکت­هايي همچون آريا فراز پارت به صورت شبانه روزي در تلاش هستند تا شما عزيزان از يک لنت ترمز پژو با کيفيت بهره­ مند شويد.

لنت ترمز پژو تيگران چه ويژگي­هايي دارد؟

مهندسان اين شرکت با امتحان کردن چندين ماده­ ي مختلف براي ساخت لقمه ­ي لنت ترمز پژو تيگران به فرمولي دست يافته ­اند که ميزان مقاومت فرسايشي بالايي دارد که اين مورد علاوه بر افزايش عمر مفيد لنت خودرو، اين امکان را فراهم مي­کند تا شما از يک ترمز گيري دقيق و با کيفيّت بهره ­مند شويد. همچنين، صفحه ­ي پشتي اين لنت ترمز پژو از بهترين آلياژهاي فلزي ساخته شده است تا اين قسمت از لنت خودرو از مقاومت بالايي برخوردار باشد و به همين دليل سازندگان اين محصول ايراني با کيفيت اين اطمينان را به شما مي­دهند که صفحه­ي پشتي اين لنت ترمز پژو در شرايط سخت دچار ترک و آسيب نگردد. بد نيست بدانيد که خوردگي ديسک ترمز خودرو از مشکلات شايع استفاده از لنت­هاي ترمز بي کيفيت محسوب مي­شود. لنت ترمز پژو تيگران از بهترين مواد ساخته شده است و از طراحي دقيقي برخوردار است. به همين دليل است که سازندگان اين لنت ترمز پژو به شما اين اطمينان را مي­دهند که با استفاده از لنت ترمز تيگران هيچ­گونه آسيبي به اين قسمت از سيستم ترمز شما وارد نخواهد شد و شما مي­توانيد با اطمينان کامل در مواقعي که به آن نياز داريد، بدون آن­که آسيبي به ديسک­هاي ترمز شما وارد گردد، اقدام به ترمز گيري نماييد. همچنين، اين لنت ترمز کاملاً بي­صدا مي­باشد و در هنگام ترمز گيري به دليل ضريب اصطکاک خاصي که دارد موجب داغ شدن بيش از حد ترمز­ها و ايجاد بوي نا­مطبوع نمي­شود.

لنت ترمز پژو تيگران

لنت ترمز پژو تيگران داراي ضمانت تعويض ? ماهه مي‌­باشد

 اين لنت ترمز پژو اوّلين و تنها لنت ترمز توليد شده در ايران مي­باشد که از گارانتي تعويض ? ماهه برخوردار است و به همين دليل خريداران لنت ترمز تيگران مي­توانند با خيالي آسوده اقدام به خريد اين لنت ترمز ايراني و با کيفيّت نمايند. چنانچه تا مدّت يک ماه از زمان خريد، اين لنت دچار ايراداتي از قبيل توليد صدا و يا دود شود اين شرکت بدون هيچ­گونه قيد و شرطي کالاي خود را با يک نمونه­ي بدون ايراد تعويض خواهد کرد. کارت گارانتي کتبي محصول در داخل هر جعبه از اين لنت ترمز پژو موجود مي­باشد و در هنگام خريد به مشتريان ارائه مي­گردد. وجود اين ضمانت نامه بر روي اين محصول با کيفيّت نشان دهنده­ي اين مسئله است که سازندگان اين لنت ترمز پژو از کيفيّت آن مطمئن هستند و به اين مسئله ايمان دارند که يک محصول با کيفيّت را به مشتريان ارائه مي­نمايند و سعي دارند تا از اين طريق خريداران اين لنت ترمز با کيفيّت را از خدمات ارائه شده راضي نگاه دارند. اين گونه خدمات شرکت توليد کننده­ي لنت ترمز پژو تيگران باعث شده است تا اعتماد عمومي‌بازار نسبت به اين محصول کاملاً ايراني جلب شود و اين محصول بتواند سهم مناسبي را از بازار فروش لنت­هاي ترمز را به خود اختصاص دهد. اميدوارم که از مطالب ارائه شده نهايت استفاده کرده باشيد.

 

برچسب ها: چرا,باید,لنت,ترمز,پژو,تیگران,را,به,نمونه,های,خارجی,ترجیح,دهیم؟,,
[ يکشنبه 10 اسفند 1399 ] [ 14:53 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

همه آنچه درباره مايع جلادهنده ماشين ظرفشويي بايد بدانيد

همه آنچه درباره مايع جلادهنده ماشين ظرفشويي بايد بدانيد

خنک کننده ظرفشويي يکي از آن موادي است که براي شستشوي بهتر ظرفشويي استفاده مي شود. يکي از شايع ترين مشکلاتي که مي بينيد لکه هاي آب روي ظروف پس از شستن آن است. اگر ماشين ظرفشويي به طور کامل نشويد و شستشو دهد، بدون شک شما را ناراضي تر مي کند. بنابراين توصيه مي شود براي تسريع در روند شستن و خشک کردن ظروف از يخچال استفاده شود.

 

با وب سايت بکولند همراه باشيد تا اين مشکل را با هم بررسي کنيد و در ظرفشويي بهتري به سودا و قدرت آن معرفي کنيد.

مايع جلادهنده  ماشين ظرفشويي است و براي چه چيزي است؟

 

مبريد يک ماده شيميايي (نوعي سورفکتانت) است که تا حدي از کشش سطحي آب جلوگيري مي کند و از تشکيل قطره هاي آب جلوگيري مي کند. مولکول هاي آب اغلب به دليل کشش سطحي خود قطره هاي کوچکي را تشکيل مي دهند و تبخير اين قطره هاي کوچک باعث لکه هايي بر روي ظروف مي شود.

 

هنگامي که آب در ظرف ها قطره اي نمي شود و روي آن مي ريزد (مايع شستن پراکنده مي شود)، غذاهاي تميزتر و روشن تري خواهيد داشت.    اگر از يخچال استفاده شود، اين روشنايي بيشتر براي ظروف کريستال و شيشه خواهد بود.    علاوه بر اين، خشک کردن ظروف در ماشين ظرفشويي سريع تر انجام مي شود.ترجيح داده مي شود از خنک کننده برندهاي معتبر و شناخته شده که اصلي هستند استفاده شود تا سلامت آن ها فراتر از شکوه و پاکيزگي ظروف تضمين شود.مبريد کشش سطحي مولکول هاي آب را کاهش مي دهد و باعث درخشش ظروف مي شود.

کجا و چگونه سودا را درون ماشين ظرفشويي بريزيد

 

مايع ريخته شده در نزديکي (نزديک يا بالا) پد شستشو يا ژل بر روي اکثر مدل هاي ماشين ظرفشويي قرار دارد. دوربين نيز با نماد خاص خود مشخص شده است که بيشتر شبيه ستاره است و درخشش را نشان مي دهد. براي ريختن شوينده در خانه خود، ظرف را با دقت باز کنيد و مقدار کافي بريزيد (اين مقدار معمولاً با يک خط يا علامت روي ظرف نشان داده مي شود) شوينده را در خانه خود قرار دهيد.

 

اگر به دليل کمبود محفظه نمي توان از سودا در ماشين ظرفشويي خود استفاده کرد، از سبدهاي يخچالي استفاده کنيد. در بيشتر موارد محل اين سبدها قفسه در بالا است.سرريز خنک کننده معمولاً در نزديکي محفظه ماشين ظرفشويي قرار دارد.

 

اگر محفظه خنک کننده خالي باشد، نور ستاره اي شکل مربوطه قرمز مي شود و شما مي توانيد اين خطا را با پر کردن دوربين ويژه اصلاح کنيد، علاوه بر اينکه دوربين تا محل قرار دارد. علامت گذاري شده، با مايع پر نمي شود، نور قرمز دوباره روشن خواهد شد.

 

البته در برخي موارد حتي اگر ظرف مايع پر باشد، چراغ قرمز باز هم روشن خواهد شد.

 

 

يخچال فريزر دوقلو بکو - قيمت يخچال دو قلو بکو - وب سايت رسمي بکو

يخچال فريزر دوقلو بکو مدل 445E23DS/350E23PX - قيمت و خريد يخچال فريزر دوقلو بکو - بکو لند

يخچال فريزر سايد باي سايد بکو - وب سايت رسمي بکو

يخچال فريزر سايد باي سايد مدل GN162423ZX بکو - قيمت سايد باي سايد دو درب بدون دستگيره بکو - بکو لند

يخچال فريزر سايد باي سايد چهار درب سفيد روي چرم مدل GNE134821E بکو - بکو لند

منبع

https://bekoland.ir/product/%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a8%da%a9%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-dfn28422s/

https://bekoland.ir/%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-autodose-%d8%a8%da%a9%d9%88/

 

برچسب ها: همه,آنچه,درباره,مایع,جلادهنده,ماشین,ظرفشویی,باید,بدانید,
[ دوشنبه 27 دی 1400 ] [ 17:56 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد