Google Voice يک سرويس تلفن اينترنتي رايگان

 

 

Google Voice يک سرويس تلفن اينترنتي رايگان است که به شما امکان مي دهد تمام خدمات تلفن همراه خود را ترکيب کنيد و تماس ها را همزمان به چندين دستگاه ارسال کنيد.

 

اگر در خانه تلفن ثابت و همچنين تلفن تجاري و تلفن هوشمند شخصي خود داريد، به جاي پرش بين سه شماره و دستگاه مختلف، مي‌توانيد يک شماره Google Voice ساده بدهيد و وقتي کسي تماس مي‌گيرد، اصلاً به شما اطلاع داده مي‌شود. سه عدد

 

همچنين مي‌توانيد از Google Voice در رايانه براي برقراري تماس و دريافت تماس استفاده کنيد. اما قبل از اينکه بتوانيد از هر يک از ويژگي هاي Google Voice استفاده کنيد، ابتدا بايد يک حساب Google داشته باشيد . همچنين بايد يک شماره تلفن همراه يا تلفن ثابت مستقر در ايالات متحده داشته باشيد.

 

براي کاربراني که تعداد زيادي تلفن و شماره براي مديريت دارند، Google Voice يک منبع عالي براي ادغام چندين کانال ارتباطي است. همچنين براي مسافران معمولي که مجبور به پرش بين هواپيماهاي حامل هستند نيز خوب است. اگر متوجه شديد که شماره تلفن خود را تغيير مي‌دهيد و هزينه زيادي براي تماس‌هاي بين‌المللي مي‌پردازيد، يا براي آن دسته از کاربراني که به دنبال ضبط تماس‌هاي دريافتي به صورت رايگان هستند، اين نيز يک گزينه عالي است.

 

در اينجا يک راهنماي گام به گام براي شروع استفاده از Google Voice آورده شده است.

نحوه تنظيم Google Voice در رايانه

 

1. به وب سايت Google Voice برويد .

 

2. اگر قبلاً وارد حساب Google خود نشده ايد، وارد شويد.

 

3. کد منطقه يا شهر خود را در کادر متني Google Voice وارد کنيد.

 

4. در منوي کشويي که ظاهر مي شود، يک شماره تلفن را انتخاب کنيد.

وب 2 يک عدد انتخاب کنيد

وارد کردن کد منطقه يا شهر به Google Voice کمک مي‌کند تا شماره‌اي مرتبط با محل زندگي‌تان به شما اختصاص دهد.

اوليويا يانگ/Business Insider

 

5. سپس از شما خواسته مي شود شماره تلفن موجود خود را تأييد کنيد. در صفحه‌اي که بارگيري مي‌شود، روي «تأييد» کليک کنيد.

 

6. شماره اي را که مي خواهيد Google تماس هاي شما را به آن فوروارد کند تايپ کنيد.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11160699

https://independent.academia.edu/TamannaTuba117

http://edu.fudanedu.uk/user/jeannelane3/

http://fudanedu.uk/user/jeannelane3/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:JeanneLane3

https://git.isis.vanderbilt.edu/JeanneLane3

http://jobs.ict-edu.uk/user/jeannelane3/

http://ict-edu.uk/user/jeannelane3/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=644af80b-4515-4dc6-8f23-50747b6a1171

http://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://cutt.ly/2DyJ54p

 

 

 

برچسب ها: Google,Voice,یک,سرویس,تلفن,اینترنتی,رایگان,,
[ جمعه 2 ارديبهشت 1401 ] [ 22:35 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

گوگل نيوز يا اخبار گوگل Google News

لنگرگوگل نيوز يا اخبار گوگل Google News

Google News يک موتور جستجوي عمودي است که آلفابت در سال 2002 راه اندازي کرد.

 

نتايج جستجوي گوگل – عمدتاً اخبار – در صورت بروز بودن، به صورت بسيار برجسته به عنوان يک کادر در نتايج جستجوي ارگانيک فهرست مي شوند.

براي اينکه يک وب سايت به عنوان يک قطعه در Google News فهرست شود، مهدي نجاري بايد معيارهاي فني و کيفي مختلفي را داشته باشد و در برنامه خبري Google براي ناشران قرار گيرد.

 اگر صفحه‌اي در Google News نشان داده شود، معمولاً مي‌تواند از ترافيک بسيار بالاتري نسبت به وب‌سايت‌هاي ايندکس شده معمولي بهره مند شود.

 

لنگرGoogle News چگونه ارائه مي شود؟

 

اخبار گردآوري شده توسط گوگل هم در جستجوي دسکتاپ و هم در جستجوي موبايل نمايش داده مي شود. سايت هاي خبري موبايل عمدتاً به عنوان AMP در SERP ها فهرست شده اند.

 اگر مي‌خواهيد اخبار مربوط به يک عبارت کليدي خاص را جستجو کنيد، مي‌توانيد به طور خاص بخش «اخبار» را در جستجوي Google فراخواني کنيد.

 

معيارهاي جداگانه اي براي نمايش اخبار و رتبه بندي URL وجود دارد که با الگوريتم موتورهاي جستجوي مرسوم متفاوت است. از يک سو موضوعيت منبع نقش بسيار مهمي دارد و از سوي ديگر مرجعيت آن.

 

لنگرشرايط لازم براي درج در Google News

 

براي اينکه يک وب سايت با موفقيت در Google News فهرست شود، هم دستورالعمل هاي کلي و هم دستورالعمل هاي فني بايد رعايت شود. اگر اين موارد رعايت شود، Google مي‌تواند صفحه را در اخبار قرار دهد:

 

  • موضوعيت: همه مقالات بايد در درجه اول درباره رويدادهاي جاري گزارش دهند.
  • اصل: تمامي مطالب ارسالي بايد اصلي بوده و از منابع ديگر کپي نشده باشند. بنابراين نويسندگان بايد محتواي منحصر به فرد ايجاد کنند، حتي اگر اين لزوماً در مورد گزارش هاي خبرگزاري ها صدق نمي کند.
  • شفافيت: توصيه مي شود که هر سهم منتشر شده حاوي نام نويسنده و اطلاعات تماس نويسنده باشد.
  • بدون اظهارات نادرست: Google News بايد بر اساس حقايق دقيق باشد و حاوي اطلاعات يا اطلاعات نادرست نباشد. بنابراين، براي مثال، اين شبکه عليه اخبار جعلي نيز هدايت مي شود.
  • نسبت کم تبليغات: اگر قرار است صفحه اي در اخبار فهرست شود، نسبت تبليغات در صفحه نبايد خيلي زياد باشد.
  • مقدار متن کافي: براي اينکه عنوان در جستجوي خبر ظاهر شود، متن مرتبط نبايد خيلي کوتاه باشد. اگرچه گوگل طول متن را مشخص نمي کند، بيش از 350 کلمه راهنما است.
  • غير تبليغاتي: پست هاي خبري بايد مانند يک پورتال خبري اخبار را ارائه دهند، اما پست هاي تبليغاتي در مورد محصولات يا خدمات نباشند.
  • بهينه سازي موبايل: صفحات ارسالي نيز بايد تا حد امکان براي دستگاه هاي تلفن همراه بهينه شوند.

 

گوگل به دستورالعمل هاي کيفيت کلي خود اشاره مي کند که در مورد مقالات خبري نيز اعمال مي شود. در ابتدا، متا تگ هاي خاصي نيز براي اخبار وجود داشت، اما امروزه ديگر از آنها پشتيباني نمي شود.

 

لنگرالزامات فني شامل:

 

  1. URL هاي منحصر به فرد: هر مقاله بايد از طريق يک URL منحصر به فرد قابل دسترسي باشد.
  2. پيوند پاک: گوگل نمي تواند پيوندي به مقالات خبري را از طريق جاوا اسکريپت بخواند.
  3. HTML: ورودي ها بايد به صورت HTML و نه به صورت PDF يا فرمت هاي ديگر ارسال شوند.
  4. خزيدن و نمايه سازي: مانند ساير وب سايت ها، صفحات بهينه شده اخبار نبايد از خزيدن از طريق robots.txt مستثني شوند.

 

لنگرآنچه در بهينه سازي Google News مهم است

 

براي بهينه سازي وب سايت براي Google News، توصيه هاي فني و محتوايي گوگل بايد رعايت شود. در غير اين صورت منطقي است که پس از درخواست پذيرش، رد خواهد شد.

 

ايجاد نقشه سايت Google News کاملاً ضروري نيست، اما توصيه مي شود.

 اين شامل تمام URL مقالات منتشر شده توسط يک وب سايت در عرض دو روز است. علاوه بر اين، اين نقشه سايت نبايد بيش از 1000 آدرس اينترنتي داشته باشد. اين با نقشه سايت معمولي متفاوت است.

 

لنگربراي کار عملي اين به معناي زير است:

 

  • اخباري که در واقع جديد هستند بايد به طور مرتب توليد شوند.
  • شرايط چارچوب فني بايد وجود داشته باشد.
  • الزامات محتوا بايد برآورده شود.

 

در صورت رد شدن وب سايت، ديگر در اخبار ذکر نخواهد شد.

 

لنگرانتقاد از Google News

 

ناشران و روزنامه ها بارها از Google News انتقاد کرده اند. بسياري از شرکت هاي رسانه اي استفاده از عناوين مقالات و تيزرها را نقض کپي رايت مي دانند. زيرا گوگل اين عناصر متني را مي گيرد و در قطعه خبري سايت خود نمايش مي دهد.

 

در سال 2014، اختلافات با ناشران حتي منجر به حذف برخي سايت‌هاي خبري از Google News در اسپانيا شد. برخي از اين صفحات پس از آن مجبور به کاهش بازديدکنندگان تا 15 درصد شدند.

 

منشأ اختلاف با گوگل در قانون حق چاپ فرعي بود که با نام "Lex Google" نيز شناخته مي شود و در سال 2013 در آلمان معرفي شد. بر اين اساس، در صورت استفاده از مقالات در وب توسط ساير وب سايت ها، ناشران بايد غرامت دريافت کنند.

 

خود گوگل هيچ گونه نقض حق چاپ فرعي را در نمايش قطعه ها و سرفصل ها مشاهده نمي کند. از سوي ديگر ناشران اين تصاحب را نياز به مجوز تعبير مي کنند.

 

با اين حال، متن قانون در بسياري از موارد بيش از حد مبهم است، به طوري که به وضوح تنظيم نمي شود که چه زماني هزينه ها بايد پرداخت شود و چه زماني نيست.

معامله با گوگل نيز موضوع بسيار سختي براي خانه هاي رسانه اي است، زيرا گوگل، از سوي ديگر، بخش بزرگي از ترافيک را از طريق اخبار گوگل تامين مي کند.

 

لنگرفايده سئو گوگل نيوز براي چيست؟

 

صفحات خبري گوگل از ترافيک بسيار بالايي بهره مند هستند. اين بيش از هر چيز در مورد موضوعات به اصطلاح «پرطرفدار»، يعني موضوعات داغي که توسط افراد زيادي جستجو مي‌شوند، صدق مي‌کند.

 

اگر مي خواهيد از اين "تقويت کننده ترافيک" بهره مند شويد، بايد مقالاتي را منتشر کنيد که موضوعات فعلي آنها در واقع توسط کاربران جستجو مي شود.

 

فروشگاه آنلاين کالاهاي خانگي احتمالاً با فهرست شدن وبلاگ خود در Google News نسبت به يک سايت اطلاعاتي در مورد تلفن هاي هوشمند کار سخت تري خواهد داشت.

 در حالي که در يک منطقه فقط تعداد بسيار کمي از آيتم هاي جديد مورد توجه مخاطبان گسترده است، منطقه ديگر افراد علاقه مند زيادي را پيدا مي کند.

 

بنابراين، مديران وب‌سايت‌ها و سئوکاران بايد بررسي کنند که آيا سرمقاله بالا و در نتيجه هزينه‌هاي مالي و زماني ارزشمند است که در اخبار ذکر شود.

 

 

لنگرGoogle Alerts به عنوان "ابزار SEO"

 

با کمک عملکرد اعلان به نام "Google Alerts"، صفحات Google News نيز براي نظارت بر وب در رابطه با محتواي جديد براي کلمات کليدي تعريف شده قبلي مناسب هستند. براي انجام اين کار، کاربران بايد ابتدا جستجوي Google News را فراخواني کنند. در قسمت پايين دکمه "ايجاد هشدار" وجود دارد.

 پس از کليک بر روي آن، موضوعات را مي توان به روشي خاص در قالب کلمات کليدي "اشتراک" کرد. به محض اينکه محتواي جديد در فهرست اخبار گوگل قرار مي گيرد، مشترکين کلمات کليدي از طريق ايميل مطلع مي شوند.

 

http://gg.gg/1205co

https://bit.ly/3dDd0Lj

https://did.li/w7frl

https://mub.me/Q55s

https://llk.dk/rkjfup

https://t.ly/eoda

https://cutt.ly/qXzZroF

https://is.gd/tEIC4v

https://clck.ru/sd2W6

 

برچسب ها: گوگل,نیوز,یا,اخبار,گوگل,Google,News,
[ پنجشنبه 27 مرداد 1401 ] [ 21:50 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد