راهکار گوگل برای پرداخت درآمد به کاربران فروشگاه گوگل پلی

راهکار گوگل برای پرداخت درآمد به کاربران فروشگاه گوگل پلی

  • راهکار گوگل برای پرداخت درآمد به کاربران فروشگاه گوگل پلی
    گوگل قصد دارد با راه‌اندازی یک برنامه وفاداری در گوگل پلی، درآمدهای کاربران این فروشگاه اینترنتی را افزایش دهد.
     
    این برنامه وفاداری Play Points نام دارد و در آن از سیستم امتیازدهی استفاده می‌شود.
     
    در این شیوه، کاربران پس از ثبت نام در برنامه مزبور، می‌توانند بر اساس خریدهای خود امتیاز جمع‌آوری کنند.
     
    به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت PhoneArena، این سیستم برای خرید فایل‌های فیلم، موسیقی، کتاب و اپلیکیشن‌های آندرویدی کاربرد دارد و امتیازها در پنج سطح مختلف شامل برنزی، نقره‌ای، طلایی، پلاتینیومی و الماسی که هر یک دارای ارزش و مفهوم خاصی است، به کاربران تعلق می‌گیرد.
     
    برنامه وفاداری نوعی سیاست رفتار با مشتری است که در آن تلاش می‌شود تعداد دفعات یا حجم خرید مشتریان افزایش یابد و در مقابل، امتیازاتی همچون دریافت هدیه و تخفیف به آنها اعطا گردد.  
     
    بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که افراد با پرداخت هر 100 ین چین (تقریباً 0.9 دلار) می‌توانند یک امتیاز گوگل پلی دریافت کنند.
     

    سازوکار این برنامه با ابهامات زیادی روبروست و ما هنوز اطلاعات کاملی در مورد آن در اختیار نداریم.
     
    مثلاً مشخص نیست که امتیازاتی که کاربران جمع می‌کنند، چه منافعی برای آنها به دنبال دارد. یا نحوه دقیق ارتقاء سطح کاربران معلوم نیست.
     
    آن چه که مسلم است این است که گوگل با راه‌اندازی این برنامه، به دنبال افزایش درآمدهای خود از ناحیه فروشگاه اینترنتی‌اش است.
     
    30 درصد پرداخت‌های این فروشگاه آنلاین به جیب گوگل می‌رود و با سیستم امتیازدهی جدید، کاربران به خرید بیشتر ترغیب می‌شود و این به نوبه خود، افزایش درآمدهای گوگل از Google Play را به دنبال خواهد داشت.
     

 

برچسب ها: راهکار,گوگل,برای,پرداخت,درآمد,به,کاربران,فروشگاه,گوگل,پلی,
[ دوشنبه 26 شهريور 1397 ] [ 8:13 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه کیک و شیرینی ریسه

 فروشگاه ريسه فروش اينترنتي کيک و شيريني

فروش اينترنتي کيک و شيريني از قنادي هاي برند تهران و انجام تمامي خدمات جشن شما عزيزان 
(تحويل درب منزل)
(پشتيباني 24 ساعته )
(تحويل در کمتر از 60 دقيقه )
(پرداخت وجه بعد از رضايت مشتري )
تضمين کيفيت تمامي محصولات ، بدون هزينه اضافي 
www.rise724.ir

 

برچسب ها: فروشگاه,کیک,و,شیرینی,ریسه,کیک و شیرینی ,
[ جمعه 11 آبان 1397 ] [ 21:58 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه کیک و شیرینی

 فروشگاه ريسه فروش اينترنتي کيک و شيريني

فروش اينترنتي کيک و شيريني از قنادي هاي برند تهران و انجام تمامي خدمات جشن شما عزيزان 
(تحويل درب منزل)
(پشتيباني 24 ساعته )
(تحويل در کمتر از 60 دقيقه )
(پرداخت وجه بعد از رضايت مشتري )
تضمين کيفيت تمامي محصولات ، بدون هزينه اضافي 
www.rise724.ir

 

برچسب ها: فروشگاه,کیک,و,شیرینی,کیک و شیرینی ,
[ جمعه 11 آبان 1397 ] [ 22:15 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه اینترنتی ریسه

 فروشگاه ريسه فروش اينترنتي کيک و شيريني

فروش اينترنتي کيک و شيريني از قنادي هاي برند تهران و انجام تمامي خدمات جشن شما عزيزان 
(تحويل درب منزل)
(پشتيباني 24 ساعته )
(تحويل در کمتر از 60 دقيقه )
(پرداخت وجه بعد از رضايت مشتري )
تضمين کيفيت تمامي محصولات ، بدون هزينه اضافي 
www.rise724.ir

 

برچسب ها: فروشگاه,اینترنتی,,ریسه,,
[ جمعه 11 آبان 1397 ] [ 22:40 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سوپرمارکت اینترنتی اکالا

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: سوپرمارکت,اینترنتی,اکالا,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:13 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سوپرمارکت های آنلاین

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

برچسب ها: سوپرمارکت,های,آنلاین,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش ,
[ شنبه 3 آذر 1397 ] [ 19:32 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه اینترنتی شیک فام

فروشگاه اینترنتی شیک فام

امروزه با گسترش اینترنت، فروشگاه های مجازی زیادی در بستر مجازی در زمینه فروش کالا و معرفی خدمات فعالیت می کنند که فرآیند خرید را برای مشتریان عزیز بسیار آسان کرده اند ولی متاسفانه بسیاری از افراد سودجو با تاسیس فروشگاه های مجازی نامعتبر و فروش محصولاتی نامرغوب و تقلبی به دنبال سر کیسه کردن جیب مردم هستند بنابراین اگر شما به خرید اینترنتی علاقمند هستید اولین نکته انتخاب و خرید از یک فروشگاه آنلاین معتبر است.

دانلود فایل 1.jpg

فروشگاه اینترنتی شیک فام یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین می باشد که فعالیت خود را در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم شخصی برقی، محصولات آقایان، لوازم آرایشگاهی و ... از سال 1384 آغاز کرده است. شیک فام علاوه بر ارائه محصولاتی اصل و سهولت بخشیدن به فرآیند خرید و ارسال محصولات در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف ایران مزایای بی شماری را برای مشتریان به همراه دارد که در ادامه این مزایا را بیان می کنیم.

درباره شیک فام

 

دانلود فایل 2.jpg

  • حق انتخاب بیشتر

در فروشگاه اینترنتی شیک فام به صورت کاملا هوشمندانه محصولات براساس نوع کاربرد در دسته های گوناگون قرار داده شده اند و شما به سرعت می توانید به محصول موردنظرتان دسترسی پیدا کنید، هم چنین تنوع محصول به قدری بالا است که شما حق انتخاب بیشتری براساس سلیقه، نوع نیاز و توان مالی خود خواهید داشت.

  • به روز و اصل بودن محصولات

هر روزه شاهد ورود محصولات جدید لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، انواع عطر و ادکلن و ... در بازار هستیم، آیا شما هم فردی به روز بوده و دوست دارید با متد روز پیش بروید؟ شیک فام محصولاتی کاملا جدید از برندهای معتبر داخلی و خارجی را جمع آوری و در ویترین فروش خود قرار داده است.

  • مقایسه و بررسی کالاها در کوتاه ترین زمان

با ورود به دسته مورد نظرتان برای مثال عطر زنانه، به سرعت انواع مدل های عطر و ادکلن زنانه از برندهای گوناگون برای شما نمایش داده می شود که در زیر هر یک از محصولات قیمت روز درج شده است از این رو با یک نگاه کلی به سرعت می توانید محصولات را از لحاظ قیمت و ظاهر مقایسه و بررسی کنید و به سرعت محصول مورد نظرتان را بیابید. در شیک فام جهت یافتن محصولی خاص و جستجویی دقیق تر، فیلترهای گوناگونی نظیر برند، قیمت و ... در قسمت راست صفحه محصولات قرار داده شده است.

  • تضمین مناسب ترین قیمت

تمامی قیمت های فروشگاه شیک فام براساس نوسات بازار درج شده است و هم چنین ما تضمین می کنیم که این قیمت ها بهترین و مناسب ترین قیمت ها می باشند.

  • دستری سریع به اطلاعات کامل محصولات

یک خرید مناسب، خریدی است که براساس نیازها و خواسته هایتان صورت بگیرید از این رو شیک فام با توجه به این موضوع اطلاعات جامع و کاملی از هر یک از محصولات را برای شما عزیزان ارائه می دهد برای دسترسی به این مزیت فروشگاه اینترنتی شیک فام کافی ست بر روی تصویر محصول و یا دکمه جزئیات بیشتر درج شده در زیر محصول کلیک کنید تا به صفحه معرفی محصول منتقل شوید.

  • ضمانت اصالت کالا

تمامی محصولات موجود در شیک فام از اصالت کالا و گارانتی برخوردار هستند و از این رو خیالتان از اصل بودنشان راحت باشد و هم چنین کلیه استانداردها و مجوزهای لازم برای فروش را دارا می باشند.

  • روش های مختلف پرداخت

در فروشگاه اینترنتی شیک فام جهت سهولت بخشیدن به امر خرید اینترنتی تمامی راه ها و روش های پرداخت برای مشتریان عزیز ارائه شده است که شامل  پرداخت آنلاین، کارت به کارت،  واریز به‌حساب بانکی و پرداخت در محل می شود.

  • عودت و بازگشت کالا

رضایتمندی مشتریان و ارائه کالاهای با کیفیت و اصل از هدف های اصلی شیک فام است. از این رو در صورت مشاهده ایراد و یا اشکال فنی پس از تحویل گرفتن کالای مورد نظرتان امکان عودت و بازگشت کالا برای مشتریان عزیز وجود دارد.

دانلود فایل 3.jpg

شیک فامر راز زیبایی تو

 

برچسب ها: فروشگاه,اینترنتی,شیک,فام,فروشگاه اینترنتی شیک فام,
[ چهارشنبه 23 مرداد 1398 ] [ 18:08 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سايت فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الکترونيکي

از علم خود کسب درآمد کنيد

احتمالا شما هم در کامپيوترتان يک سري فايل هاي ارزشمند مثل کتاب الکترونيکي، جزوات درسي، تحقيقات دانشگاهي، نمونه سوال، قالب سايت، ويدئو و حتي موسيقي هاي خاص و … داشته باشيد که براي خيلي ها جذاب يا مورد نياز باشد. يا به طور مثال پروژه درسي که در دانشگاه شديدا به آنها نياز داشتيد و آن را توليد کرديد الان براي شما بلااستفاده شده ولي ممکن است براي هزاران دانشجويي که هم اکنون ترم اول هستند مورد نياز باشد و براحتي حاضر باشند براي تهيه آن به شما پول بپردازند.

روش هاي فروش

سايت  فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الکترونيکي داراي مجوز نماد اعتماد الکترونيکي و نماد ساماندهي رسانه هاي ديجيتال (لوگوي طلايي) با هدف کمک به ارتقا سطح علمي کشور و همچنين ايجاد محلي براي کسب درآمد براي محققين و پژوهشگران کشور راه اندازي شده است

 بدين صورت که دانشجويان و يا پژوهشگران مي توانند با عضويت در سايت نتايج تجربيات ، تحقيقات و پژوهشهاي خود را در اختيار ديگران قرار دهند و همچنين ديگر دانشجويان و علاقمندان مي توانند با پرداخت هزينه از تجربه اي عزيزان استفاده نمايند.

در اين سايت هيچگونه پروژه اي براساس تعريف مشتري انجام نمي پذيرد و تمام پروژه ها، کتاب ها، ترجمه ها و ديگر مطالب آموزشي پروژه هايي هستند که از قبل انجام گرفته اند و در اختيار عموم با قيمتي ثابت قرار گرفته اند.

از تمام عزيزان دعوت مي شود در صورتي که پروژه و يا مطلب آموزشي دارند که مي دانند براي ديگران ممکن است مفيد باشند با عضويت در سايت آن را در اختيار ديگران قرار دهند.

فايلهاي قابل فروش:

1-کتابهاي الکترونيک

2-انواع نمونه سوال

3-انواع نرم افزار موبايل و کامپيوتر

4-قالب و ماژول

5-اسکريپت

6-فايل و کتابهاي صوتي

7-پروژه هاي آماده

8-طرح هاي لايه باز فوتوشاپ

9-جزوات درسي

و . . .

بازاريابي براي فروش

در صورتي که شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود در سامانه بازاريابي فروش ثبت نام و نسبت به ايجاد کد بازاريابي فروش اقدام نماييد تا بتوانيد با استفاده از سيستم همکاري در فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر کاربران کسب درآمد نماييد. همچنين در صورتي که داراي کانال تلگرامي ، صفحه اينستاگرام ، وبلاگ و يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قرار دادن کدهاي بازاريابي خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، به درآمد بالايي برسيد. حداقل مبلغ پورسانت براي فايل هاي موجود در سيستم پنج درصد ميباشد.

http://enproject.ir

 

برچسب ها: سایت,,فروشگاه,پروژه,به,عنوان,اولین,سایت,فروش,فایل,های,الکترونیکی,,
[ جمعه 8 فروردين 1399 ] [ 12:21 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

امنيت فروشگاه آنلاين اينترنتي

فروشگاه  آنلاين اينترنتي به وب سايتي گفته مي شود که تعدادي کالا يا خدمات از هر نوعي را در ويترين خود عرضه مي کند. مشتريان براي استفاده از آن خدمات يا کالا ها مي توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتي هزينه خدمات يا کالا را به صورت آنلاين پرداخت نمايند .

تعريف فروشگاه آنلاين 

براي دريافت سفارش از مشتري معمولا سيستمي به نام سبد مجازي خريد وجود دارد که مي توان سفارشات را در آن ثبت نمود . سايت هاي پيشرفته حتي سبد خريد مشتري خود را تا مراجعه بعدي به سايت محفوظ نگه مي دارند.

بنابراين مشتري در طي چند روز مي تواند يک سبد خريد را تکميل نمايد و سپس هزينه ي آن را پرداخت کرده و خدمات و کالاي خود را دريافت نمايد . ارائه خدمات در فروشگاه هاي اينترنتي مي تواند به صورت فيزيکي يا غير حضوري ( مجازي ) باشند . از خدمات فيزيکي مي توان خريد کتاب، مايحتاج زندگي، موبايل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات مجازي مي توان به فروش فيلم، موسيقي و . . .  اشاره نمود.مهمترين مزيت فروشگاه هاي اينترنتي در دسترس بودن آنهاست؛ خريدار در هر مکان و موقعيتي فقط با دسترسي به اينترنت مي تواند خريد خود را انجام دهد . اين روش يک نوع تغيير مدل در شيوه ي تجارت محسوب مي شود؛ و براي فروشنده و مشتري سودمند مي باشد . اما شروع اين تجارت هم نياز به يک سري عوامل دارد که عدم رعايت آنها مي تواند ضررهايي را در پي داشته باشد.

 

در ذيل به برخي از اين عوامل و نکات اشاره مي شود:

 

 

 

?     يک فروشگاه آنلاين اينترنتي از نظر سرمايه گذاري و مديريت، هيچ فرقي با يک فروشگاه فيزيکي ندارد. همان طور که شما براي راه اندازي يک مغازه در يک مرکز خريد بايد هزينه صرف کنيد اگر براي طراحي سايت خود هزينه ي کافي انجام ندهيد، هيچ سودي عايد شما نخواهد شد.

 

 

?       امنيت فروشگاه اينترنتي بسيار حائز اهميت است.

 

 

 

      همان طور که افراد به فکر امنيت مغازه ي خود هستند، بايد خيلي بيشتر امنيت فروشگاه اينترنتي را

 

 

 

  در نظر بگيرند؛ زيرا سارقان اينترنتي خيلي ماهرتر از سارقان فيزيکي عمل مي کنند.

 

?        فروشگاه  آنلاين اينترنتي هم نياز به تبليغات کارآمد دارد .

 

 

 

همان گونه که افراد براي رونق مشاغل خود از تبليغات استفاده مي نمايند؛ يک فروشگاه اينترنتي هم براي اينکه مطرح شود بايد در وهله اول فروشگاه خود را در بين مردم مطرح کند و لازمه ي اين کار انجام تبليغات گسترده است .

با وجود اين که اينترنت يک رسانه جديد محسوب مي شود؛ ولي قوانين اصلي کسب و کار به قوت خود باقي و در اين رسانه نيز کاربرد دارد .  

 

برچسب ها: امنیت,فروشگاه,آنلاین,اینترنتی,,
[ پنجشنبه 29 خرداد 1399 ] [ 12:33 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد