شرکت پیشرو طب پرشیا Pishro Teb Persia

شرکت پیشرو طب پرشیا Pishro Teb Persia

شرکت تجهیزات پزشکی پیشرو طب پرشیا ، واردکننده مستقیم تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی و لاغری و لیزر پزشکی در ایران بوده و اقدام به عرضه جدیدترین محصولات طبی و درمانی و دستگاه های لیزر، مناسب مراکز درمانی و کلینیک های لاغری و سالن های زیبایی و موسسات پزشکی خصوصی و دولتی در سراسر کشور بصورت نقد و اقساط نموده است . همچنین این شرکت تنها نماینده انحصاری کمپانی لیزر و زیبایی آیلودای کره جنوبی در ایران و خاورمیانه می باشد .

انواع محصولات شرکت پیشرو طب پرشیا عبارتند از :

  • انواع دستگاه لیزر جوانسازی مخصوص زنان و بانوان FRAXIS
  • انواع دستگاه لیزر الکساندرایت ALEXANDRITE LASER NOBLEX
  • انواع دستگاه آکوستیک تراپی لاغری و کاهش سایز بدن
  • انواع دستگاه لیزر فراکشنال FRACTIONAL CO2 CICU
  • انواع دستگاه لیزر فراکشنال FRAXIS DOU
  • انواع دستگاه جوانسازی آراف سوزنی SECRET RF FRACTIONAL
  • انواع دستگاه حذف موهای زائد آی پی ال IPL SMQ SHR
  • انواع دستگاه لیزر مو و درمان عروق و واریس ND YAG AILEEN LASER
  • انواع دستگاه لیزر دایود و دایود الکس DIODE LASER DEPILIGHT
  • انواع دستگاه لیزر دایود رفع موهای زاید DIODE LASER EPILIA RF
  • انواع دستگاه لیزر موهای زاید ایلایت IPL RF ELIGHT SMQ
  • انواع دستگاه لیزر مو اس اچ آر SHR IPL
  • انواع دستگاه لاغری و کاهش سایز ال پی جی LPG KUMA SHAPE
  • انواع دستگاه لیزر موهای زائد و حذف موهای زاید
  • انواع دستگاه لاغری و جوانسازی RF SECRET
  • انواع دستگاه فتوتراپی خانگی و بیمارستانیDERMALIGHT UV
  • انواع دستگاه دایود لیزر حذف موهای زاید DIODE LASER VIKINI

سایر خدمات شرکت پیشرو طب پرشیا عبارتند از :

  • خرید و فروش انواع لیزر پوست و مو و زیبایی و لاغری
  • خرید و فروش انواع تجهیزات مراکز و کلینیک لیزر پوست و مو
  • خرید و فروش انواع تجهیزات زیبایی سالن های زیبایی پوست و مو

کلیه تجهیزات شرکت تجهیزات پزشکی پیشرو طب پرشیا با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران با قابلیت استعلام بوده و دارای آموزش رایگان و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش میباشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق وبسایت شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید :

http://www.pishro- teb.com

 

 

برچسب ها: شرکت,پیشرو,طب,پرشیا,Pishro,Teb,Persia,
[ جمعه 9 فروردين 1398 ] [ 17:54 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آنالیتیکس چیست؟

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آنالیتیکس چیست؟

  • درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آنالیتیکس چیست؟

    آیا تاکنون عبارت “نرخ پرش” را شنیده اید؟ این اصطلاح برای افرادی که در زمینه سئو سایت فعالیت دارند مفهومی کاملاً آشنا است، اما به نظر شما اهمیت آن در چیست و اصلاً چرا باید آن را به عنوان فاکتوری مهم در بهینه سازی سایت مد نظر قرار داد؟

    نرخ پرش (Bounce Rate) معیاری برای اندازه گیری درصد افرادی است که وارد سایت می شوند بدون اینکه در صفحه مورد نظر کار خاصی انجام دهند. برای مثال آنها بر روی یک آیتم، لینک “بیشتر بخوانید” و یا هر لینک داخلی دیگر در صفحه کلیک نمی کنند و این بدان معناست که سرور گوگل آنالیتیکس از طرف بازدیدکننده هیچ واکنشی دریافت نمی کند. هنگامی که کاربر نتواند هیچ تعاملی با صفحه فرود برقرار نماید مسلماً آن را ترک کرده و بازدید خود را تنها با یک صفحه خاتمه می دهد. شما می توانید از نرخ پرش به عنوان معیاری که کیفیت سایت و یا کیفیت مخاطب را نشان می دهد استفاده کنید. منظور از کیفیت مخاطب این است که آیا مخاطب با اهداف سایت شما همسو است یا خیر!

    چگونه گوگل آنالیتیکس نرخ پرش را اندازه گیری می کند؟

    بر اساس گفته گوگل، بانس ریت به شیوه زیر محاسبه می شود:

    “نرخ پرش به بازدیدهای تک صفحه ای گفته می شود که بر تمام بازدیدها یا درصدی از آن ها که کاربر تنها وارد یک صفحه شده و صرفاً یک درخواست مجزا به سرور آنالیتیکس می فرستد، تقسیم می گردد. “

    به عبارت دیگر، بانس ریت بازدیدهایی که کاربر در آن ها تنها یک صفحه را باز کرده جمع می بندد و تعداد آن ها را به کل بازدیدها تقسیم می کند. بالا بودن نرخ پرش سه چیز را نشان می دهد:

    • کیفیت صفحه پایین است و در آن چیزی برای دعوت کاربر به برقراری تعامل وجود ندارد.
    • هدف مخاطب با هدف صفحه شما یکی نیست، به همین دلیل نمی تواند با آن صفحه تعامل برقرار کند.
    • بازدیدکنندگان اطلاعاتی که به دنبال آن هستند را پیدا کرده اند.

    رابطه نرخ پرش با سئو

    مباحث بسیاری در مورد اینکه Bounce Rate یکی از فاکتورهای رتبه بندی در سئو و افزایش رتبه گوگل است مطرح می شود اما به سختی می توان تصور کرد که گوگل داده های گوگل آنالیتیکس را به عنوان یک فاکتور رتبه بندی در نظر می گیرد زیرا اگر گوگل آنالیتیکس به خوبی عمل نکند، داده ها معتبر نخواهند بود. علاوه بر آن، شما به راحتی می توانید نرخ پرش را دستکاری کنید.

    خوشبختانه، برخی از گوگلرها نیز با این نظر موافق هستند که گوگل از داده های گوگل آنالیتیکس در الگوریتم جستجوی خود استفاده نمی کند. اما شما باید مطمئن شوید هنگامی که افراد از طریق یک موتور جستجو وارد سایت می شوند، دیگر به لیست نتایج جستجو باز نمی گردند زیرا این نوع پرش احتمالاً یک فاکتور رتبه بندی در نظر گرفته خواهد شد. این پرش ممکن است به روشی متفاوت از نرخ پرشی که در گوگل آنالیتیکس مشاهده می کنیم اندازه گیری شود.

    از نقطه نظر سئو، شما باید هر آنچه که مربوط به سایت است را بهینه سازی کنید. بنابراین، نگاه دقیق به بانس ریت به شما کمک می کند، وبسایت خود را بهینه سازی کنید که این امر همان سئو را در بر می گیرد.

    نرخ پرش یا Bounce Rate در گوگل آنالیتیکس چیست؟

    بانس ریت چگونه تفسیر می شود؟

    بالا بودن نرخ پرش و اینکه آیا این خوب است یا بد به هدف صفحه مورد نظر بستگی دارد. اگر هدف صفحه آگاهی دادن و انتشار خبر است، نرخ بالای پرش در هر ثانیه بد به نظر نمی رسد. البته واضح است که شما دوست دارید افراد مقالات بیشتری در سایتتان بخوانند، در خبرنامه سایت عضو شوند و … اما هنگامی که آن ها تنها یک صفحه را باز می کنند، یک پست می خوانند یا یک آدرس پیدا می کنند، کاملاً طبیعی است که بعد از خواندن صفحه، آن را ببندند. در این حالت، هیچ واکنش یا پیغامی به سرور گوگل آنالیتیکس ارسال نمی شود، در نتیجه یک پرش اتفاق افتاده است.

    اگر مدیر وبلاگ هستید، هوشمندانه ترین کاری که می توانید انجام دهید ایجاد بخشی است که تنها “بازدیدکنندگان جدید” را در برگیرد. اگر Bounce Rate در بین بازدیدکندگان جدید بالا باشد، در مورد اینکه چگونه می توان تعامل آن ها با سایت را بهبود بخشید فکر کنید زیرا هدف شما برقراری تعامل بین بازدیدکنندگان جدید و سایت است.

    اگر هدف صفحه ایجاد تعامل با سایت باشد، در این حالت بالا بودن بانس ریت اصلاً خوب نیست. فرض کنید صفحه ای دارید که تنها هدف آن عضویت بازدیدکنندگان جدید در خبرنامه است. اگر این صفحه نرخ پرش بالایی داشته باشد، شما باید آن را بهینه سازی کنید. برای مثال با افزودن یک فراخوان یا یک گزینه نظیر “در خبرنامه ما عضو شوید” می توانید نرخ پرش را کاهش دهید. اما دلایل دیگری نیز برای بالا بودن نرخ پرش در صفحه اشتراک خبرنامه وجود دارد. در صورتی که بازدیدکنندگان را با وعده های دروغین فریب داده باشید، از اینکه کاربران نتوانند با صفحه شما تعامل برقرار کنند تعجب نکنید. مسلماً آن ها هنگامی که وارد صفحه اشتراک شده اند، چیز دیگری انتظار داشته اند. از طرفی اگر از همان ابتدا در مورد اینکه بازدیدکنندگان از صفحه اشتراک چه چیزی انتظار دارند شفاف سازی کنید، Bounce Rate پایین نکات بسیاری در مورد کیفیت بازدیدکنندگان به شما نشان خواهد داد، برای مثال شما متوجه می شوید آن ها برای به اشتراک درآمدن در خبرنامه ترغیب شده اند.

    نرخ پرش و تبدیل

    اگر از نقطه نظر تبدیل به نرخ پرش نگاه کنید، این فاکتور را می توانید به عنوان معیاری برای سنجش موفقیت در نظر بگیرید. برای مثال، فرض کنید طراحی صفحه خود را به امید اینکه بهتر خواهد شد تغییر داده اید، سپس تمام حواس خود را بر روی بانس ریت متمرکز کنید. اگر نرخ پرش افزایش پیدا کرد مطمئن باشید، تغییر در طراحی یک تغییر نادرست بوده و نرخ تبدیل پایین می باشد.

    شما باید نرخ پرش صفحات عمومی سایت را نیز بررسی کنید. کدام صفحات نرخ پرش بالا و کدام یک نرخ پرش پایین دارند؟ تمام آن ها را با هم مقایسه کنید و از صفحاتی که نرخ پرش آن ها پایین است یاد بگیرید.

    یکی دیگر از دیدگاه هایی که در مورد نرخ پرش می توان عنوان کرد، توجه به آن از نقطه نظر منابع ترافیک است. کدام منابع ترافیک به نرخ پرش بالا یا پایین منجر می شوند؟ برای مثال، خبرنامه یا یک سایت مرجع که ترافیک بالا ارسال می کند؟ آیا متوجه می شوید چه چیزی منجر به این Bounce Rate شده است؟ و اگر یک کمپین گوگل ادوردز راه انداخته اید، آیا باید به نرخ پرش این منبع ترافیک چشم بدوزید؟

    مشتریان بسیاری وجود دارند که بانس ریت سایت آن ها به طور غیر طبیعی پایین است. در این مورد، تمام زنگ خطرها باید خاموش شوند، به خصوص اگر انتظار افزایش نرخ پرش را نداشته اید زیرا احتمالاً این بدین معناست که گوگل آنالیتیکس به درستی عمل نکرده است. عوامل بسیاری بربانس ریت تاثیرگذار هستند زیرا آن ها یک واکنش به سرور گوگل آنالیتیکس می فرستند و این سرور آن را اشتباهاً به عنوان تعامل شناسایی می کند. معمولاً یک نرخ پرش پایین و غیرطبیعی به واسطه عملی که سرور گوگل آنالیتیکس را برانگیخته می کند ایجاد می شود. در مورد پاپ آپ ها، نمایش خودکار ویدئوها و یا رویدادی که بعد از یک ثانیه آن را اجرا کرده اید فکر کنید. البته اگر رویدادی رخ داده که پیمایشگر، صفحه را دنبال می کند، در این حالت پایین بودن نرخ پرش بسیار خوب است. این نشان می دهد که مردم صفحه را به سمت پایین پیمایش می کنند و محتوا را تا آخر می خوانند.

    چگونه می توان بانس ریت را کاهش داد؟

    تنها راه کاهش نرخ پرش، ایجاد تعامل با صفحه سایت است. به طور کلی نرخ پرش را می توان از دو دیدگاه ترافیک و صفحه بررسی کرد. اگر منابع مشخص ترافیک، نرخ پرش بالایی داشته باشند، شما باید به انتظارات بازدیدکنندگانی که از آن منابع به سایت شما می آیند توجه کنید. فرض کنید در سایتی دیگر تبلیغات راه اندازی کرده اید و افراد بسیاری از طریق پرش تبلیغات وارد سایت شما شده اند اما شما انتظارات آن ها را برآورده نکرده و به نیازهای آن ها پاسخ نداده اید. پس تبلیغات را بازبینی کنید و ببینید آیا با صفحه ای که نمایش می دهید همخوانی دارند یا خیر؟ اگر ندارد، مطمئن شوید که صفحه دنباله رو تبلیغات است یا برعکس!

    اگر صفحه سایت پاسخگوی نیازها و انتظارات بازدیدکنندگان است اما هنوز Bounce Rate بالایی دارد، شما تنها باید صفحه را بررسی کنید. کاربرد صفحه چیست؟ آیا در بالای صفحه فراخوان وجود دارد؟ آیا در آن صفحه لینک های داخلی که به صفحات یا پست های مرتبط ارجاع داده می شوند وجود دارد؟ آیا منویی که بتوان به راحتی از آن استفاده کرد در اختیار دارید؟ آیا صفحه مورد نظر افراد را برای بازدیدهای بعدی به سایت دعوت می کند؟ این ها تمام مواردی هستند که هنگام بهبنه سازی صفحه خود به آن ها نیاز دارید.

    Bounce Rate مناسب

    با توجه به ماهیت سایت و همچنین حوزه فعالیت آن می توان، میانگینی برای سنجش بالا و پایین بودن این عدد مشخص نمود که در تضویر زیر برای حوزه های مختلف توسط کارشناسان اندازه گیری و مطرح شده است.

    نرخ پرش یا Bounce Rate در گوگل آنالیتیکس چیست؟

    نرخ خروج چیست؟

    اصولاً نرخ پرش با نرخ خروج اشتباه گرفته می شود. از نظر ادبی، نرخ خروج به درصد بازدیدهای صفحه که آخرین بازدید بوده اند اشاره دارد. در واقع نرخ خروج، تصمیم گیری کاربر برای خاتمه بازدید از صفحه وبسایت را در بر می گیرد. صفحه پشتیبانی گوگل مثال هایی واضح از نرخ خروج و نرخ پرش ارائه می دهد که تفاوت بین این دو به خوبی آشکار است. به مثال های زیر دقت کنید:

    Monday: Page B > Page A > Page C > Exit
    Tuesday: Page B > Exit
    Wednesday: Page A > Page C > Page B > Exit
    Thursday: Page C > Exit
    Friday: Page B > Page C > Page A > Exit

    محاسبه درصد بانس ریت و نرخ خروج به شرح زیر می باشد:

    نرخ خروج

    صفحه A: سی و سه درصد (3 بازدید و 1 خروج )

    صفحه B: پنجاه درصد ( 4 بازدید و 2 خروج )

    صفحه C: پنجاه درصد ( 4 بازدید و 2 خروج )

    نرخ پرش

    صفحه A:  صفر درصد (یک بازدید از صفحه A شروع شد اما یک بازدید مجزا نبود، در نتیجه نرخ پرش ندارد)

    صفحه B:  سی و سه درصد (نرخ پرش از نرخ خروج کمتر است زیرا 3 بازدید با صفحه B شروع شد اما یک بازدید به پرش منجر گردید)

    صفحه C: صد درصد (یک بازدید با صفحه C شروع و به پرش منجر شد)

    خلاصه

    نرخ پرش معیاری است که شما می توانید برای آنالیز تلاش های بازاریابی خود از آن بهره ببرید. شما می توانید از آن استفاده کنید تا ببینید آیا صفحه شما پاسخگوی نیاز بازدیدگنندگان است یا خیر. همانطور که مشاهده نمودید، پرش بازدیدکنندگان از سایت لزوماً قبل از اینکه آن ها سایت را ترک کنند اتفاق نمی افتد. با این حال، شما از آن ها می خواهید که با سایت شما تعامل برقرار کنند. از این رو می توان از نرخ پرش برای فهمیدن اینکه کدام صفحه نیازمند توجه بیشتر است استفاده کرد. برآورده نمودن انتظارات بازدیدکنندگان و تعامل برانگیزتر کردن صفحات، همه به ایجاد یک وبسایت عالی کمک خواهند کرد و همه ما میدانیم که یک سایت جذاب، رتبه بهتری به خود اختصاص خواهد داد.

    منبع : سو سایت 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيکس چيست؟

 

برچسب ها: درBounee,Rate,نرخ,پرش,,در,گوگل,آنالیتیکس,چیست؟,
[ دوشنبه 25 فروردين 1399 ] [ 19:14 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد