مواردي که بايد در مورد يک سامانه پيامکي و نحوه کار با آن بدانيد چيست؟

مواردي که بايد در مورد يک سامانه پيامکي و نحوه کار با آن بدانيد چيست؟

09uy_b2.jpg

در اين مقاله قصد داريم درباره بازاريابي از طريق سامانه ارسال پيامک اطلاعاتي را در اختيار شما بگذاريم و  بگوييم چرا براي رونق کسب و کار خود به سامانه پيامک  نياز داريد. اگر مايليد در زمينه شغل و خدماتي که در حال ارائه آن هستيد، به کمک شيوه هاي جديد خدمات تان را بالاتر ببريد، اين مقاله را با دقت بخوانيد.

حتما گزينه بازاريابي پيامکي يا بهتر است بگوييم بازاريابي از طريق سامانه ارسال اس ام اس به گوش تان خورده است. بازاريابي پيامکي در نظرسنجي ها يکي از مدرن ترين و کار آمدترين شيوه هاي تبليغات پربازده در سال هاي اخير معرفي شده است. امروزه بسياري از اهالي کسب وکار در دنيا، با خريد سامانه ارسال پيامک کسب و کارشان را توسعه مي دهند.

براي بررسي جزئي تر و دقيق تر سامانه ارسال پيامک ، بهتر است ابتدا با هم ماهيت اس ام اس مارکتينگ را مورد بررسي قرار دهيم.

اس ام اس مارکتينگ چيست؟

اين نوع بازاريابي که با کاهش درگيري نيروي انساني و کاهش هزينه همراه است، به منظور تبليغات شما و همچنين معرفي خدمات يا محصولاتي که ارائه مي دهيد به مخاطبانتان مورد استفاده قرار ميگيرد.

عوامل مهم ديگري مانند صرفه جويي در زمان نيز، از مواردي هست که در نتيجه استفاده از اين نوع بازاريابي به دست خواهد آمد.

جالب است بدانيد که يکي از موثرترين اثر گذاري هاي خريد سامانه ارسال پيامک اين است که شما با اين روش، مي توانيد کاملا هوشمندانه اقدام به جلب مشتري و مخاطب جديد براي اهداف کسب و کارتان داشته باشيد. علاوه بر آن ميتوانيد ارتباطي مثبت و موثر نيز با مخاطبينتان برقرار کنيد.

چرا اس ام اس مارکتينگ:

تمامي کسب و کارها نياز به فروش بيشتر دارند، براي رسيدن به اين هدف 2 کار را نبايد فراموش کنيد:

1_ مشتريان فعلي خود را دريابيد و وفادار کنيد. شايد جالب باشد بدانيد آمارها نشان داده‌اند

که ??% از درآمد ثابت ماهيان? شما توسط مشتريان وفادارتان تامين مي‌شود.

2_ همواره در حال جذب مشتريان جديد براي خود باشيد. بدون جذب مشتريان جديد، شما هيچوقت نمي‌توانيد کسب و کار خود را گسترش دهيد.

بازاريابي پيامکي يا همان اس ‌ام‌ اس مارکتينگ ، راهکاري است که مي‌تواند در هر دو مورد به شما کمک کند. با پيروي از اصول درست ، پيامک مي‌تواند به يکي از ساده‌ترين ، موثرترين و البته، کم‌هزينه‌ترين روش‌هاي بازاريابي شما تبديل شود

کدام استراتژي اس ام اس مارکتينگ براي شما بهتر است؟

شما مي‌توانيد به دو روش به بازاريابي پيامکي بپردازيد:

تبليغات انبوه با پيامک

در اين روش، شما پيامک تبليغاتي را به بازار هدف خود ارسال مي‌کنيد ، اما نمي‌توانيد مطمئن باشيد که دريافت‌کنندگان اين پيامک ، به محصول يا خدمات شما علاقه‌مند هستند يا خير.

بازاريابي اجازه‌اي با پيامک

در اين روش ، شما پيامک خود را به کساني ارسال مي‌کنيد که در خبرنامه پيامکي يا باشگاه مشتريان شما عضو شده باشند و تمام آنها با ميل خود اقدام به دريافت پيامک‌هاي شما نموده‌اند

در ادامه متن، شما را با ساير خدمات و کاربرد هايي که يک سامانه پيامک به شما ارائه خواهد داد آشنا خواهيم ساخت. همچنين بررسي خواهيم کرد که چرا سامانه پيامکي شيوه اي موثر در بازاريابي شده است.

خدماتي که يک سامانه ارسال اس ام اس در اختيارتان خواهد گذاشت:

_ پروسه تبليغاتي و معرفي محصولات يا خدمات شما به مشتريان و جذب مشتري

_ اطلاع رساني اخبار و اطلاعيه ها و پيشنهادات و انتقادات

_ نظر سنجي از مخاطب

_ برگزاري مسابقات

_ ارائه و اعلام تخفيفات ويژه

_ اعلام مناسبت ها و تاريخ هاي مهم مانند اعياد، انواع تبريکات و تسليت ها

 

اينها چند مورد از کاربري هاي گوناگون استفاده از سامانه ارسال اس ام اس يا سامانه پيامکي بودند. طبيعتا اگر شما نيز بنا بر شغل و اهداف کاري تان به استفاده از سامانه پيامکي نياز داشته باشيد، حتما متوجه بازدهي قابل توجه و استفاده هاي مفيد سامانه پيامکي در کسب و کار و کاربري مورد نظر تان خواهيد شد.

اما براي استفاده از سامانه ارسال پيامک دلايل قانع کننده ي بيشتري وجود دارد. همين دلايل باعث شده صاحبين مشاغل و بيزينس ها تاکنون از سامانه اس ام اس استقبال چشمگيري کنند و آن را عضو جدانشدني کار خود بدانند.

در ادامه ي متن حتما برايتان دلايل مهم استفاده از سامانه پيامکي را به تفکيک نام خواهيم برد.

چرا با هر کسب و کاري بايد سامانه پيامکي داشته باشيم؟

با توجه به تغيير شکل مسير تبليغات و بازاريابي در دنياي اقتصاد امروزي، دلايل بسياري وجود خواهد داشت که شما را به سمت بازاريابي ديجيتال يا اصطلاح بسيار معروف ” بازاريابي پيامکي” هدايت مي کنند، اما شايد بخواهيد مهم ترين اين دلايل را براي استفاده و خريداري سامانه ارسال پيامک بدانيد. به همين منظور توجه شما را به موارد ذکر شده در بخش زير جلب مي نماييم:

_ در بر داشتن هزينه کمتر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ سرعت بالا در تبليغات

_ ارائه تبليغاتي هدفمند و برنامه ريزي شده

_ ايجاد ارتباطي مثبت و موثر با مخاطب

_ بازدهي قابل توجه و مثبت در بازه ي زماني کوتاه تر در مقايسه با ساير روش هاي تبليغاتي

_ پوشش دهي مخاطبان بيشتر در براببر هزينه کمتر

_دسترسي سريع مخاطبان

_ نداشتن محدوديت در زمان و حجم ارسال

_ صرفه جويي در زمان و هزينه

_ صرفه جويي در نيروي انساني براي تبليغات

_ مديريت آنلاين

 

اگر به موارد اشاره شده در بالا توجه کافي را کرده باشيد مسلما متوجه خواهيد شد که در بر داشتن چنين مزايايي يکي از خواسته ها و انتظارات بزرگ هر کارفرما و کار آفريني براي تبليغات و معرفي محصول، خدمات و کسب و کارش مي باشد که اين امکان فقط با استفاده از خريد سامانه پيامک امکان پذير است.

روشي که به آساني و با کمترين نياز به دخالت نيروي انساني بتواند از پس تبليغاتي هدفمند و پر سود برآيد و نتيجه کار و سود پاياني را دچار وضعيتي صعودي کند، تمام اين موارد چيزي ست که سامانه پيامکي در اختيار شما خواهد گذاشت.

بنابراين اگر به صورت هدفمند و برنامه ريزي شده اقدام به خريد سامانه ارسال پيامک براي اهداف کاري تان نماييد، خواهيد ديد که چطور  مي تواند نياز هاي شما و مخاطب را به طور همزمان پوشش داده و نتيجه مطلوبي را بريتان به ارمغان بياورد.

چرا سامانه ارسال پيامک مديانا :

1 – زيرا  medianasmsشرکتي دانش بنيان است، پس شما با مجموعه اي علمي با روشهاي علمي و فارغ از انديشه هاي صرف بازاري سرو کار داريد.

2 – زيرا  medianasmsداراي نماد اعتماد الکرونيک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و کسب و کار مجازي است و از هر نظر قابل اعتماد است.

3 – زيرا  medianasmsرضايت مشتري ها را سرمايه اصلي خود ميداند و بر اين عقيده است که مشتريان قهرمانان داستان ما هستند، پس کسب درآمد پايان راه نيست.

4 – زيرا medianasms  آماده دريافت نقطه نظر مشتريان خود براي بهبود سامانه و راحتي کاربران خود است.

5 –  زيرا  medianasmsبر اين عقيده است که “مشتريان راضي بهترين تبليغات براي ما هستند” و بيشترين ورودي مشتريان جديد خود را از معرفي مشتريان قديمي خود دارد.

6 – زيرا  medianasms نمايندگان خود را شريک کسب و کار خود ميداند.

در صورتيکه شما هم قصد ثبت نام و دريافت سامانه پيامک medianasms را داريد از لينک زير اقدام نماييد

 

برچسب ها: مواردی,که,باید,در,مورد,یک,سامانه,پیامکی,و,نحوه,کار,با,آن,بدانید,چیست؟,
[ چهارشنبه 14 آبان 1399 ] [ 21:34 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

پنل پيامک براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يک عضو جدانشدني!

پنل پيامک براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يک عضو جدانشدني!

jff6_z4.jpg

اگر صاحب آژانس مسافرتي هستيد بايد بدانيد که براي جذب مشتري جديد و ارتباط با مشتري هاي قديمي داشتن پنل اس ام اس از واجبات کار شما به شمار ميرود و اگر از آن استفاده نکنيد يا به درستي استفاده نکنيد نميتوانيد با رقيبان خود رقابت کنيد. شما علاوه بر استفاده از پنل پيامکي براي آزانس مسافرتي به عنوان يک ابزار اطلاع رساني در زمينه فروش تور و پرواز، ميتوانيد بازرايابي پيامکيداشته باشيد و تبليغات خود را در طول سال با کمترين هزينه و بيشترين بازدهي انجام دهيد.

بهترين راه براي ارتباط و حفظ مشتري هاي قديمي:

اولين اقدام شما بايد ذخيره اطلاعات مشتريان سال هاي گذشته باشد، بهترين گزينه براي برنامه هاي پيش روي شما همين مشتري هاي سابق شما هستن که اگر از شما خاطره اي خوش داشته باشند ميتوانيد با يک تخفيف خوب، آفر جديد خود را براي آنها پيامک کنيد و منتظر بازگشت آنها باشيد، فراموش نکنيد که حتما نام مخاطب را در متن پيام خود بگنجانيد و لينک سايت يا شبکه اجتماعي خود را براي اطلاعات بيشتر در متن پيام قرار دهيد.

جذب مشتري جديد با سامانه پيامکي:

شما به عنوان يک آژانس مسافرتي براي برگزاري تورهاي مسافرتي خود بايد مشترياني رو جذب کنيد که محل سکونت آنها با محل آژانس شما در يک استان باشد، زيرا احتمال اينکه مشتري شما مبدا تور خود را استاني ديگر در نظر بگيرد بسيار بسيار کم است! با اين تفاسير براي پيدا کردن مشتري هاي جديد براحتي ميتوانيد از پنل پيامک

کمک بگيريد و با هزينه اندک مخاطب هدف خود را جذب کنيد.براي آشنايي کامل با ارسال پيامک به استان هاي مختلف اينجا کليک کنيد.

مزيت سامانه پيامکي براي مشتريان شما:

يکي از مهم ترين ويژگي هاي پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين است که لازم نيست مشتريان شما براي اطلاع از تغيير زمان پرواز يا اطلاعات مربوطه به کامپيوتر يا اينترنت دسترسي داشته باشند.

پيامک هاي ارسال شده شما از طريق پنل اس ام اس، مستقيم به دست مشتري شما خواهد رسيد و اين پيام در جاي امني از گوشي او ذخيره ميشود و ميتواند دوباره براي يادآوري به آن مراجعه کند. زماني که مشتريان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را بر روي موبايل خود دريافت کنند مي توانند تجربه مسافرتي شيرين و لذت بخش با آژانس مسافرتي شما داشته باشند و با اين کار شما مجموعه اي منظم و حرفه اي در ذهن مشتري جلوه خواهيد کرد. براي موفقيت در ارتباط هاي پيامکي، فقط ارسال پيامک تبليغاتي و داشتن مشتري کافي نيست، بايد براي مشتري رضايت ايجاد شود تا منجر به وفاداري مشتري شود. ايجاد رضايت مشتري وتبديل آنها به مشتري وفادار، يکي از بهترين کانال هاي تبليغاتي است.

خدمات ويژه آژانس هاي مسافرتي با کمک سامانه پيامکي به مشتريان :

استفاده از سامانه پيامکي علاوه بر تمام مزايايي که براي شما دارد و در ادامه خواهيم گفت، باعث صرفه جويي در انرژي کارکنان شما ميشود و ديگر نيازي نيست تا مسئولان آژانس با مشتريان تماس گرفته و آن ها را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات اين چنيني مطلع کنند.

ارسال پيام کوتاه پس از رزرو:

بعد از رزرو خدماتي که شما ارائه ميدهيد بايد با استفاده از پيامک، مشتري را از جزئيات آن با خبر کنيد. اگر سايت داشته باشيد پنل اس ام اس مديانا از طريق وب سرويس به آن متصل ميشود و بعد از هر ثبت سفارش به صورت خودکار پيامک به دست مشتري شما خواهد رسيد.

"(نام مشتري) عزيز

رزرو بليط شما با کد تاييد 58652 با موفقيت انجام شد

براي مشاهده اطلاعات بيشتر لينک زير را کليک کنيد

يادآوري زمان و اطلاعات سفر:

قبل از شروع سفر بهترين زمان براي اين است که نشان دهيد همه چيز تحت کنترل شماست و چيزي از قلم نيفتاده است، وقت اين است که زمان و اطلاعات دقيق سفر يا پرواز را براي مشتري خود پيامک و در واقع يادآوري کنيد، همچنين تغييرات ناگهاني پيش آمده مثل عوض شدن هتل يا ساعت را هم ميتوانيد از اين طريق اعلام کنيد.

"(نام مشتري) عزيز

تور 3 روزه کوير مصر، حرکت از تهران ميدان آرژانتين در تاريخ 09/01/99 در ساعت 06 بامداد انجام خواهد شد.

لطفا نيم ساعت زودتر از حرکت در مکان حضور يابيد.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

اطلاعات گردشگري در پيامک:

پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين مزيت را دارد که در سفرهاي مشتريان، از شما يک همسفر و ليدر ميسازد، با دادن اطلاعاتي در رابطه با مکان هاي ديدني و تاريخچه مقصد مخاطب خود، ميتوانيد احساس خوبي به مشتريان منتقل کنيد، البته که بايد مراقب باشيد در اين زمينه زياده روي نکنيد چون نتيجه عکس دارد. همچنين در روز آخر اقامت مسافران نيز مي توانيد زمان پرواز برگشت و تحويل هتل و هرگونه تغيير در زمان حرکت را به آنها يادآوري کنيد.

"(نام مشتري) عزيزهواي کوير مصر در پاييز به نحوي است که حتي پوشيدن يک تيشرت براي شما کافي هست البته براي روز و در شب حتما به يک ژاکت نياز پيدا خواهيد کرد، معمولا بيشتر تورهاي گردشگري در شب آتش روشن مي‌کنند و به شب نشيني کنار آتش مي‌پردازند که بسيار لذت‌بخش است و خاطره‌اي خوش را براي شما رقم خواهم زد که هيچوقت فراموش نخواهيد کرد.

اميدواريم خاطرات خوبي را در سفر ما با تجربه کنيد.

آژانس(نام آژانس)"

نظرسنجي از مشتريان:

بعد از اتمام سفر ميتوانيد پيامکي مبني بر رضايت و انتقاد و پيشنهاد از سفر براي مشتريان ارسال کنيد و از نظرات آنها استفاده کنيد و از آنها بخواهيد کم و کاستي ها را به اطلاع شما برسانند. هم چنين ميتوانيد در پايان سفر از آنها بخواهيد عضو باشگاه مشتريان شما شوند و از تخفيفات ويژه اي که براي اعضاي باشگاه در نظر ميگيريد بهره مند شوند.

"(نام مشتري) عزيز

از اينکه (نام آژانس) را براي سفرخود انتخاب کرديد از شما متشکريم.

در راستاي بهبود خدمات گردشگري به شدت مشتاق نظرات شما هستيم.

در صورت تمايل با کليک بر روي لينک زير نظرتان را با ما در ميان بگذاريد.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

پيامک تبريک مناسبت ها و اعلام تخفيف ها:

شما مي توانيد با ارسال پيامک تبليغاتي آژانس و دفتر گردشگري خود را به مشتريان، جهت استفاده از تور ها و تخفيف هاي ويژه و بسته هاي تور ويژه براي فصول مختلف آگاه کنيد. مشتريان قديم و جديد خود را براي شرکت در اين تور ها تشويق کنيد؛ و برايشان تخفيف ويژه در نظر بگيريد.

تور 7 روزه ترکيه براي مشتريان قبلي با 20 درصد تخفيف و براي مشتريان جديد با 10 درصد تخفيف ارائه مي شود.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

امروزه تمامي مشاغل بايد براي برتري در کسب و کار و نگه داشتن مشتري هاي قبلي ، از پنل اس ام اس استفاده کنند و اگر از پيامک تبليغاتي استفاده نکنند به احتمال زياد مشتريان خود را از دست ميدهند.

پنل اس ام اس مديانا با برخورداري از قابليت هاي بي شماري از قبيل

ارائه خدمات ارسال و دريافت پيام کوتاه در بستر اپليکيشن ها و وبسايت ها

ارائه SLA در زمينه سرعت و کيفيت پيامدهي

ارائه تعهد محرمانگي اطلاعات (NDA)

ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارسال بيش از 6 ميليون پيامک روزانه

ارائه تعرفه ارسال رقابتي و...

مي تواند آژانس گردشگري شما را براي ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمينه مسافرتي و گردشگري ياري نمايد.

براي دريافت پنل پيامک مديانا کليک کنيد.

 

برچسب ها: پنل,پیامک,برای,آژانس,های,مسافرتی,و,گردشگری،,یک,عضو,جدانشدنی!,
[ يکشنبه 25 آبان 1399 ] [ 7:42 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد