راهکار گوگل برای پرداخت درآمد به کاربران فروشگاه گوگل پلی

راهکار گوگل برای پرداخت درآمد به کاربران فروشگاه گوگل پلی

  • راهکار گوگل برای پرداخت درآمد به کاربران فروشگاه گوگل پلی
    گوگل قصد دارد با راه‌اندازی یک برنامه وفاداری در گوگل پلی، درآمدهای کاربران این فروشگاه اینترنتی را افزایش دهد.
     
    این برنامه وفاداری Play Points نام دارد و در آن از سیستم امتیازدهی استفاده می‌شود.
     
    در این شیوه، کاربران پس از ثبت نام در برنامه مزبور، می‌توانند بر اساس خریدهای خود امتیاز جمع‌آوری کنند.
     
    به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت PhoneArena، این سیستم برای خرید فایل‌های فیلم، موسیقی، کتاب و اپلیکیشن‌های آندرویدی کاربرد دارد و امتیازها در پنج سطح مختلف شامل برنزی، نقره‌ای، طلایی، پلاتینیومی و الماسی که هر یک دارای ارزش و مفهوم خاصی است، به کاربران تعلق می‌گیرد.
     
    برنامه وفاداری نوعی سیاست رفتار با مشتری است که در آن تلاش می‌شود تعداد دفعات یا حجم خرید مشتریان افزایش یابد و در مقابل، امتیازاتی همچون دریافت هدیه و تخفیف به آنها اعطا گردد.  
     
    بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که افراد با پرداخت هر 100 ین چین (تقریباً 0.9 دلار) می‌توانند یک امتیاز گوگل پلی دریافت کنند.
     

    سازوکار این برنامه با ابهامات زیادی روبروست و ما هنوز اطلاعات کاملی در مورد آن در اختیار نداریم.
     
    مثلاً مشخص نیست که امتیازاتی که کاربران جمع می‌کنند، چه منافعی برای آنها به دنبال دارد. یا نحوه دقیق ارتقاء سطح کاربران معلوم نیست.
     
    آن چه که مسلم است این است که گوگل با راه‌اندازی این برنامه، به دنبال افزایش درآمدهای خود از ناحیه فروشگاه اینترنتی‌اش است.
     
    30 درصد پرداخت‌های این فروشگاه آنلاین به جیب گوگل می‌رود و با سیستم امتیازدهی جدید، کاربران به خرید بیشتر ترغیب می‌شود و این به نوبه خود، افزایش درآمدهای گوگل از Google Play را به دنبال خواهد داشت.
     

 

برچسب ها: راهکار,گوگل,برای,پرداخت,درآمد,به,کاربران,فروشگاه,گوگل,پلی,
[ دوشنبه 26 شهريور 1397 ] [ 8:13 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

گوگل در مارس 2019 جیمیل را جایگزین اینباکس خواهد کرد

گوگل در مارس 2019 جیمیل را جایگزین اینباکس خواهد کرد

  • گوگل در مارس 2019 جیمیل را جایگزین اینباکس خواهد کرد
    گوگل، اینباکس یا صندوق ورودی را در محیط جیمیل تعریف کرد و در اکتبر سال 2014، آن را به عنوان یک سرویس پیام الکترونیکی (ایمیل) محدود ارائه کرد.
    این شرکت بیشتر از اینباکس برای آزمایش با ایده‌های جدید ایمیل مانند ایمیل‌های کوتاه، پاسخ هوشمند و اطلاعیه‌های دارای اولویت بالا استفاده کرد. چهار سال بعد، گوگل به این نتیجه رسید که دیگر نیازی به این سرویس نیست.

    به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، در ماه آوریل، گوگل جیمیل را با یک سری از قابلیت‌های جدید طراحی کرد که بسیاری از آنها به عنوان تجربه‌های اینباکس برای بار اول تست می‌شدند.
    گوگل اعلام کرد که هر چیزی در صندوق ورودی یا اینباکس، به جیمیل جدید منتقل خواهد شد و به عنوان یک قابلیت ذخیره می‌شود.
     
    ایمیل‌های مسافرتی مخصوص پرواز، هتل، رستوران و رزرو اجاره اتوموبیل هستند، آخرین بخش جیمیل خواهد بود و قرار است که این موارد هم به جیمیل منتقل شود و پس از آن اینباکس به صورت کامل کنار گذاشته شود.
    این شرکت اعلام کرد که فقط جیمیل است که توسعه پیدا می‌کند و وقتی که سخن از «حذف» به میان می‌آید، باید در کنار آن از واژه تمرکز و توسعه بیشتر استفاده شود به این معنی که با حذف اینباکس، تمرکز روی توسعه جیمیل بیشتر می‌شود.


    البته تاریخی که برای حذف نرم افزار اینباکس از سرویس گوگل در نظر گرفته شد که ماه مارس سال 2019 (اسفند امسال) است و کاربران اپلیکیشن مذکور تا آن زمان می‌توانند به استفاده از امکانات اینباکس ادامه دهند.
     
    لازم به ذکر است که اعضای تیم توسعه اینباکس که پیش از این نیز همکاری تنگاتنگی با تیم جیمیل داشتند، به این گروه ملحق شده‌اند و فعالیت خود را در چارچوب نرم افزار اصلی ایمیل گوگل (جیمیل) ادامه خواهند داد.
     

 

برچسب ها: گوگل,در,مارس,2019,جیمیل,را,جایگزین,اینباکس,خواهد,کرد,
[ دوشنبه 26 شهريور 1397 ] [ 8:46 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آنالیتیکس چیست؟

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آنالیتیکس چیست؟

  • درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آنالیتیکس چیست؟

    آیا تاکنون عبارت “نرخ پرش” را شنیده اید؟ این اصطلاح برای افرادی که در زمینه سئو سایت فعالیت دارند مفهومی کاملاً آشنا است، اما به نظر شما اهمیت آن در چیست و اصلاً چرا باید آن را به عنوان فاکتوری مهم در بهینه سازی سایت مد نظر قرار داد؟

    نرخ پرش (Bounce Rate) معیاری برای اندازه گیری درصد افرادی است که وارد سایت می شوند بدون اینکه در صفحه مورد نظر کار خاصی انجام دهند. برای مثال آنها بر روی یک آیتم، لینک “بیشتر بخوانید” و یا هر لینک داخلی دیگر در صفحه کلیک نمی کنند و این بدان معناست که سرور گوگل آنالیتیکس از طرف بازدیدکننده هیچ واکنشی دریافت نمی کند. هنگامی که کاربر نتواند هیچ تعاملی با صفحه فرود برقرار نماید مسلماً آن را ترک کرده و بازدید خود را تنها با یک صفحه خاتمه می دهد. شما می توانید از نرخ پرش به عنوان معیاری که کیفیت سایت و یا کیفیت مخاطب را نشان می دهد استفاده کنید. منظور از کیفیت مخاطب این است که آیا مخاطب با اهداف سایت شما همسو است یا خیر!

    چگونه گوگل آنالیتیکس نرخ پرش را اندازه گیری می کند؟

    بر اساس گفته گوگل، بانس ریت به شیوه زیر محاسبه می شود:

    “نرخ پرش به بازدیدهای تک صفحه ای گفته می شود که بر تمام بازدیدها یا درصدی از آن ها که کاربر تنها وارد یک صفحه شده و صرفاً یک درخواست مجزا به سرور آنالیتیکس می فرستد، تقسیم می گردد. “

    به عبارت دیگر، بانس ریت بازدیدهایی که کاربر در آن ها تنها یک صفحه را باز کرده جمع می بندد و تعداد آن ها را به کل بازدیدها تقسیم می کند. بالا بودن نرخ پرش سه چیز را نشان می دهد:

    • کیفیت صفحه پایین است و در آن چیزی برای دعوت کاربر به برقراری تعامل وجود ندارد.
    • هدف مخاطب با هدف صفحه شما یکی نیست، به همین دلیل نمی تواند با آن صفحه تعامل برقرار کند.
    • بازدیدکنندگان اطلاعاتی که به دنبال آن هستند را پیدا کرده اند.

    رابطه نرخ پرش با سئو

    مباحث بسیاری در مورد اینکه Bounce Rate یکی از فاکتورهای رتبه بندی در سئو و افزایش رتبه گوگل است مطرح می شود اما به سختی می توان تصور کرد که گوگل داده های گوگل آنالیتیکس را به عنوان یک فاکتور رتبه بندی در نظر می گیرد زیرا اگر گوگل آنالیتیکس به خوبی عمل نکند، داده ها معتبر نخواهند بود. علاوه بر آن، شما به راحتی می توانید نرخ پرش را دستکاری کنید.

    خوشبختانه، برخی از گوگلرها نیز با این نظر موافق هستند که گوگل از داده های گوگل آنالیتیکس در الگوریتم جستجوی خود استفاده نمی کند. اما شما باید مطمئن شوید هنگامی که افراد از طریق یک موتور جستجو وارد سایت می شوند، دیگر به لیست نتایج جستجو باز نمی گردند زیرا این نوع پرش احتمالاً یک فاکتور رتبه بندی در نظر گرفته خواهد شد. این پرش ممکن است به روشی متفاوت از نرخ پرشی که در گوگل آنالیتیکس مشاهده می کنیم اندازه گیری شود.

    از نقطه نظر سئو، شما باید هر آنچه که مربوط به سایت است را بهینه سازی کنید. بنابراین، نگاه دقیق به بانس ریت به شما کمک می کند، وبسایت خود را بهینه سازی کنید که این امر همان سئو را در بر می گیرد.

    نرخ پرش یا Bounce Rate در گوگل آنالیتیکس چیست؟

    بانس ریت چگونه تفسیر می شود؟

    بالا بودن نرخ پرش و اینکه آیا این خوب است یا بد به هدف صفحه مورد نظر بستگی دارد. اگر هدف صفحه آگاهی دادن و انتشار خبر است، نرخ بالای پرش در هر ثانیه بد به نظر نمی رسد. البته واضح است که شما دوست دارید افراد مقالات بیشتری در سایتتان بخوانند، در خبرنامه سایت عضو شوند و … اما هنگامی که آن ها تنها یک صفحه را باز می کنند، یک پست می خوانند یا یک آدرس پیدا می کنند، کاملاً طبیعی است که بعد از خواندن صفحه، آن را ببندند. در این حالت، هیچ واکنش یا پیغامی به سرور گوگل آنالیتیکس ارسال نمی شود، در نتیجه یک پرش اتفاق افتاده است.

    اگر مدیر وبلاگ هستید، هوشمندانه ترین کاری که می توانید انجام دهید ایجاد بخشی است که تنها “بازدیدکنندگان جدید” را در برگیرد. اگر Bounce Rate در بین بازدیدکندگان جدید بالا باشد، در مورد اینکه چگونه می توان تعامل آن ها با سایت را بهبود بخشید فکر کنید زیرا هدف شما برقراری تعامل بین بازدیدکنندگان جدید و سایت است.

    اگر هدف صفحه ایجاد تعامل با سایت باشد، در این حالت بالا بودن بانس ریت اصلاً خوب نیست. فرض کنید صفحه ای دارید که تنها هدف آن عضویت بازدیدکنندگان جدید در خبرنامه است. اگر این صفحه نرخ پرش بالایی داشته باشد، شما باید آن را بهینه سازی کنید. برای مثال با افزودن یک فراخوان یا یک گزینه نظیر “در خبرنامه ما عضو شوید” می توانید نرخ پرش را کاهش دهید. اما دلایل دیگری نیز برای بالا بودن نرخ پرش در صفحه اشتراک خبرنامه وجود دارد. در صورتی که بازدیدکنندگان را با وعده های دروغین فریب داده باشید، از اینکه کاربران نتوانند با صفحه شما تعامل برقرار کنند تعجب نکنید. مسلماً آن ها هنگامی که وارد صفحه اشتراک شده اند، چیز دیگری انتظار داشته اند. از طرفی اگر از همان ابتدا در مورد اینکه بازدیدکنندگان از صفحه اشتراک چه چیزی انتظار دارند شفاف سازی کنید، Bounce Rate پایین نکات بسیاری در مورد کیفیت بازدیدکنندگان به شما نشان خواهد داد، برای مثال شما متوجه می شوید آن ها برای به اشتراک درآمدن در خبرنامه ترغیب شده اند.

    نرخ پرش و تبدیل

    اگر از نقطه نظر تبدیل به نرخ پرش نگاه کنید، این فاکتور را می توانید به عنوان معیاری برای سنجش موفقیت در نظر بگیرید. برای مثال، فرض کنید طراحی صفحه خود را به امید اینکه بهتر خواهد شد تغییر داده اید، سپس تمام حواس خود را بر روی بانس ریت متمرکز کنید. اگر نرخ پرش افزایش پیدا کرد مطمئن باشید، تغییر در طراحی یک تغییر نادرست بوده و نرخ تبدیل پایین می باشد.

    شما باید نرخ پرش صفحات عمومی سایت را نیز بررسی کنید. کدام صفحات نرخ پرش بالا و کدام یک نرخ پرش پایین دارند؟ تمام آن ها را با هم مقایسه کنید و از صفحاتی که نرخ پرش آن ها پایین است یاد بگیرید.

    یکی دیگر از دیدگاه هایی که در مورد نرخ پرش می توان عنوان کرد، توجه به آن از نقطه نظر منابع ترافیک است. کدام منابع ترافیک به نرخ پرش بالا یا پایین منجر می شوند؟ برای مثال، خبرنامه یا یک سایت مرجع که ترافیک بالا ارسال می کند؟ آیا متوجه می شوید چه چیزی منجر به این Bounce Rate شده است؟ و اگر یک کمپین گوگل ادوردز راه انداخته اید، آیا باید به نرخ پرش این منبع ترافیک چشم بدوزید؟

    مشتریان بسیاری وجود دارند که بانس ریت سایت آن ها به طور غیر طبیعی پایین است. در این مورد، تمام زنگ خطرها باید خاموش شوند، به خصوص اگر انتظار افزایش نرخ پرش را نداشته اید زیرا احتمالاً این بدین معناست که گوگل آنالیتیکس به درستی عمل نکرده است. عوامل بسیاری بربانس ریت تاثیرگذار هستند زیرا آن ها یک واکنش به سرور گوگل آنالیتیکس می فرستند و این سرور آن را اشتباهاً به عنوان تعامل شناسایی می کند. معمولاً یک نرخ پرش پایین و غیرطبیعی به واسطه عملی که سرور گوگل آنالیتیکس را برانگیخته می کند ایجاد می شود. در مورد پاپ آپ ها، نمایش خودکار ویدئوها و یا رویدادی که بعد از یک ثانیه آن را اجرا کرده اید فکر کنید. البته اگر رویدادی رخ داده که پیمایشگر، صفحه را دنبال می کند، در این حالت پایین بودن نرخ پرش بسیار خوب است. این نشان می دهد که مردم صفحه را به سمت پایین پیمایش می کنند و محتوا را تا آخر می خوانند.

    چگونه می توان بانس ریت را کاهش داد؟

    تنها راه کاهش نرخ پرش، ایجاد تعامل با صفحه سایت است. به طور کلی نرخ پرش را می توان از دو دیدگاه ترافیک و صفحه بررسی کرد. اگر منابع مشخص ترافیک، نرخ پرش بالایی داشته باشند، شما باید به انتظارات بازدیدکنندگانی که از آن منابع به سایت شما می آیند توجه کنید. فرض کنید در سایتی دیگر تبلیغات راه اندازی کرده اید و افراد بسیاری از طریق پرش تبلیغات وارد سایت شما شده اند اما شما انتظارات آن ها را برآورده نکرده و به نیازهای آن ها پاسخ نداده اید. پس تبلیغات را بازبینی کنید و ببینید آیا با صفحه ای که نمایش می دهید همخوانی دارند یا خیر؟ اگر ندارد، مطمئن شوید که صفحه دنباله رو تبلیغات است یا برعکس!

    اگر صفحه سایت پاسخگوی نیازها و انتظارات بازدیدکنندگان است اما هنوز Bounce Rate بالایی دارد، شما تنها باید صفحه را بررسی کنید. کاربرد صفحه چیست؟ آیا در بالای صفحه فراخوان وجود دارد؟ آیا در آن صفحه لینک های داخلی که به صفحات یا پست های مرتبط ارجاع داده می شوند وجود دارد؟ آیا منویی که بتوان به راحتی از آن استفاده کرد در اختیار دارید؟ آیا صفحه مورد نظر افراد را برای بازدیدهای بعدی به سایت دعوت می کند؟ این ها تمام مواردی هستند که هنگام بهبنه سازی صفحه خود به آن ها نیاز دارید.

    Bounce Rate مناسب

    با توجه به ماهیت سایت و همچنین حوزه فعالیت آن می توان، میانگینی برای سنجش بالا و پایین بودن این عدد مشخص نمود که در تضویر زیر برای حوزه های مختلف توسط کارشناسان اندازه گیری و مطرح شده است.

    نرخ پرش یا Bounce Rate در گوگل آنالیتیکس چیست؟

    نرخ خروج چیست؟

    اصولاً نرخ پرش با نرخ خروج اشتباه گرفته می شود. از نظر ادبی، نرخ خروج به درصد بازدیدهای صفحه که آخرین بازدید بوده اند اشاره دارد. در واقع نرخ خروج، تصمیم گیری کاربر برای خاتمه بازدید از صفحه وبسایت را در بر می گیرد. صفحه پشتیبانی گوگل مثال هایی واضح از نرخ خروج و نرخ پرش ارائه می دهد که تفاوت بین این دو به خوبی آشکار است. به مثال های زیر دقت کنید:

    Monday: Page B > Page A > Page C > Exit
    Tuesday: Page B > Exit
    Wednesday: Page A > Page C > Page B > Exit
    Thursday: Page C > Exit
    Friday: Page B > Page C > Page A > Exit

    محاسبه درصد بانس ریت و نرخ خروج به شرح زیر می باشد:

    نرخ خروج

    صفحه A: سی و سه درصد (3 بازدید و 1 خروج )

    صفحه B: پنجاه درصد ( 4 بازدید و 2 خروج )

    صفحه C: پنجاه درصد ( 4 بازدید و 2 خروج )

    نرخ پرش

    صفحه A:  صفر درصد (یک بازدید از صفحه A شروع شد اما یک بازدید مجزا نبود، در نتیجه نرخ پرش ندارد)

    صفحه B:  سی و سه درصد (نرخ پرش از نرخ خروج کمتر است زیرا 3 بازدید با صفحه B شروع شد اما یک بازدید به پرش منجر گردید)

    صفحه C: صد درصد (یک بازدید با صفحه C شروع و به پرش منجر شد)

    خلاصه

    نرخ پرش معیاری است که شما می توانید برای آنالیز تلاش های بازاریابی خود از آن بهره ببرید. شما می توانید از آن استفاده کنید تا ببینید آیا صفحه شما پاسخگوی نیاز بازدیدگنندگان است یا خیر. همانطور که مشاهده نمودید، پرش بازدیدکنندگان از سایت لزوماً قبل از اینکه آن ها سایت را ترک کنند اتفاق نمی افتد. با این حال، شما از آن ها می خواهید که با سایت شما تعامل برقرار کنند. از این رو می توان از نرخ پرش برای فهمیدن اینکه کدام صفحه نیازمند توجه بیشتر است استفاده کرد. برآورده نمودن انتظارات بازدیدکنندگان و تعامل برانگیزتر کردن صفحات، همه به ایجاد یک وبسایت عالی کمک خواهند کرد و همه ما میدانیم که یک سایت جذاب، رتبه بهتری به خود اختصاص خواهد داد.

    منبع : سو سایت 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيکس چيست؟

 

برچسب ها: درBounee,Rate,نرخ,پرش,,در,گوگل,آنالیتیکس,چیست؟,
[ دوشنبه 25 فروردين 1399 ] [ 19:14 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.

رپورتاژ آگهی چه فوایدی دارد؟

رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.

Image result for ‫رپورتاژ آگهی چیست‬‎

اگر شما هم صاحب سایت و یا کسب‌وکار خود هستید، احتمالا می‌دانید که رتبه سایت شما در گوگل بسیار حائز اهمیت است. یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود الگوریتم‌های گوگل، سایت شما را در رتبه بالاتری قرار دهند، بک‌لینک است. دریافت بک‌لینک از سایت‌های پربازدید و معتبر مختلف باعث می‌شود رتبه شما در گوگل افزایش پیدا کند و بر بهبود سئوی سایت شما تاثیر بسیاری دارد. زیرا این دسته از وب سایت‌ها Domain Authority (اعتبار دامنه) بالایی دارند و بک‌لینک از چنین سایت‌هایی، موتورهای جستجو را ترغیب می‌کند تا شما را نیز بین سایت‌های رتبه برتر خود نمایش دهد.

رپورتاژ آگهی همیشه در سایت منتشرکننده باقی می‌ماند و این موضوع تاثیر زیادی بر روی بهبود سئوی سایت شما دارد. دقت شود که حتما رپورتاژ  و لینک سایت خود را در سایت‌های معتبر منتشر کنید زیرا در غیر این صورت برای سایت شما از نگاه گوگل بازخورد منفی خواهد داشت.

یکی از راههای کم هزینه ایجاد وبلاگ و پخش رپورتاژ اگهی خود در وبلگها میباشد .تیم ما با داشتن 7000 وبلاگ رنک دار امکان ارسال رپورتاژ و افزایش کلمات کلیدی شما را دارد

برای دریافت هدیه ارسال رایگان رپورتاؤ به سایت ما سر بزنید

بلاگ بک لینک تنها سرویس بک لینک وبلاگی در ایران

 

برچسب ها: رتبه,خود,را,در,گوگل,افزایش,دهید.,رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.,بلاگ بک لینک ,بک لینک وبلاگی,
[ جمعه 8 شهريور 1398 ] [ 9:36 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.

رپورتاژ آگهی چه فوایدی دارد؟

رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.

Image result for ‫رپورتاژ آگهی چیست‬‎

اگر شما هم صاحب سایت و یا کسب‌وکار خود هستید، احتمالا می‌دانید که رتبه سایت شما در گوگل بسیار حائز اهمیت است. یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود الگوریتم‌های گوگل، سایت شما را در رتبه بالاتری قرار دهند، بک‌لینک است. دریافت بک‌لینک از سایت‌های پربازدید و معتبر مختلف باعث می‌شود رتبه شما در گوگل افزایش پیدا کند و بر بهبود سئوی سایت شما تاثیر بسیاری دارد. زیرا این دسته از وب سایت‌ها Domain Authority (اعتبار دامنه) بالایی دارند و بک‌لینک از چنین سایت‌هایی، موتورهای جستجو را ترغیب می‌کند تا شما را نیز بین سایت‌های رتبه برتر خود نمایش دهد.

رپورتاژ آگهی همیشه در سایت منتشرکننده باقی می‌ماند و این موضوع تاثیر زیادی بر روی بهبود سئوی سایت شما دارد. دقت شود که حتما رپورتاژ  و لینک سایت خود را در سایت‌های معتبر منتشر کنید زیرا در غیر این صورت برای سایت شما از نگاه گوگل بازخورد منفی خواهد داشت.

یکی از راههای کم هزینه ایجاد وبلاگ و پخش رپورتاژ اگهی خود در وبلگها میباشد .تیم ما با داشتن 7000 وبلاگ رنک دار امکان ارسال رپورتاژ و افزایش کلمات کلیدی شما را دارد

برای دریافت هدیه ارسال رایگان رپورتاؤ به سایت ما سر بزنید

بلاگ بک لینک تنها سرویس بک لینک وبلاگی در ایران

 

برچسب ها: رتبه,خود,را,در,گوگل,افزایش,دهید.,رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.,بلاگ بک لینک ,بک لینک وبلاگی,
[ جمعه 8 شهريور 1398 ] [ 9:55 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد