مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

برچسب ها: مزایای,ارسال,آگهی,اینترنتی,در,مقابل,تبلیغات,سنتی,,
[ چهارشنبه 22 آبان 1398 ] [ 16:28 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

برچسب ها: مزایای,ارسال,آگهی,اینترنتی,در,مقابل,تبلیغات,سنتی,,
[ چهارشنبه 22 آبان 1398 ] [ 18:32 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

طرفداران همکاري فروش همکاري فروش - مزاياي همکاري در فروش

آيا مي توانيد از طريق بازاريابي ( همکاري در فروش ) وابسته درآمد کسب کنيد؟ پاسخ کوتاه به اين سوال بله است. شرکت هاي فروش مي توانند سود خوبي کسب کنند و شما حتي مي توانيد به اندازه کسي که تمام وقت کار مي کند از خانه خود درآمد کسب کنيد. بخاطر داشته باشيد که موفقيت با دستيابي به آنچه انتخاب مي کنيد حاصل نمي شود بلکه با انجام کارهايي که بايد انجام شود به طور صحيح و مداوم انجام مي شود. اين پست را بخوانيد تا ببينيد همکاري فروش چيست و چگونه مي تواند براي شما سودمند باشد. مفهوم اصلي همکاري تجاري هر فعاليتي است که فروش محصول يا خدمات را تسهيل مي کند. اين کار اغلب توسط افرادي انجام مي شود که خود توليد کننده يا صاحب محصول نباشند. تعهد شخصي که قصد کمک به فروش را دارد؛ معرفي محصول کارکردها و برنامه هاي آن براي ايجاد انگيزه در مشتريان براي خريد يک محصول يا خدمات است. روش هاي بسياري براي کار با فروش وجود دارد ، اما بهترين و سودآورترين استفاده از اينترنت است. شما به عنوان يک تبليغ کننده ، شما محصول را به روش هاي صحيح تبليغ مي کنيد و براي هر فروشي که انجام مي دهيد ، کميسيون يا درصدي از فروش دريافت مي کنيد. همکاري در فروش يک تجارت خانگي ايده آل است ، زيرا براي شروع نياز به پول زيادي ندارد و نيازي به توليد ، ذخيره و تحويل کالا يا خدمات به ديگران ندارد. در حقيقت ، براي اتصال مشتريان و مصرف کنندگان جديد به مشاغل مختلف ، مبلغي دريافت مي کنيد.

واقعيت همکاري در فروش چيست؟ همکاري فروش - همکاري تجاري چيست؟

مانند بسياري از مشاغل مستقر در خانه ، مشکل همکاري در فروش اين است که کنفرانس ها و سخنراني هاي مربوط به برنامه هاي ثروت به شما مي گويند که مي توانيد در مدت زمان کمي با حداقل تلاش درآمد کسب کنيد. برخي از برنامه هاي وابسته به شما مي گويند که فقط با 3 کليک مي توانيد صدها هزار دلار در ماه درآمد کسب کنيد. برخي همچنين مي گويند که مي توانيد سايت خود را تنظيم کرده و سپس آن را رها کنيد تا حساب بانکي خود را دوباره پر کنيد. واقعيت همکاري در فروش مانند بسياري از کارهاي خانگي ديگر است ، تعداد معدودي از افراد وجود دارد که مي توانند از اين طريق درآمد خوبي کسب کنند ، افرادي هستند که به اندازه کافي موفق هستند تا به اهداف خود برسند و تعداد زيادي هم هستند که پول کمي کسب مي کنند. در نتيجه ، سوال اصلي اين نيست که آيا شريک فروش واقعاً سود خوبي کسب مي کند ، بلکه آيا شما مي توانيد موفق شويد يا خير. اين بستگي به شما دارد ، اما در اينجا نکاتي وجود دارد که مي تواند به شما کمک کند.

طرفداران همکاري فروش همکاري فروش - مزاياي همکاري در فروش

همانطور که قبلاً نيز اشاره شد ، جنبه هاي مثبت زيادي در همکاري در فروش وجود دارد که آن را به يک انتخاب تجاري عالي تبديل مي کند. آنها شامل موارد زير هستند: قيمت شروع پايين: به اکثر برنامه هاي وابسته رايگان بپيونديد. در نتيجه ، هزينه هاي شما معمولاً مربوط به روشهاي بازاريابي است که شما استفاده مي کنيد. توليد محصول يا خدمات ضروري نيست. نيازي به ذخيره و حمل و نقل محصولات نيست. شما مي توانيد در هر زمان و هر کجا که دسترسي به اينترنت داشته باشيد کار کنيد. بسته به نحوه فروش برنامه وابسته خود ، ممکن است درآمد منفعل داشته باشيد. مي توان آن را به يک مشاغل خانگي در حال انجام و يا يک جريان درآمد اضافي اضافه کرد. اين ايده آل براي وبلاگ نويسان ، مربيان ، کارآفرينان اطلاعات و هرکسي است که داراي وب سايت باشد.

مخالفان همکاري در فروش همکاري فروش - مضرات همکاري در فروش

کسب درآمد از همکاري در فروش داراي چالش هايي است که عبارتند از: ايجاد ترافيک (بازديد کنندگان سايت) ، که منجر به درآمد مي شود ، مدت زمان زيادي طول مي کشد. همکاري شما مي تواند به سرقت برود. به اين ترتيب ، شما براي مراجعه به افرادي که مي کنيد اعتبار نمي گيريد. نقاب زدن URL مي تواند به جلوگيري از اين امر کمک کند. همکاري ضعيف مي تواند به اعتبار شما آسيب برساند. براي جلوگيري از اين اتفاق ، بايد مراقب باشيد و مشاغل با کيفيتي را براي همکاري با آنها انتخاب کنيد. شما هيچ کنترلي بر کيفيت محصول ، خدمات يا نحوه انجام کار خود نداريد. برخي از شرکت ها به شما مبلغي پرداخت نمي کنند. البته روش هايي وجود دارد که مي توانيد برنامه هاي همکاري مناسب فروش را انتخاب کنيد. وقتي چيزي غير عادي پيش آمد ، آنها بايد درباره موقعيتشان تجديد نظر کنند. شما مي توانيد مطمئن باشيد که بسياري از افراد اين برنامه را تبليغ مي کنند. مشتريان متعلق به معامله گران است. آمار به شما مي گويد که چند محصول را فروخته است ، اما در بيشتر موارد شما تصوري نداريد که چه کسي آن را فروخته است. در نتيجه فروش مجدد بازاريابي دشوار خواهد بود.

چگونه در همکاري در فروش موفق باشيم همکاري در فروش - چگونه در همکاري در فروش موفق شويم

همکاري در فروش دشوار نيست ، اما براي دستيابي به درآمد قابل توجهي نياز به دانش ، برنامه ريزي و تلاش هاي هماهنگ دارد. در اينجا مواردي وجود دارد که مي توانيد براي اطمينان از همکاري موفقيت آميز در فروش خود انجام دهيد. با يادگيري در مورد همکاري در فروش و مراحلي که براي موفقيت لازم است انجام دهيد. فقط در فروش کالاها و خدمات با کيفيت همکاري مي کند. در حقيقت ، بهتر است ابتدا آنها را خريداري کنيد تا بتوانيد کيفيت آنها را بررسي کنيد. در مورد محصول يا خدمتي که تبليغ مي کنيد قضاوت خواهيد شد. در نتيجه ، شما بايد نه تنها بر درآمدزايي ، بلکه بر کيفيت نيز تمرکز کنيد. برنامه اي را که در حال کار بر روي آن هستيد تحقيق کنيد تا دريابيد که چه موقع و چگونه پرداخت مي شويد. همچنين به دنبال مسائل مهم مالي باشيد که به شما کمک مي کند تا برنامه خوب باشد. براي فروش مواردي که مربوط به موقعيت شما يا محتواي شما در وب سايت يا وبلاگ شما باشد همکاري کنيد. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد اسکيت بورد مي نويسيد ، به اشتراک گذاشتن پيوندهاي مربوط به موتور سيکلت يا کيف هاي جديد ممکن است مناسب نباشد. تبليغات خود را ترکيب و متناسب کنيد تا با لينک هاي متعدد بازديد کننده خود را آزار ندهيد. پيوندهاي همکاري که با تصوير همراه هستند ، بهترين نرخ کليک را دارند. هميشه اتصالات خود را با فروش بازديد کننده روشن کنيد. احتمالاً بيشتر بازديد کنندگان درک خواهند کرد که تبليغات تصوير درآمد براي شما ايجاد مي کند ، اما اگر در مورد يک محصول بنويسيد و آن را به ديگران توصيه کنيد ، براي خوانندگان خود پيامي ارسال مي کنيد که از آنچه ارسال مي کنيد ، درآمد کسب مي کنيد. اين امر باعث مي شود که شما با خوانندگان خود شفاف و صادق باشيد. بازار ، بازار ، بازار. براي لذت بردن از مزاياي بازاريابي وابسته و جذب افراد به وب سايت و وبلاگ خود ، فقط روي SEO و رسانه هاي اجتماعي تمرکز نکنيد. دريابيد که بازار هدف شما چيست ، جايي که مي توانيد آنها را پيدا کنيد و چگونه مي توانيد آنها را به سايت خود جذب کنيد. ليستي از ايميل هاي مردم تهيه کنيد. موفق ترين افراد در اين نوع فروش از ايميل استفاده مي کنند. اين مسئله را ناديده نگيريد ، بازاريابي الکترونيکي مي تواند سود شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. استفاده از يک صفحه اصلي و سيستم قيف را براي بازاريابي مشاغل خود در نظر بگيريد. با يک پيشنهاد قانع کننده ، مشتريان بالقوه را به ليست ايميل خود جذب کنيد. به اين ترتيب مي توانيد صفحه اي از محصولاتي را که مي فروشيد براي آنها ارسال کنيد. در سيستم نامه الکترونيکي خود مي توانيد پيشنهادات رايگان و فروش بيشتري ارائه دهيد. موفقيت برنامه بازاريابي وابسته خود را مرور کنيد. به خصوص اگر چندين برنامه داشته باشيد يا از ديگر انواع تبليغات مانند Google AdSense براي درآمدزايي استفاده کنيد. بعضي اوقات تبليغات بيش از حد مي تواند باعث شود وب سايت شما سطحي به نظر برسد و خوانندگان را تحريک کند. در نتيجه باعث کاهش کارايي شما مي شود. قبل از شروع فروش سهام اينترنتي ، مواردي را ياد بگيريد که به شما در موفقيت در بازاريابي کمک مي کند. مهمتر از همه ، اگر مي خواهيد همکاري فروش را به عنوان يک تجارت ادامه دهيد يا همکاري فروش را به تجارت فعلي خود اضافه کنيد ، بدانيد که سريع و خودکار نيست و بدون تلاش کافي کار نخواهد کرد. مانند همه مشاغل خانگي ، شما به يک برنامه روزانه براي درآمدزايي آنلاين نياز داريد. به طور کلي ، شانس شما براي درآمدزايي از برنامه هاي بازاريابي وابسته از ساير مشاغل آنلاين اينترنتي بيشتر يا کمتر نيست. موفقيت شما بستگي به اين دارد که چقدر مي توانيد برنامه بازاريابي وابسته خود را عملي کنيد.

 

برچسب ها: طرفداران,همکاری,فروش,همکاری,فروش,-,مزایای,همکاری,در,فروش,
[ چهارشنبه 15 مرداد 1399 ] [ 23:06 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مزاياي درب‌هاي آکاردئوني

درب آکاردئوني و حفاظ پنجره وحفاظ ديوار   

همانطور که در بالا عرض کرديم، درب آکاردئوني به منظور حفاظت از مکان‌هاي مختلف نصب مي شود، از اين رو بايد بسيار مستحکم باشد. با چنين شرايطي مي توان ويژگي هاي زير را براي درب‌هاي آکاردئوني در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع کناري در درب‌هاي آکاردئوني که اندازه‌هاي آن بايد 30 در 50 باشد.
  • بکار بردن پرچ‌هاي با کيفيت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگيره‌هاي فلزي موسوم به کونيک
  • وجود کمربند ايمني
  • استفاده از جوش SMAW در مسير توليد درب
  • بکار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزاياي درب‌هاي آکاردئوني

استفاده از درب آکاردئوني نسبت به ساير درب‌ها بعنوان حفاظ، مزيت هاي بسيار مناسبي دارد. يکي از اين مزيت‌ها به کم اشغال کردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنين درب آکاردئوني بسيار سبک است و به انرژي زيادي جهت باز و بسته کردن آن نياز نداريم.

در نظر داشته باشيد که با نصب درب آکاردئوني ديگر نيازي به نصب هيچ دوربين مداربسته‌اي نخواهيم داشت، همچنين به ديگر روش‌هاي مراقبت از محل مورد نظر نيز احتياجي نيست.

افراد مي توانند در صورتي که احساس کردند نياز به حفاظ آکاردئوني دارند، از انواع طرح آن نيز بهره‌مند شوند و ظاهر آن را متناسب با ساختمان تطبيق دهند.

نصب درب آکاردئوني

کار چندان سختي براي تهيه و نصب درب آکاردئوني وجود ندارد. در مرحله‌ي اول کافي است که ورودي مکان مورد نظر را که قصد نصب درب آکاردئوني براي آن داريم را اندازه گيري کنيم. در مرحله‌ي بعدي بايد پروفيل‌هاي درب آکاردئوني ساخته شود و سپس ساخت خودِ در؛ در دستور کار قرار مي گيرد. در آخر نيز بايد توسط متخصص جوشکار، درب آکاردئوني آماده شده بر روي چارچوب در ورودي مکان مورد نظر‌تان تطبيق داده شود. (نصب شود)

a6ru_n1.jpg

انواع حفاظ‌هاي دائمي پنجره

حال به سراغ انواع حفاظ هاي پنجره مي رويم که مي توان از آنها به صورت دائمي استفاده کرد:

·حفاظ پنجره مشبک

اين نوع از حفاظ پنجره به شکل توري يا فلزي است که امکان دسترسي حتي از بيرون شيشه را نخواهد داد. هر چند با توجه به اينکه اين مدل از حفاظ ظاهر جذابي ندارد، براي ساختمان‌هاي مسکوني کمتر استفاده مي شود.

·حفاظ پنجره ميله‌اي

اين حفاظ يکي از حفاظ‌هاي پر استفاده مي باشد که فاصله ميله‌ها را در اين حفاظ مي توان به دلخواه تنظيم کرد. قاعدتاً هر چه فاصله ميله ها کمتر باشد، امنيت آن نيز بيشتر خواهد بود. ناگفته نماند که حفاظ پنجره ميله اي؛ هم از داخل منزل نصب مي شود و هم از بيرون.

·حفاظ پنجره سفارشي

در بعضي از موارد با توجه به نوع ساختمان مي توان درخواست حفاظ دکوراتيو کرد. در اين گونه از حفاظ‌ها بنا به نوع و طراحي ساختمان اقدام به ساخت حفاظ مي شود تا از زيبايي هاي ظاهري ساختمان کم نشود.

مزيت‌هاي حفاظ پنجره

با توجه به اينکه شکستن قفل هاي پنجره با هر نوع حفاظي بسيار سخت است، مي توان اميد داشت تا بعد از بکار بردن هر يک از حفاظ‌هاي پنجره، ديگر هيچ دغدغه اي براي سرقت و يا عدم امنيت منزل وجود نداشته باشد. ضمن اينکه حفاظ‌هاي توري براي خانواده هايي که کودک دارند، بسيار مهم است و مي تواند کودک‌تان را از سقوط از پنجره در امان دارد.

قيمت حفاظ پنجره

تقريباً همه‌ي انواع حفاظ پنجره به هزينه هاي آنچناني نياز ندارد و مي توان گفت که سيستم هاي امروزي حفاظ پنجره، از لحاظ مالي نيز کاملاً بصرفه خواهد بود. با اين حال اگر قصد استفاده از حفاظ پنجره را براي منازل‌تان داريد، ابتدا تعداد پنجره ها و ابعاد آن را در نظر گرفته تا يک برآورد قيمتي صورت گيرد و سپس در صورت نياز اقدام به ثبت سفارش کنيد.

02ry_n2.jpg

ويژگي‌هاي انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و يا طرح و شکل با يکديگر تفاوت دارند، به همين دليل مي توانند قيمت‌هاي مختلفي نيز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر مي‌توانند حفاظ ديوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال اين است که اين‌گونه حفاظ‌ها از چه ويژگي‌هايي برخوردار هستند؟ جنس‌هاي استفاده شده براي تهيه حفاظ ديوار مي تواند به افزايش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌هاي مختلف بکار رفته در حفاظ ديوار با يکديگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌هاي گوناگون انتخاب مي شوند.

ارتفاع‌هاي حفاظ ديوارها نيز بر اساس نوع کاربري آنها مي‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نيم متفاوت باشد. در واقع بايد اين موضوع را در نظر بگيريد که از حفاظ ديوار مي خواهيد در چه مکاني استفاده کنيد. طبيعتاً براي خانه هاي بيرون شهر، اندازه هاي حفاظ‌ها بايد بيشتر باشد. تراکم حفاظ ديوار نيز يکي ديگر از مواردي است که در تهيه حفاظ در نظر گرفته مي‌شود. جداي از اينکه با افزايش تراکم حفاظ به هزينه ساخت آن اضافه مي شود، مي‌تواند در مستحکم بودن آن نيز کمک کند.

انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌هاي ديوار به چندين دسته تقسيم بندي مي‌شوند که در ادامه به محبوب‌ترين و پر استفاده‌ترين آنها اشاره خواهيم کرد:

حفاظ ديوار شاخ گوزني

تراکم نرده در اين نوع از حفاظ بسيار زياد است و همانطور که از اسم آن پيداست، برگرفته شده از شاخ گوزن مي‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت اين حفاظ بسيار محتمل است. از حفاظ شاخ گوزني در آپارتمان‌ها و ويلاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

حفاظ ديوار سرنيزه‌اي

اين نوع از حفاظ بيشترين استفاده را در بين ديگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوک شبيه نيزه‌ي آن از دلايل استفاده از آن مي‌باشد. گفتني است که معمولاً ارتفاع حفاظ سرنيزه‌اي به حداکثر تا 150 سانتي‌متر مي‌رسد.

حفاظ ديوار ليليوم

زيبايي خاص اين نوع از حفاظ به يکي از دلايل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر اين حفاظ شبيه به گل ليليوم است و در دو رنگ نيز ساخته مي شود. با توجه به اينکه امنيت در اين نوع از حفاظ بسيار بالاست، طبيعتاً از قيمت بالايي نيز برخوردار خواهد بود.

منبع اخبار: از بخش حفاظ  خبر گزاري ايسنا

 

 

برچسب ها: مزایای,درب‌های,آکاردئونی,
[ دوشنبه 17 شهريور 1399 ] [ 13:15 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مزاياي درب‌هاي آکاردئوني

درب آکاردئوني و حفاظ پنجره وحفاظ ديوار   

همانطور که در بالا عرض کرديم، درب آکاردئوني به منظور حفاظت از مکان‌هاي مختلف نصب مي شود، از اين رو بايد بسيار مستحکم باشد. با چنين شرايطي مي توان ويژگي هاي زير را براي درب‌هاي آکاردئوني در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع کناري در درب‌هاي آکاردئوني که اندازه‌هاي آن بايد 30 در 50 باشد.
  • بکار بردن پرچ‌هاي با کيفيت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگيره‌هاي فلزي موسوم به کونيک
  • وجود کمربند ايمني
  • استفاده از جوش SMAW در مسير توليد درب
  • بکار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزاياي درب‌هاي آکاردئوني

استفاده از درب آکاردئوني نسبت به ساير درب‌ها بعنوان حفاظ، مزيت هاي بسيار مناسبي دارد. يکي از اين مزيت‌ها به کم اشغال کردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنين درب آکاردئوني بسيار سبک است و به انرژي زيادي جهت باز و بسته کردن آن نياز نداريم.

در نظر داشته باشيد که با نصب درب آکاردئوني ديگر نيازي به نصب هيچ دوربين مداربسته‌اي نخواهيم داشت، همچنين به ديگر روش‌هاي مراقبت از محل مورد نظر نيز احتياجي نيست.

افراد مي توانند در صورتي که احساس کردند نياز به حفاظ آکاردئوني دارند، از انواع طرح آن نيز بهره‌مند شوند و ظاهر آن را متناسب با ساختمان تطبيق دهند.

نصب درب آکاردئوني

کار چندان سختي براي تهيه و نصب درب آکاردئوني وجود ندارد. در مرحله‌ي اول کافي است که ورودي مکان مورد نظر را که قصد نصب درب آکاردئوني براي آن داريم را اندازه گيري کنيم. در مرحله‌ي بعدي بايد پروفيل‌هاي درب آکاردئوني ساخته شود و سپس ساخت خودِ در؛ در دستور کار قرار مي گيرد. در آخر نيز بايد توسط متخصص جوشکار، درب آکاردئوني آماده شده بر روي چارچوب در ورودي مکان مورد نظر‌تان تطبيق داده شود. (نصب شود)

a6ru_n1.jpg

انواع حفاظ‌هاي دائمي پنجره

حال به سراغ انواع حفاظ هاي پنجره مي رويم که مي توان از آنها به صورت دائمي استفاده کرد:

·حفاظ پنجره مشبک

اين نوع از حفاظ پنجره به شکل توري يا فلزي است که امکان دسترسي حتي از بيرون شيشه را نخواهد داد. هر چند با توجه به اينکه اين مدل از حفاظ ظاهر جذابي ندارد، براي ساختمان‌هاي مسکوني کمتر استفاده مي شود.

·حفاظ پنجره ميله‌اي

اين حفاظ يکي از حفاظ‌هاي پر استفاده مي باشد که فاصله ميله‌ها را در اين حفاظ مي توان به دلخواه تنظيم کرد. قاعدتاً هر چه فاصله ميله ها کمتر باشد، امنيت آن نيز بيشتر خواهد بود. ناگفته نماند که حفاظ پنجره ميله اي؛ هم از داخل منزل نصب مي شود و هم از بيرون.

·حفاظ پنجره سفارشي

در بعضي از موارد با توجه به نوع ساختمان مي توان درخواست حفاظ دکوراتيو کرد. در اين گونه از حفاظ‌ها بنا به نوع و طراحي ساختمان اقدام به ساخت حفاظ مي شود تا از زيبايي هاي ظاهري ساختمان کم نشود.

مزيت‌هاي حفاظ پنجره

با توجه به اينکه شکستن قفل هاي پنجره با هر نوع حفاظي بسيار سخت است، مي توان اميد داشت تا بعد از بکار بردن هر يک از حفاظ‌هاي پنجره، ديگر هيچ دغدغه اي براي سرقت و يا عدم امنيت منزل وجود نداشته باشد. ضمن اينکه حفاظ‌هاي توري براي خانواده هايي که کودک دارند، بسيار مهم است و مي تواند کودک‌تان را از سقوط از پنجره در امان دارد.

قيمت حفاظ پنجره

تقريباً همه‌ي انواع حفاظ پنجره به هزينه هاي آنچناني نياز ندارد و مي توان گفت که سيستم هاي امروزي حفاظ پنجره، از لحاظ مالي نيز کاملاً بصرفه خواهد بود. با اين حال اگر قصد استفاده از حفاظ پنجره را براي منازل‌تان داريد، ابتدا تعداد پنجره ها و ابعاد آن را در نظر گرفته تا يک برآورد قيمتي صورت گيرد و سپس در صورت نياز اقدام به ثبت سفارش کنيد.

02ry_n2.jpg

ويژگي‌هاي انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و يا طرح و شکل با يکديگر تفاوت دارند، به همين دليل مي توانند قيمت‌هاي مختلفي نيز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر مي‌توانند حفاظ ديوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال اين است که اين‌گونه حفاظ‌ها از چه ويژگي‌هايي برخوردار هستند؟ جنس‌هاي استفاده شده براي تهيه حفاظ ديوار مي تواند به افزايش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌هاي مختلف بکار رفته در حفاظ ديوار با يکديگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌هاي گوناگون انتخاب مي شوند.

ارتفاع‌هاي حفاظ ديوارها نيز بر اساس نوع کاربري آنها مي‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نيم متفاوت باشد. در واقع بايد اين موضوع را در نظر بگيريد که از حفاظ ديوار مي خواهيد در چه مکاني استفاده کنيد. طبيعتاً براي خانه هاي بيرون شهر، اندازه هاي حفاظ‌ها بايد بيشتر باشد. تراکم حفاظ ديوار نيز يکي ديگر از مواردي است که در تهيه حفاظ در نظر گرفته مي‌شود. جداي از اينکه با افزايش تراکم حفاظ به هزينه ساخت آن اضافه مي شود، مي‌تواند در مستحکم بودن آن نيز کمک کند.

انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌هاي ديوار به چندين دسته تقسيم بندي مي‌شوند که در ادامه به محبوب‌ترين و پر استفاده‌ترين آنها اشاره خواهيم کرد:

حفاظ ديوار شاخ گوزني

تراکم نرده در اين نوع از حفاظ بسيار زياد است و همانطور که از اسم آن پيداست، برگرفته شده از شاخ گوزن مي‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت اين حفاظ بسيار محتمل است. از حفاظ شاخ گوزني در آپارتمان‌ها و ويلاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

حفاظ ديوار سرنيزه‌اي

اين نوع از حفاظ بيشترين استفاده را در بين ديگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوک شبيه نيزه‌ي آن از دلايل استفاده از آن مي‌باشد. گفتني است که معمولاً ارتفاع حفاظ سرنيزه‌اي به حداکثر تا 150 سانتي‌متر مي‌رسد.

حفاظ ديوار ليليوم

زيبايي خاص اين نوع از حفاظ به يکي از دلايل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر اين حفاظ شبيه به گل ليليوم است و در دو رنگ نيز ساخته مي شود. با توجه به اينکه امنيت در اين نوع از حفاظ بسيار بالاست، طبيعتاً از قيمت بالايي نيز برخوردار خواهد بود.

منبع اخبار: از بخش حفاظ  خبر گزاري ايسنا

 

 

برچسب ها: مزایای,درب‌های,آکاردئونی,
[ دوشنبه 17 شهريور 1399 ] [ 14:03 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مزاياي استفاده از حفاظ درب آکاردئوني

مزاياي استفاده از حفاظ درب آکاردئوني

اين نوع حفاظ ها در واقع از جمله از بهترين و مناسبترين حفاظ براي امنيت به شمار مي آيند. استفاده از اين نوع حفاظ ها مزاياي بسياري دارد که از جمله آنها ميتوان به اشغال فضاي کم و برقراري امنيت و ايمني اشاره کرد. حفاظ درب آکاردئوني هم مانند حفاظ آکاردئوني پنجره داراي انواع مختلفي است که با دست و به صورت ريلي باز و بسته مي شوند. شما ميتوانيد هنگامي که ميخواهيد از اين درب ها استفاده کنيد، آن ها را به صورت ريلي باز و بسته کنيد. البته بايد بدانيد که حفاظ درب آکاردئوني نسبت به حفاظ آکاردئوني پنجره  وزن بيشتري دارد و بسيار سنگينتر است و به همين دليل هم حين باز و بسته شدن شما اذيت نخواهيد شد.

شما ميتوانيد به جاي اينکه از انواع حفاظ درب آکاردئوني استفاده کنيد از انواع قفل هاي ضد سرقت و يا حتي دوربين هاي مداربسته استفاده کنيد اما بايد بدانيد که امنيتي که توسط اين پنجره براي شما ايجاد خواهد شد به مراتب بهتر است.

 

حفاظ شاخ گوزني و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

انتخاب حفاظ آهني مدل شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که به درستي بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا مرز زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما خرج هاي اکثريت را براي حفاظ در نظر بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم مناسب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل کارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا کنيم. حفاظ شاخ گوزني يکي از مهم ترين عواملي است که بايد به آن دقت کنيد.

کاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي کنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي که در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل که کار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در ميان شهر زندگي ميکنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه استفاده کنيد

 

حفاظ پنجره فرفورژه

دقت داشته باشيد که اين نوع نرده ها هم از نوع حفاظ پنجره فرفورژه به شمار مي آيند که حين باز و بسته شدن يک شکل شبيه به سايبان به شما خواهند داد. دقت داشته باشيد که اين نوع از حفاظ ها تنها از بخش پاييني حرکت خواهند کرد و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد. آنچه که بايد بدانيد اين است که اين نوع از حفاظ ها به تازگي به بازار عرضه شده اند اما همواره از جمله بهترين نوع حفاظ ها هستند و همين هم باعث مي شود که قيمت آن ها زيادتر از سارين باشند. اين نوع حفاظ ها مقاومت بسياري دارند و حتي مي توانند با حفاظ پنجره فرفورژه آکاردئوني در اين زمينه رقابت کنند.

دقت داشته باشيد که خريد اين نوع حفاظ پنجره فرفورژه در واقع براي مکان هايي که پنجره هاي وسيع و بزرگي در آن ها وجود دارد بسيار حائز اهميت است.

 

ساخت انواع درب حياط ويلايي

ساخت درب حياط ويلايي هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام ميشده است. زماني که فلزات را درون کوره هايي مي ريختند تا ذوب شوند، با درآوردن آن ها و کوبيدن اين نوع فلزات خشکي و مقاومت آن ها کمتر مي شد و در نهايت امکان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي و کلاسيک روي آن ها پياده کنند که از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره کرد.

در نهايت، فلزاتي که گران قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند که با تغيير شکل آن ها در واقع درب حياط ويلايي از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژي هاي پيشرفته اي که در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ويلايي فرفورژه در رنگ ها و طرح هاي مختلف ساخته مي شوند و به شما اين امکان را ميدهند که طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

براي مشاوره با کارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

برچسب ها: مزایای,استفاده,از,حفاظ,درب,آکاردئونی,
[ پنجشنبه 7 مرداد 1400 ] [ 15:51 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

5 مزاياي سئو براي مشاغل کوچک

5 مزاياي سئو براي مشاغل کوچک

 

سئو  مخفف Search Engine Optimization است، که فرآيند بهبود صفحه وب شما براي افزايش ديد طبيعي براي کلمات کليدي جستجوي خاص است. اين باعث بهبود کيفيت ترافيک وب سايت شما مي شود.

5 مزاياي سئو براي مشاغل کوچک

 

1. جستجوي ارگانيک را افزايش دهيد

 

از طريق جستجوي ارگانيک ترافيک بيشتري را به وب سايت شما مي آورد. هدف شما از رسيدن به صدر جستجوي گوگل ديگر فقط يک رويا نيست. اين باعث مي شود که نام تجاري شما بيشتر ديده شود و اعتماد مشتريان بالقوه ايجاد شود.

 

2. ايجاد اعتماد با مشتري

 

اعتماد مشتري به وب سايت هايي که در صفحه اول جستجوي گوگل قابل مشاهده هستند. داشتن يک وب سايت سريع و بهينه، تجربه مشتري را افزايش مي دهد که رضايت آنها را به دنبال دارد.

 

3. روي تجربه کاربري تمرکز کنيد.

 

از طريق جستجوي ارگانيک ترافيک بيشتري را به وب سايت شما مي آورد. هدف شما از رسيدن به صدر جستجوي گوگل ديگر فقط يک رويا نيست. اين باعث مي شود که نام تجاري شما بيشتر ديده شود و اعتماد مشتريان بالقوه ايجاد شود.

https://bit.ly/3s6KiqW

https://did.li/ipRw5

  http://gg.gg/10xww4

4. آگاهي از برند را افزايش دهيد.

 

وقتي مشتري آماده تصميم گيري براي خريد محصولات يا خدمات شما است، هدف شما اين است که در ذهن او باشيد. وقتي آنها براي محصولات و خدمات جستجو مي کنند، مطمئن مي شويد که شما را خواهند ديد و شما را مي شناسند.

 

5. ادامه بازگشت سرمايه.

 

هنگامي که به درستي اجرا شود، اين راه حل بازاريابي بلندمدت شما براي کسب و کار شما خواهد بود که بازگشت سرمايه (ROI) مستمري را فراهم مي کند.

بهينه سازي موتور جستجو يا به اختصار سئو يکي از مهمترين جنبه هاي بازاريابي آنلاين است. اين چيزي است که به وب سايت شما کمک مي کند رتبه بالاتري در صفحات نتايج موتورهاي جستجو (SERPs) داشته باشد، و هر چه رتبه وب سايت شما بالاتر باشد، احتمال اينکه مردم آن را پيدا کنند و بازديد کنند بيشتر است. و در حالي که سئو ممکن است يک کار دلهره آور به نظر برسد، آنقدرها هم که به نظر مي رسد سخت نيست – کارهاي ساده زيادي وجود دارد که مي توانيد براي بهبود مهارت هاي سئوي خود و تماشاي افزايش رتبه وب سايت خود انجام دهيد.

 

1. روي کاربر تمرکز کنيد

 

وقتي صحبت از سئو به ميان مي آيد، هميشه بايد کاربر را در نظر داشته باشيد. آنها به دنبال چه مي گردند؟ آنها در تلاش براي يافتن چه چيزي هستند؟ چه چيزي به آنها کمک مي کند تا آنچه را که به دنبال آن هستند سريعتر و آسان تر بيابند؟ اينها سوالاتي هستند که بايد در هنگام بهينه سازي وب سايت خود دائماً از خود بپرسيد. به عنوان پيشکسوتان سئو، ميزبانان پادکست سئو "نمايش سئو" بر اهميت تجربه کاربر در رابطه با سئو در يکي از قسمت هاي خود تاکيد مي کنند.

در اصل، شما نمي توانيد روي بهينه سازي وب سايت خود براي موتورهاي جستجو بدون بهينه سازي آن براي کاربران تمرکز کنيد. اين يکي از دلايلي است که چرا پر کردن کلمات کليدي - عمل جمع کردن هرچه بيشتر کلمات کليدي در محتواي شما - ديگر يک استراتژي سئو کارآمد نيست. نه تنها خواندن و درک مطالب شما را دشوار مي کند، بلکه براي موتورهاي جستجو نيز روشن مي کند که تمرکز شما بر ارائه يک تجربه کاربري خوب نيست. موتورهاي جستجو با ارائه بهترين نتايج ممکن به کاربران براي جستجوهايشان سود مي برند، بنابراين اگر استفاده از وب سايت دشوار باشد يا اطلاعاتي را که کاربر به دنبال آن است ارائه نکند، نمي توانند رتبه بالاتري را کسب کنند.

 

2. از رسانه هاي اجتماعي به نفع خود استفاده کنيد

 

رسانه‌هاي اجتماعي ابزار قدرتمندي هستند که مي‌توان از آن براي خيلي بيشتر از تبليغ وب‌سايت يا اشتراک‌گذاري به‌روزرساني‌ها استفاده کرد. همچنين يک راه عالي براي بهبود سئوي شما است. با اين حال، مهم است که پلتفرمي را انتخاب کنيد که احتمالاً جمعيت هدف شما قبلاً از آن استفاده مي کند. به عنوان مثال، اگر بزرگسالان جوان را هدف قرار مي دهيد، بايد بر روي پلتفرم هايي مانند TikTok يا Instagram تمرکز کنيد. در مرحله بعد، بايد اطمينان حاصل کنيد که محتواي شما مطابق با آنچه مردم از پلتفرم مورد نظر انتظار دارند، مطابقت دارد.

يک راه آسان براي انجام اين کار اين است که به سادگي بررسي کنيد که TikTok بيشترين بازديد را دارد يا بيشترين اشتراک گذاري پست فيس بوک چيست. سپس، مطمئن شويد که محتواي شما از کاليبر مشابهي برخوردار است. شما مجبور نيستيد محتواي آنها را تقليد کنيد، اما حداقل بايد از آنچه در آن پلتفرم ها محبوب است آگاه باشيد و مطمئن شويد که محتواي شما جالب و جذاب است. هنگامي که پلتفرم خود را انتخاب کرديد، چند کار وجود دارد که مي توانيد انجام دهيد تا مطمئن شويد که از آن به طور موثر براي سئو استفاده مي کنيد. ابتدا مطمئن شويد که وب سايت شما به حساب هاي رسانه هاي اجتماعي شما مرتبط است و دسته هاي رسانه هاي اجتماعي شما در جايي از وب سايت شما گنجانده شده است. اين به موتورهاي جستجو کمک مي کند تا بفهمند که شما در رسانه هاي اجتماعي فعال هستيد و وب سايت شما به آن پلتفرم ها متصل است. ثانياً، محتواي با کيفيت بالا را به طور مرتب ارسال کنيد و در صورت لزوم، پيوندهايي به وب سايت خود اضافه کنيد.

 

https://www.pubpub.org/user/tamanna-tuba-79

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:ToniPiper15

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://arabicseo.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://arabicseo.ir/

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://arabicseo.ir/

http://acva2010.cs.drexel.edu/forum/index.php?u=/user/profile/399093/

https://gitlab.bsc.es/ToniPiper1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/ToniPiper1

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/ToniPiper1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2734526-tamanna-tuba

 

 

 

برچسب ها: 5,مزایای,سئو,برای,مشاغل,کوچک,
[ سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 ] [ 15:59 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد