تکنيک هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهينه‌سازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه سفيد یا White Hat

 به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 

برچسب ها: تکنیک,های,سئو,سایت,برای,موتورهای,جستجو,,
[ يکشنبه 31 شهريور 1398 ] [ 9:31 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

نصب يک نقشه سايت خوب جهت ارسال به گوگل وبمستر تولز

قسمت مهمي از وب سايت سئو ايجاد يک فايل نقشه سايت است تا اطمينان حاصل شود که گوگل به راحتي مي تواند صفحات وب شما را در حين خزيدن شناسايي و فهرست کند.

Xmap يک افزونه جوملا است ، نصب آن آسان است ، شما مي توانيد نقشه هاي سايت را به هر ترتيبي که مي خواهيد ايجاد کنيد. Xmap توابع بسياري دارد ، پس از ايجاد نقشه سايت براي خود مي توانيد آن را به راحتي به گوگل وبمستر تولز معرفي کنيد.

 

 

2- بهبود عنوان صفحات و متا تگ توضيحات

يکي ديگر از فعاليتهاي مهم وب سايت سئو جوملا بهينه سازي عنوان و شرح برچسب متا هر صفحه است. حداکثر طول هر عنوان صفحه بايد 60 حرف باشد و حداکثر طول برچسب توضيحات متا بايد 160 حرف باشد. اين موارد کمک مي کند تا هنگام مشاهده در موتور جستجو ، آدرس ها و توضيحات موتور جستجو خواناتر باشد

3- بهينه سازي تگ هاي تصاوير و فايل robots.txt

تمام تصاوير موجود در وب سايت بايد داراي برچسب alt باشند. برچسب alt در واقع يک متن جايگزين براي تصوير است ، که به دلايلي وقتي تصوير در صفحه بارگيري نمي شود ، نمايش داده مي شود. موتورهاي جستجو همچنين از اين متن برچسب گذاري شده براي نمايه سازي تصاوير استفاده مي کند. در وب سايت جوملا سئو ، متن جايگزين بايد بين 4 تا 8 کلمه باشد و فقط مي توان از يک کلمه کليدي استفاده کرد.

پرونده robots.txt بايد به درستي تنظيم شود و آدرس هايي را که مي خواهيم موتورهاي جستجو غيرقابل دسترسي باشد ، به دقت تنظيم کنيد و در اين پرونده موتورهاي جستجو ، به اندازه کافي دقت کنيد تا به مسير تصوير در سايت دسترسي پيدا کنيد ، در غير اين صورت لطفاً تأثير منفي روي سايت سئو جوملا داشته باشيد

4- فعال کردن آدرس هاي بهينه شده جهت موتورهاي جستجو

ابتدا بايد بررسي کنيد که آيا گزينه هاي “موتور جستجوگر URL” و “استفاده از بازنويسي URL” در تنظيمات جوملا فعال هستند ، مانند تصوير زير:

تنظيمات سئو جوملا

همچنين توصيه مي شود براي ايجاد برخي تغييرات در هسته بهينه شده جوملا ، از برخي کامپوننت بهينه شده مانند sh404SEF استفاده کنيد. کامپوننت URL هاي بهينه شده اي براي شما ايجاد نمي کند ، اما به شما امکان مي دهد درخواست هايي را که باعث خطاهاي 404 شده است نمايش دهيد ، بنابراين مي توانيد به راحتي اين پيوندهاي خراب را مشاهده کرده و به سرعت برطرف کنيد. اين کامپوننت در وب سايت سئو معتبر است و همچنين تابعي را براي تبديل آسان آدرس قديمي به آدرس جديد فراهم مي کند

5- استفاده از پلاگين هاي بهينه سازي براي سئو سايت جوملا

استفاده از بهينه سازي پلاگين راهي براي اطمينان از بهينه سازي محتواي وب سايت براي موتورهاي جستجو است. بسياري از سئو سايت جوملا پلاگين وجود دارد که مهمترين آنها sh404SEF و Xmap ذکر شده در بالا است ، در حالي که مهمترين Joela پلاگين عبارتند از:

SEOSimple

Byebyegenerator

SEO-Generator

Zoo for JoomSEF

https://git.sicom.gov.co/ChiaBaca1
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://guaranteedseo.ir/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=147e5459-f594-4743-89cb-399a3284173b
https://git-dev.dartmouth.edu/ChiaBaca1
https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=ChiaBaca1
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://guaranteedseo.ir/
https://www.pubpub.org/user/birdie-couch-41
http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://guaranteedseo.ir/
https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:ChiaBaca1
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
http://acva2010.cs.drexel.edu/forum/index.php?u=/topic/25332/%D8%B3%D8%A6%D9%88%20%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA

 

برچسب ها: هاریکا سئو,
[ چهارشنبه 10 آذر 1400 ] [ 17:50 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

خدمات سئو کلاه سياه چگونه است؟

خدمات سئو کلاه سفيد چيست و چگونه است؟

به مجموعه فعاليت هايي گفته ميشود که در راستاي فرآيند هاي گوگل بوده واز روش هاي وتکنيک هاي حبابي و غير متعارف استفاده نمي شود.و نيز موتور هاي جستجوي هوشمند نظير گوگل هميشه درصدد آن هستند که با توجه به جستجوي کاربران بهترين نتيجه را در اختيار کاربران قراردهند. و به خاطر همين موضوع در زمينه ي سئو کلمات کليدي  روس هاي آنها حساس هستند. خوشبختانه بايد به شما بگويم که تيم سئو پارسيان انديش که در زمينه سئو سايت در اصفهان فعاليت دارد از روش هي کلا سفيد و صحيح اقدام به انجام فرآيند سئو سايت شما مي کند. به طور کلي بايد به شما بگوييم که روش هاي بهينه سازي وبسايت ها بيشتر از روش هاي سئو کلاه سفيد استفاده مي کنند. که قوانين موتور هاي جستجو را رعايت مي کنند و از ماندگاري بالا هم برخوردارند.

خدمات سئو کلاه سياه چگونه است؟

 اين نوع خدمات به طور کلي به فعاليت هايي اطلاق مي شوند که از روش هاي غير اصولي پيروي کرده و اصطلاحا مي خواهد موتور هاي جستجو به ويژه گوگل را دور بزنند. خدمات سئو کلاه سياه به صورت موقت بوده وباعث بهبود رتبه ي وبسايت به صورت يکجا مي شوند. اما به صورت موقتي!چرا؟ چونکه پس از اطلاع  موتور هاي جستجو از اين مسئله وب سايتي که اين عمل را انجام مي دهد به طور کلي از نتايج گوگل حذف مي شود.

چرا کسب وکار شما به خدمات سئو سايت در اصفهان نيازمند است؟

به طور کلي روش هاي تبليغاتي سنتي را مي توان به چند نوع تقسيم کرد؟ 1. راديو 2.تلوزيون 3.تبليغات محيطي و... اينها همه روش هاي تبليغات سنتي مي باشند.فرق سئو و مزاياي آن با ديگر روش ها به طور کلي به شکل زير است.

  1. سئو يک روش هدفمند براي سايت است ولي ساير روش هاي تبليغاتي هدفمند نيستند
  2. سئو يک روش ماندگار است ولي تمامي روش هاي تبليغاتي ديگر به محض اتمام تبليغات ديگر کسب و کار شما ديده نخواهد شد.
  3. هزينه ي انجام سئو نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي پايين است.از اين رو کسب و کار شما به آن نيازمند است.

تعرفه هاي سئو سايت در اصفهان چقدر است؟

خب در پاسخ به سوال بالا بايد بگوييم که اکثر وبسايت ها و شرکت هاي طراحي سايت و سئو نرخ مشخصي را براي سئو سايت در اصفهان در نظر نميگيرند چرا که هزينه سئو سايت نسبت به نوع وبسايت و کلمات کليدي که آن وبسايت مي خواهد در آن اول باشد متفاوت است چرا که اگر کلمات کليدي وبسايت شما جز کلمات کليدي سخت ياشد.بايد زياد روي آن وقت گذاشت و محتواهاي زيادي نيز مي خواهد وزمان زيادي نيز بايد براي آن صرف کرد اما اگر اينگونه نباشد ورقبا ، رقباي ضعيفي باشند و کلمات کليدي نيز  جز کلمات کليدي آسان باشد خب هزينه هم به طبع کمتر است.اکثر شرکت ها و نيز افراد هزينه برآورد شده براي سئو وبسايت را چهار ميليون تومان در ماه در نظر گرفته اند اما مجموعه پارسيان انديش به منظور رفاه حال مشتريان عزيز هزينه ها را مناسب در نظر گرفته است. فقط کافي است با ما تماس بگيريد تا تفاوت را به خوبي متوجه شويد.

خدمات سئو سايت شامل چه مواردي مي باشد؟

خدمات سئو سايت شامل موارد مختلف مي باشد يکي از اين موارد سئو فني سايت است. در زير به آن اشاره خواهد شد.

سئو فني سايت: قبل از هرکاري سئوکار وظيفه دارد که سئو فني سايت را بررسي کرده و سپس ايرادات وارده را به کارفرما بگويد و پس از تاييد کارفرما نسبت به درست کردن آن اقدام نمايد.اين کار را باتوجه به چک ليست فني انجام مي دهد. واگر مشکلات فني سايت برطرف نشود سئو کار ديگر موارد را انجام نميدهد و اولويت با اين مورد است.

توليد و مديريت کردن محتوا وسئو کردن محتوا توليد شده

بعد از اين که ايرادات سئو فني سايت بر طرف شدن سئوکار موظف است که نسبت به توليد محتواي سئو شده اقدام نمايد. . حتما بايد توليد محتواها با توجه به کلمات کليدي انجام شود و مرتبط با کلمات کليدي باشد.

فعاليت سايت در شبکه هاي اجتماعي

يکي از موارد بسيار مهمي که گوگل براي کاربران خودش در نظر ميگيرد  چاپ تراکت اصفهان  فعاليت در شبکه هاي اجتماعي است که اصطلاحا به آن سيگنال هاي شبکه هاي اجتماعي هم مي گويند.اين فعاليت ها باعث مي شود که وبسايت شما در رتبه هاي بالاتر گوگل قرار بگيرند. وهم به برندينگ شدن شما کمک مي کند تا وبسايت شما را بهتر بشناسند.

فعاليت وبسايت شما در دايرکتوري هاي خوب

اين مورد هم به برندينگ شدن وبسايت و نيز افزايش درآمد و فروش بيشتر شما کمک مي کند.اگر شما بتوانيد در مشاغل متشابه ونيز متفاوت با کارتان تبليغ کنيد و آنها براي شما تبليغ کنند مي توانيد رتبه وبسسايت خود را در موتورهاي جستجو افزايش دهيد.

 

 

برچسب ها: خدمات,سئو,کلاه,سیاه,چگونه,است؟,
[ سه شنبه 19 بهمن 1400 ] [ 16:47 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

برگزاري اردوي مشترک، خروجي نشست مسئولان ورزش ايران و عراق

برگزاري اردوي مشترک، خروجي نشست مسئولان ورزش ايران و عراق

نشست مشترک مسئولان ورزش ايران و روساي فدراسيون ها با هيئت عراقي برگزار شد و طرفين اعلام کردند که اردوي مشترک برگزار خواهند کرد.

 

به گزارش ايسنا، ديدار حميد سجادي وزير ورزش و جوانان، رضا صالحي اميري رئيس کميته ملي المپيک، محمد پولادگر و تني چند از روساي فدراسيون ها از جمله عليرضا دبير، عليرضا سهرابيان، مهرداد علي قارداشي، محمد عليپور، حسن طباطبايي، آرش ميراسماعيلي، هاشم صيامي هيئت عراق در آکادمي ملي المپيک برگزار شد.

 

در اين جلسه علي مرادي نيز حضور داشت و زماني که کيکاووس سعيدي از مرادي خواست تا صحبت کند، اظهار داشت که علي مرادي از فدراسيون وزنه برداري هيچ اشاره اي به رياست نکرده است.

 

منشي به عنوان نفر اول صحبت کرد و بلافاصله جلسه را ترک کرد.

 

* وزير قطب ورزش ايران است

 

رضا صالحي اميري با توجه به فشرده بودن برنامه و اينکه مسئولان عراقي امشب تهران را ترک خواهند کرد، به بيان چند جمله کوتاه و تشکر از مسئولان ورزشي عراق براي صرفه جويي در وقت بسنده کرد.

 

وي گفت: وزير ورزش ايران فردي فرهيخته و از چهره هاي سرشناس ورزش ايران است. مرکز ورزش ايران وزير ورزش است و کميته ملي المپيک، کميته پارالمپيک و 50 فدراسيون به او براي برافراشتن پرچم ايران کمک مي کنند.

 

رئيس کميته ملي المپيک در معارفه رئيس فدراسيون کشتي ايران يادآور شد: عليرضا دبير و تيم همراهش موفق شدند در المپيک توکيو بدرخشند. کشتي اعتبار ورزش ايران است.

 

* اردوي 10 روزه جودو ايران در کربلا

 

آرش ميراسماعيلي رئيس فدراسيون جودو گفت: من نيز به نمايندگي از رئيس فدراسيون جودو عراق که در اين جلسه حضور ندارد صحبت مي کنم. او سال ها دوست من بوده و تفاهم نامه خوبي بين دو فدراسيون منعقد شده است. اردوي مشترک بين دو کشور به صورت رايگان انجام مي شود. تيم جودوي بزرگسالان ايران تا 10 روز ديگر اردوي مشترکي در کربلا خواهد داشت. از سمير صادق حاضر، رئيس فدراسيون عراق، نايب رئيس جودوي آسيا، به خاطر حمايت از ما در تعليق بي رحمانه تشکر مي کنم. اميدوارم اتحاد خوبي بين دو کشور ايجاد شود.

 

https://git.isis.vanderbilt.edu/KiranBailey0

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:KiranBailey0

http://jobs.ict-edu.uk/user/kiranbailey0/

http://ict-edu.uk/user/kiranbailey0/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://daneshjoin.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=15fef76a-2b66-46bc-b991-a748e4476411

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=KiranBailey0

https://www.pubpub.org/user/kiran-bailey

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://daneshjoin.ir/

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:KiranBailey0

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://daneshjoin.ir/

http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=449879

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User:KiranBailey0

 

 

 

برچسب ها: برگزاری,اردوی,مشترک،,خروجی,نشست,مسئولان,ورزش,ایران,و,عراق,
[ دوشنبه 25 بهمن 1400 ] [ 21:07 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

5 مزاياي سئو براي مشاغل کوچک

5 مزاياي سئو براي مشاغل کوچک

 

سئو  مخفف Search Engine Optimization است، که فرآيند بهبود صفحه وب شما براي افزايش ديد طبيعي براي کلمات کليدي جستجوي خاص است. اين باعث بهبود کيفيت ترافيک وب سايت شما مي شود.

5 مزاياي سئو براي مشاغل کوچک

 

1. جستجوي ارگانيک را افزايش دهيد

 

از طريق جستجوي ارگانيک ترافيک بيشتري را به وب سايت شما مي آورد. هدف شما از رسيدن به صدر جستجوي گوگل ديگر فقط يک رويا نيست. اين باعث مي شود که نام تجاري شما بيشتر ديده شود و اعتماد مشتريان بالقوه ايجاد شود.

 

2. ايجاد اعتماد با مشتري

 

اعتماد مشتري به وب سايت هايي که در صفحه اول جستجوي گوگل قابل مشاهده هستند. داشتن يک وب سايت سريع و بهينه، تجربه مشتري را افزايش مي دهد که رضايت آنها را به دنبال دارد.

 

3. روي تجربه کاربري تمرکز کنيد.

 

از طريق جستجوي ارگانيک ترافيک بيشتري را به وب سايت شما مي آورد. هدف شما از رسيدن به صدر جستجوي گوگل ديگر فقط يک رويا نيست. اين باعث مي شود که نام تجاري شما بيشتر ديده شود و اعتماد مشتريان بالقوه ايجاد شود.

https://bit.ly/3s6KiqW

https://did.li/ipRw5

  http://gg.gg/10xww4

4. آگاهي از برند را افزايش دهيد.

 

وقتي مشتري آماده تصميم گيري براي خريد محصولات يا خدمات شما است، هدف شما اين است که در ذهن او باشيد. وقتي آنها براي محصولات و خدمات جستجو مي کنند، مطمئن مي شويد که شما را خواهند ديد و شما را مي شناسند.

 

5. ادامه بازگشت سرمايه.

 

هنگامي که به درستي اجرا شود، اين راه حل بازاريابي بلندمدت شما براي کسب و کار شما خواهد بود که بازگشت سرمايه (ROI) مستمري را فراهم مي کند.

بهينه سازي موتور جستجو يا به اختصار سئو يکي از مهمترين جنبه هاي بازاريابي آنلاين است. اين چيزي است که به وب سايت شما کمک مي کند رتبه بالاتري در صفحات نتايج موتورهاي جستجو (SERPs) داشته باشد، و هر چه رتبه وب سايت شما بالاتر باشد، احتمال اينکه مردم آن را پيدا کنند و بازديد کنند بيشتر است. و در حالي که سئو ممکن است يک کار دلهره آور به نظر برسد، آنقدرها هم که به نظر مي رسد سخت نيست – کارهاي ساده زيادي وجود دارد که مي توانيد براي بهبود مهارت هاي سئوي خود و تماشاي افزايش رتبه وب سايت خود انجام دهيد.

 

1. روي کاربر تمرکز کنيد

 

وقتي صحبت از سئو به ميان مي آيد، هميشه بايد کاربر را در نظر داشته باشيد. آنها به دنبال چه مي گردند؟ آنها در تلاش براي يافتن چه چيزي هستند؟ چه چيزي به آنها کمک مي کند تا آنچه را که به دنبال آن هستند سريعتر و آسان تر بيابند؟ اينها سوالاتي هستند که بايد در هنگام بهينه سازي وب سايت خود دائماً از خود بپرسيد. به عنوان پيشکسوتان سئو، ميزبانان پادکست سئو "نمايش سئو" بر اهميت تجربه کاربر در رابطه با سئو در يکي از قسمت هاي خود تاکيد مي کنند.

در اصل، شما نمي توانيد روي بهينه سازي وب سايت خود براي موتورهاي جستجو بدون بهينه سازي آن براي کاربران تمرکز کنيد. اين يکي از دلايلي است که چرا پر کردن کلمات کليدي - عمل جمع کردن هرچه بيشتر کلمات کليدي در محتواي شما - ديگر يک استراتژي سئو کارآمد نيست. نه تنها خواندن و درک مطالب شما را دشوار مي کند، بلکه براي موتورهاي جستجو نيز روشن مي کند که تمرکز شما بر ارائه يک تجربه کاربري خوب نيست. موتورهاي جستجو با ارائه بهترين نتايج ممکن به کاربران براي جستجوهايشان سود مي برند، بنابراين اگر استفاده از وب سايت دشوار باشد يا اطلاعاتي را که کاربر به دنبال آن است ارائه نکند، نمي توانند رتبه بالاتري را کسب کنند.

 

2. از رسانه هاي اجتماعي به نفع خود استفاده کنيد

 

رسانه‌هاي اجتماعي ابزار قدرتمندي هستند که مي‌توان از آن براي خيلي بيشتر از تبليغ وب‌سايت يا اشتراک‌گذاري به‌روزرساني‌ها استفاده کرد. همچنين يک راه عالي براي بهبود سئوي شما است. با اين حال، مهم است که پلتفرمي را انتخاب کنيد که احتمالاً جمعيت هدف شما قبلاً از آن استفاده مي کند. به عنوان مثال، اگر بزرگسالان جوان را هدف قرار مي دهيد، بايد بر روي پلتفرم هايي مانند TikTok يا Instagram تمرکز کنيد. در مرحله بعد، بايد اطمينان حاصل کنيد که محتواي شما مطابق با آنچه مردم از پلتفرم مورد نظر انتظار دارند، مطابقت دارد.

يک راه آسان براي انجام اين کار اين است که به سادگي بررسي کنيد که TikTok بيشترين بازديد را دارد يا بيشترين اشتراک گذاري پست فيس بوک چيست. سپس، مطمئن شويد که محتواي شما از کاليبر مشابهي برخوردار است. شما مجبور نيستيد محتواي آنها را تقليد کنيد، اما حداقل بايد از آنچه در آن پلتفرم ها محبوب است آگاه باشيد و مطمئن شويد که محتواي شما جالب و جذاب است. هنگامي که پلتفرم خود را انتخاب کرديد، چند کار وجود دارد که مي توانيد انجام دهيد تا مطمئن شويد که از آن به طور موثر براي سئو استفاده مي کنيد. ابتدا مطمئن شويد که وب سايت شما به حساب هاي رسانه هاي اجتماعي شما مرتبط است و دسته هاي رسانه هاي اجتماعي شما در جايي از وب سايت شما گنجانده شده است. اين به موتورهاي جستجو کمک مي کند تا بفهمند که شما در رسانه هاي اجتماعي فعال هستيد و وب سايت شما به آن پلتفرم ها متصل است. ثانياً، محتواي با کيفيت بالا را به طور مرتب ارسال کنيد و در صورت لزوم، پيوندهايي به وب سايت خود اضافه کنيد.

 

https://www.pubpub.org/user/tamanna-tuba-79

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:ToniPiper15

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://arabicseo.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://arabicseo.ir/

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://arabicseo.ir/

http://acva2010.cs.drexel.edu/forum/index.php?u=/user/profile/399093/

https://gitlab.bsc.es/ToniPiper1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/ToniPiper1

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/ToniPiper1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2734526-tamanna-tuba

 

 

 

برچسب ها: 5,مزایای,سئو,برای,مشاغل,کوچک,
[ سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 ] [ 15:59 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سئو را کجا ياد بگيريم

معرفي 10  سايت برتر آموزش سئو در ايران

سئو از جمله اصلي ترين و مهم ترين عملياتي است که جهت ارتقا عملکرد وب سايت ها صورت مي گيرد. با کمک سئو يا همان بهينه سازي يک وب سايت، مي توان تعداد بازديدکنندگان سايت را افزايش داده و در نتيجه سود بالايي براي صاحبان کسب و کار به وجود آورد. آشنايي با سئو اولين و اصلي ترين گامي است که براي سئو وب سايت خود مي بايست برداريد. به همين منظور در ادامه بهترين سايت هاي آموزش سئو فارسي را به شما معرفي خواهيم کرد.

سايت مدير وب

مدير وب از جمله وب سايت هاي آموزش سئو تکنيکال بوده و شامل چندين پکيج و دوره آموزشي بهينه سازي سئو مي شود. در اين وب سايت انواع مختلفي از مقالات مرتبط با دنياي سئو وجود داشته و توسط مهران منصوري فر تدريس مي شود. جهت آموزش و يادگيري سئو در مدير وب مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://modireweb.com/ شويد.

 

سايت نيوسئو

سايت نيوسئو فعاليت خود را در تير ماه سال 1993 آغاز کرد. مديريت اين سايت زير نظر امير قمصري بوده و به دليل تجارب جامع و کافي، اين سايت توانست تنها در مدت 5 ماه به رتبه يک آموزش سئو در گوگل دست پيدا کند. جهت آموزش و يادگيري سئو در نيوسئو مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.newseo.ir شويد.

فعاليت هاي تيم آموزشي سايت نيوسئو به شرح زير مي باشد:

  • بهينه سازي وب سايت ها براي موتورهاي جستجوگر
  • توليد محتواي نوين و سئو شده
  • بهينه سازي وب مسترتولز و تحليل آن
  • ساخت حرفه اي بک لينک
  • بازاريابي اينترنتي
  • توليد مقالات و کتاب هاي مرتبط با سئو
  • سايت برتر آموز
  • سايت برتر آموز يکي از جامع ترين سايت هاي آموزشي است که دوره ها و پکيج هاي آموزشي مختلفي در آن به فروش مي رود. اين سايت در حال حاضر داراي دوره هاي آموزش سئو، اينستاگرام، فتوشاپ، وردپرس، زبان آلماني، زبان انگليسي، زبان ترکي و ‌..‌. مي باشد. برتر آموز در حوزه آموزش سئو و سايت توانسته است کاربران زيادي را به خود جلب کند چرا که سعي شده است تا آموزش سئو به آسان ترين شکل ممکن به علاقه مندان ارائه گردد. جهت آموزش و يادگيري سئو در برتر آموز مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://bartaramouz.ir شويد.

 

 

سايت seoedu

سايت seoedu نيز از جمله سايت هايي است که در زمينه سئو و بهينه سازي وب سايت ها فعاليت مي کند.  مديريت اين سايت توسط محمدرضا دهقاني صورت مي گيرد و دوره هاي غير حضوري آموزش سئو، توليد محتوا، رپورتاژ آگهي، ساخت PBN، طراحي سايت، انتخاب کلمات کليدي و ... در اين سايت وجود دارد. جهت آموزش و يادگيري سئو در seoedu مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://seoedu.ir/ شويد.

سايت سئوکار

سايت سئوکار در ابتدا به عنوان يکي از وب سايت هاي تحقيقاتي در زمينه هاي کامپيوتري، فني و مهندسي فعاليت مي کرد و پس از گذر زمان به عنوان يکي از وب سايت هاي آموزشي بهينه سازي سئو وب سايت ها شناخته شد. سئوکار داراي چندين کارشناس سئو و برنامه نويس بوده و خدمات گوناگون سئو را انجام مي دهد. کاربران مي توانند در صورت نياز به بخش آموزش سئو اين وب سايت رجوع کرده و اطلاعات لازم را به صورت رايگان دريافت نمايند. جهت آموزش و يادگيري سئو در سئوکار مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://seokar.com/ شويد.

سايت وب وان

وب وان از ديگر سايت هاي آموزش سئو سايت مي باشد. اين سايت توسط بهنام شبرندي  تاسيس شده و با تاکيد بر استفاده از تکنولوژي هاي روز دنيا، خدمات با کيفيتي را همراه با پشتيباني آنلاين به کاربران ارائه مي دهد. از جمله فعاليت هاي اصلي اين سايت مي توان به آموزش و مشاوره سئو اشاره کرد. جهت آموزش و يادگيري سئو در وب وان مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://webone.co/  شويد.

سايت تهران لرن

تهران لرن از جمله سايت هاي موفقي و تازه تاسيسي است که حوزه سئو و بهينه سازي وب سايت ها فعاليت مي کند. اين وب سايت در سال ???? توسط فرشاد حاتمي کيا راه اندازي شده است و هم اکنون دوره هاي آموزشي نوين و با کيفيتي را ارائه مي دهد. از جمله دوره آموزشي اين وب سايت مي توان به دوره لينک سازي عملي اشاره کرد. جهت آموزش و يادگيري سئو در تهران لرن مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://tehranlearn.com/ شويد.

سايت وب سيما

وب سيما نيز از ديگر سايت هاي مرتبط در حوزه سئو سايت است. اين وب سايت توسط امين اسماعيلي راه اندازي شده و هم اکنون دوره هاي آموزشي گوناگوني در اين سايت ارائه مي شود. از جمله دوره هاي اين وب سايت مي توان به دوره تدوين استراتژي سئو، آموزش حرفه اي توليد محتوا، آموزش تکنيک هاي حرفه اي سئو، سئو تکنيکال و ... اشاره کرد. دوره آموزش اصلي اين وب سايت ?? ساعته بوده و داراي پشتيباني آنلاين و دائمي است. جهت آموزش و يادگيري سئو در وب سيما مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://websima.academy/ شويد.

سايت مدير سرور

وب سايت مدير سرور توسط پيمان محمدپور راه اندازي شده است. اين وب سايت قصد دارد تا به کاربران خود کمک کند تا بتوانند کسب و کار خود را به سادگي و در سريع ترين زنان ممکن راه اندازي کنند. دوره هاي آموزشي اين وب سايت شامل جديد ترين متد هاي ديجيتال و مارکتينگ مي باشد. جهت آموزش و يادگيري سئو در مدير سرور مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.modireserver.com/ شويد.

سايت نوين

سايت نوين از سال ???? به عنوان همکار رسمي گوگل مشغول به فعاليت بوده و تاکنون توانسته است در چندين جشنواره وب و موبايل برگزيده شده و به رتبه هاي خوبي دست پيدا کند. از جمله خدمات اصلي اين وب سايت مي توان به آموزش سئو، مشاوره برندينگ و بازاريابي ديجيتال، رپورتاژ خبري، طراحي فروشگاه اينترنتي، بهينه سازي تجربه کاربري، تبليغات خبري، بازاريابي شبکه هاي اجتماعي و ... اشاره کرد. کاربران مي توانند از مجموعه آموزش هاي سئو اين وب سايت به صورت رايگان استفاده نمايند. جهت آموزش و يادگيري سئو در نوين مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.novin.com/ شويد.

 

برچسب ها: ,سئو,را,کجا,یاد,بگیریم,,
[ سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 ] [ 18:23 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

6 دليل منطقي براي برون سپاري سئو

6 دليل منطقي براي برون سپاري سئو

اگرچه برندها مي توانند با استفاده از سئو داخلي موفق باشند، اما مزاياي متعددي براي برون سپاري سئو وجود دارد.

هدف شما اين است که بهترين راه براي پيشبرد سئو را پيدا کنيد و سودآوري آن براي شرکت يا سازمان شما باشد.

گزينه هاي شما:

سئوي خود را برون سپاري کنيد.

سئوي خود را در خانه نگه داريد.

پاسخ براي همه يکسان نيست. و انتخاب امروز شما ممکن است يک سال ديگر يکسان نباشد.

در اينجا شش دليل منطقي است که سئو را برون سپاري کنيد.

1. رفع مسئوليت

بسته به اندازه و ترکيب تيم شما، ممکن است تعداد زيادي از افراد بازاريابي، فني و/يا محتوايي داشته باشيد که کلاه هاي زيادي بر سر دارند يا مسئوليت هاي متعددي دارند.

اصول سئو به عملکردهايي نياز دارد که فراتر از جنبه هاي اصلي تحقيق، استراتژي ها و اجراي تاکتيک ها باشد. اين شامل محتوا، IT، UX و توانايي پيمايش در هر گونه عملکرد قانوني يا انطباق است.

برون سپاري سئو اغلب يک مسئوليت (يا چندگانه) را از کارکنان بازاريابي حذف مي کند، و به آنها اجازه مي دهد تا بيشتر از اينکه يک متخصص شوند و در يک کانال خاص عميق شوند، از تلاش خود عقب نشيني کنند.

2. ايجاد پاسخگويي

عميق تر از فکر کردن به مسئوليت هاي روزمره، فکر کردن به مسئوليت هاست.

زماني که فردي کلاه زيادي بر سر دارد (از جمله کلاه سئو)، تمرکز بر روي کار مورد نياز و پاسخگويي کامل براي پيشرفت و عملکرد دشوار است.

سئو زمان مي برد. با اين حال، براي دستيابي به مزاياي بلند مدت، به اجراي تاکتيکي زيادي در کوتاه مدت نياز دارد. بايد در قبال کار مسئوليت پذير باشد.

يعني توانايي تجهيز طرف مسئول به بودجه، منابع، ابزار و نيازهاي مجاور (محتوا، فناوري اطلاعات و غيره) براي انجام درست کار. به علاوه، بايد انتظاري از يک استراتژي، شاخص هاي کليدي عملکرد و زمان براي چگونگي وقوع و اندازه گيري آن وجود داشته باشد.

يک منبع پاره وقت، يا منبعي که همه منابع و تخصص مورد نياز را ندارد، نمي تواند به طور منصفانه براي عملکرد و کيفيت تلاش پاسخگو باشد.

3. اعتدال داشتن

من در طول سال‌ها حتي در سمت نمايندگي چيزها ياد گرفته‌ام که داشتن يک نفر در وسط به‌عنوان ناظم به چه معناست.

داشتن يک شخص ثالث، يا شخصي که در امور روزمره سازمان تعبيه نشده است، مي تواند يک مزيت بزرگ باشد.

آن شخص يا گروه مي‌تواند چيزهايي را ببيند که در هنگام سر و کار داشتن با ساير فعاليت‌هاي بازاريابي، عمليات، فعاليت‌هاي فروش يا خدمات مشتري از قلم مي‌افتند.

درست مانند اينکه نويسنده اي که نسخه خود را تصحيح مي کند ايده آل نيست، بازارياب هايي که کار خود را بدون ديدگاه بيروني انجام مي دهند، مي توانند زمان سختي داشته باشند.

4. ايجاد ثبات

سازگاري مي تواند يک مسئله براي تمرکز سئو داخلي باشد. مگر اينکه بخشي از يک تيم اختصاصي SEO باشد، هميشه به احتمال زياد يک علاقه رقابتي وجود دارد.

اخراج خدمات مشتري، يا نياز به کار با سرنخ ها، اغلب مي تواند بر سئو و عناصر يک برنامه اولويت داشته باشد که امروز تأثير فوري نخواهد داشت.

تلاش ها و تعهدات متناقض به استراتژي کلي سئو در صورت عدم انجام مداوم و اولويت بندي آسيب مي بيند.

5. براي آوردن تخصص

توانايي به روز ماندن و متخصص بودن در سطح مورد نياز براي ايجاد، حفظ و تطبيق يک استراتژي سئو مي تواند در داخل انجام شود.

الگوريتم ها و نتايج جستجو دائما در حال تغيير هستند. رقبا همه جا هستند و سيل اطلاعات (دقيق يا نادرست) وجود دارد.

حتي درخشان‌ترين سئوي داخلي نيز بايد بتواند در جامعه سئو فعال بماند تا دقيق بماند. فراتر از استراتژي و اجراي تاکتيکي، هميشه يک مشکل جديد براي حل يا چيزي براي عيب يابي وجود دارد.

براي يک سازمان پيچيده يا وب سايت بزرگ، سئوي حرفه اي بودن چالش برانگيز است. براي برندها و مشاغل کوچکتر، استخدام يک نفر، چه رسد به چند نفر، فقط براي سئو سخت است.

6. براي بهبود ROI

سئو سايت تضميني  ممکن است چه تلاش در داخل يا با يک شريک انجام شود. با اين حال، زماني که «کلاه»، مسئوليت‌پذيري و تخصص مي‌تواند مشکل باشد، هميشه آسان‌ترين کار نيست.

اگر سئو کار مي کنيد، روي افراد، فناوري، محتوا و اندازه گيري سرمايه گذاري مي کنيد. شما مي خواهيد بدانيد که بازده آن سرمايه را دريافت مي کنيد.

برخي از تيم‌ها و سازمان‌ها به خوبي براي يک تيم داخلي تنظيم شده‌اند که مي‌تواند با همه ذينفعان براي پيشبرد کارها از نزديک همکاري کند.

اگر يک تيم داخلي داريد يا قصد سرمايه گذاري در آن را داريد، حتما اين دلايل برون سپاري را در ذهن داشته باشيد تا مانعي براي رسيدن به اهدافتان نشوند.

 

 

برچسب ها: 6,دلیل,منطقی,برای,برون,سپاری,سئو,
[ يکشنبه 16 مرداد 1401 ] [ 19:07 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد